Training

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Ik ben niet tegen hard werken...maar wat is de grote meerwaarde om in het donker en om 6 uur 's morgens een duurloop te doen?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 10 jan 2019, 07:08 Ik ben niet tegen hard werken...maar wat is de grote meerwaarde om in het donker en om 6 uur 's morgens een duurloop te doen?
Discipline! :roll:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ferry schreef: 10 jan 2019, 07:08 Ik ben niet tegen hard werken...maar wat is de grote meerwaarde om in het donker en om 6 uur 's morgens een duurloop te doen?
Omdat het een lange dag is waarin ze veel te doen hebben. Ze gaan op tijd naar bed, dus terwijl jij misschien om 12:00 s'nachts je bed in duikt hebben zij hun 8 urige nachtrust wel gehad hoor :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Geest van Dirk schreef: 10 jan 2019, 09:58 Ze gaan op tijd naar bed, dus terwijl jij misschien om 12:00 s'nachts je bed in duikt hebben zij hun 8 urige nachtrust wel gehad hoor :wink:
Er is ook nog twee uur tijdsverschil met Belek - zag ik. Maar ik weet niet of het tijdstip dat op de tweet staat NL tijd betreft of TUR.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

Ferry schreef: 10 jan 2019, 10:11 Er is ook nog twee uur tijdsverschil met Belek - zag ik. Maar ik weet niet of het tijdstip dat op de tweet staat NL tijd betreft of TUR.
Dat is turkse tijd. Er stond op insta een filmpje en ze gaven aan dat het 07:40 was, dus zo vroeg is het bovendien helemaal niet. wanneer ze gingen lopen :wink:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Geest van Dirk schreef: 10 jan 2019, 10:18 Dat is turkse tijd. Er stond op insta een filmpje en ze gaven aan dat het 07:40 was, dus zo vroeg is het bovendien helemaal niet. wanneer ze gingen lopen :wink:
Ik loop ook rond die tijd, maar dan van mijn bed naar de plee om te pissen :wink:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6505
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Soms word je een beetje cynisch van de tweets van AZ...

Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ferry schreef: 16 jan 2019, 07:44 Soms word je een beetje cynisch van de tweets van AZ...

:?: Hoezo?

:roll: Wat is er mis mee?

\:D/ Top tweets!

:help: Nee, je hebt wel gelijk.
Gebruikersavatar
Geest van Dirk
Goalscorer
Berichten: 3867
Lid geworden op: 20 jan 2012, 20:51

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :twisted: Emoticons :twisted:
:lol:
...... and that's what we mean by honey \:D/
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1298
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Perry schreef: 16 jan 2019, 08:11 :?: Hoezo?

:roll: Wat is er mis mee?

\:D/ Top tweets!

:help: Nee, je hebt wel gelijk.
Tja, het zal de jonge gezinnetjes en de AOW-stellen wel aanspreken.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Bombaman schreef: 16 jan 2019, 22:18 Tja, het zal de jonge gezinnetjes en de AOW-stellen wel aanspreken.
???
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Hoe nuttig is volley training voor doelmannen?

-zie de AZ instagram-
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Niet erg. Als ze er lol in hebben vind ik het prima, maar het lijkt er meer op alsof ze een zo lang mogelijke rally willen doen dan dat ze willen winnen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

MO7 schreef: 05 mar 2019, 15:18 Niet erg. Als ze er lol in hebben vind ik het prima, maar het lijkt er meer op alsof ze een zo lang mogelijke rally willen doen dan dat ze willen winnen.
Dat klinkt ergens als een wrange metafoor voor AZ in de competitie/beker :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Boadu alweer aangesloten bij de groepstraining?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De eerste Europa League wedstrijd wordt serieuzer benaderd dan vorig seizoen. Iedereen wordt op de 1e training van 20 juni verwacht.

Als een speler door andere competities dan weinig vakantie heeft, dan zijn er zo enorm veel mogelijkheden om dat later goed te maken. Bijvoorbeeld één wedstrijd overslaan en ze kunnen al bijna 2 weken vakantie nemen.

Kortom, een uitstekende maatregel in mijn ogen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Jack schreef: 02 jun 2019, 07:52 De eerste Europa League wedstrijd wordt serieuzer benaderd dan vorig seizoen. Iedereen wordt op de 1e training van 20 juni verwacht.

Als een speler door andere competities dan weinig vakantie heeft, dan zijn er zo enorm veel mogelijkheden om dat later goed te maken. Bijvoorbeeld één wedstrijd overslaan en ze kunnen al bijna 2 weken vakantie nemen.

Kortom, een uitstekende maatregel in mijn ogen.
Volledig mee eens
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jack schreef: 02 jun 2019, 07:52 De eerste Europa League wedstrijd wordt serieuzer benaderd dan vorig seizoen. Iedereen wordt op de 1e training van 20 juni verwacht.
Klopt niet Jack.

Osama Idrissi ontbreekt dan namelijk. Die is geselecteerd voor het Marokkaans elftal dat aantreedt in de AFCON 2019. De eerste poulewedstrijd is op 23 juni voor Marokko. Een mogelijke finale is pas 19 juli.

Dus wie gaat in de voorbereiding de linkerflank plek invullen? Helmer? Boadu? Iemand anders?
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

ForzAZ schreef: 09 jun 2019, 09:09 Klopt niet Jack.

Osama Idrissi ontbreekt dan namelijk. Die is geselecteerd voor het Marokkaans elftal dat aantreedt in de AFCON 2019. De eerste poulewedstrijd is op 23 juni voor Marokko. Een mogelijke finale is pas 19 juli.

Dus wie gaat in de voorbereiding de linkerflank plek invullen? Helmer? Boadu? Iemand anders?
Gudmundsson. Die deed dat in de competitie ook al.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Ik neem aan dat hij de vervanger wordt van zowel Idrissi als Stengs. Ik ben benieuwd of er nog een extra vleugelspeler gehaald gaat worden. Vorig jaar begonnen we met de eerste wedstrijden met 4 buitenspelers (Seuntjens, Idrissi, Gudmundsson, Rotariu). Nu met drie (ervan uitgaande dat Seuntjens vertrekt).

Andere opties in de selectie zijn nog Helmer (heeft een aantal wedstrijden linksbuiten gespeeld maar als ik me goed herinner beviel dat niet in het eerste, volgens hem of AZ), Reijnders (heeft regelmatig linksbuiten gespeeld bij Jong AZ afgelopen seizoen) en Boadu.
Plaats reactie