Training

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 09 jun 2019, 09:29 Gudmundsson. Die deed dat in de competitie ook al.
En niet onverdienstelijk tegen het einde van de competitie.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Joris Kramer zit ook bij de selectie. Die mag toch niet meer bij Jong mee doen? Zal hij gewoon in het eerste spelen dit jaar?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Veel jeugd, maar de selectie oogt tegelijkertijd incompleet en niet sterk genoeg.

Weigelt, Bergsma en Hatzidiakos zijn bijv gewoon mee.
En voor Peer Koopmeiners en Taabouni lijken mij wat vroeg.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2019, 10:24 Veel jeugd, maar de selectie oogt tegelijkertijd incompleet en niet sterk genoeg.

Weigelt, Bergsma en Hatzidiakos zijn bijv gewoon mee.
En voor Peer Koopmeiners en Taabouni lijken mij wat vroeg.
Ach morgen hebben we er een 18-jarige Japanner bij en een 17-jarige tukker. :wink:
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 20 jun 2019, 08:35 Joris Kramer zit ook bij de selectie. Die mag toch niet meer bij Jong mee doen? Zal hij gewoon in het eerste spelen dit jaar?
Misschien een paar minuten. Hij heeft genoeg mensen voor zich in de pikorde met Vlaar, Wuytens, Hatzidiakos, Bergsma en waarschijnlijk ook Koopmeiners.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

pAZcal schreef: 20 jun 2019, 18:12 Misschien een paar minuten. Hij heeft genoeg mensen voor zich in de pikorde met Vlaar, Wuytens, Hatzidiakos, Bergsma en waarschijnlijk ook Koopmeiners.
Ik zou het evengoed vreemd vinden als je hem er dan bij houdt. Laat hem dan lekker gaan zoals je doet bij Seuntjens & co, zeker als je van mening bent dat er te veel spelers zonder perspectief in de selectie zitten.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

~AZ~ schreef: 20 jun 2019, 18:18 Ik zou het evengoed vreemd vinden als je hem er dan bij houdt. Laat hem dan lekker gaan zoals je doet bij Seuntjens & co, zeker als je van mening bent dat er te veel spelers zonder perspectief in de selectie zitten.
Ik verdedig niks. Ik constateer gewoon iets. Ik lees ook nooit heel serieus die berichtgeving over hoe ze het gaan doen met de regels van Jong teams. Misschien mogen ze hem op een of andere manier toch gebruiken. Ik heb geen idee.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

DeZuivelDuivel schreef: 20 jun 2019, 10:24 Veel jeugd, maar de selectie oogt tegelijkertijd incompleet en niet sterk genoeg.

Weigelt, Bergsma en Hatzidiakos zijn bijv gewoon mee.
En voor Peer Koopmeiners en Taabouni lijken mij wat vroeg.
Koopmeiners en Taabouni doen in mijn optiek niks onder voor jongens als Helmer en Reijnders. Mooi om te zien dat ze prima mee kunnen komen op dit niveau. Bijzonder ook 2 broers in de groep , zie je niet zo heel vaak.
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Bijzonder, Vejinovic en Johnsen zijn blijkbaar wel gewoon mee op trainingskamp naar Epe.
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

DSBBANK schreef: 01 jul 2019, 09:53 Bijzonder, Vejinovic en Johnsen zijn blijkbaar wel gewoon mee op trainingskamp naar Epe.
Bijzonder vind ik dat Mats Seuntjens niet mee gaat. Die is dus op weg naar …….?
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

ForzAZ schreef: 01 jul 2019, 10:15 Bijzonder vind ik dat Mats Seuntjens niet mee gaat. Die is dus op weg naar …….?
Slot heeft ook aangegeven dat ze gewoon weer mogen aansluiten bij de groep, maar geen spelers erbij wil in de voorbereiding die op twee gedachten hinken (blijven of een transfer) omdat de perspectieven op speeltijd beduidend minder worden. Schijnbaar hebben die twee besloten zich toch volledig op AZ te richten.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

DSBBANK schreef: 01 jul 2019, 09:53 Bijzonder, Vejinovic en Johnsen zijn blijkbaar wel gewoon mee op trainingskamp naar Epe.
Hopelijk een teken dat Clasie te duur is. Daarnaast hoop ik dat Slot heeft ingezien dat het seizoen ingaan met twee spitsen die nauwelijks iets bewezen hebben erg riskant is.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Geen Weigelt, zou die op weg zijn naar de uitgang?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

handelaar schreef: 01 jul 2019, 10:25 Slot heeft ook aangegeven dat ze gewoon weer mogen aansluiten bij de groep, maar geen spelers erbij wil in de voorbereiding die op twee gedachten hinken (blijven of een transfer) omdat de perspectieven op speeltijd beduidend minder worden. Schijnbaar hebben die twee besloten zich toch volledig op AZ te richten.
Denk dat het eerder is dat er geen fatsoenlijk bod is langs gekomen. Ze gaan natuurlijk geen salaris inleveren.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
handelaar
Goalscorer
Berichten: 3607
Lid geworden op: 21 sep 2008, 19:42

kuifje schreef: 01 jul 2019, 11:27 Denk dat het eerder is dat er geen fatsoenlijk bod is langs gekomen. Ze gaan natuurlijk geen salaris inleveren.
Ik vind de selectie eerlijk gezegd zo ook beter in balans: de vraag is of Clasie ook nog wel komt als Southampton niet wil bijspringen.
Ben ik nou zo slim of zijn jullie nou zo dom?
UEFA Cup, Champions League, Wereldbeker, Europese Supercup.
Nederlands, Duits, Spaans kampioen en bekerhouder.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DSBBANK schreef: 01 jul 2019, 09:53 Bijzonder, Vejinovic en Johnsen zijn blijkbaar wel gewoon mee op trainingskamp naar Epe.
Dat is bij gebrek aan serieuze interesse gewoon afgesproken dus daar is niets bijzonders aan.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Tim schreef: 01 jul 2019, 11:02 Geen Weigelt, zou die op weg zijn naar de uitgang?
Die speelde ook al niet mee in de laatste oefenwedstrijd en heeft uitgesproken graag verhuurd te willen worden. Lijkt mij dat er binnenkort een transfer of verhuur wordt aangekondigd.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

DSBBANK schreef: 01 jul 2019, 09:53 Bijzonder, Vejinovic en Johnsen zijn blijkbaar wel gewoon mee op trainingskamp naar Epe.
Volledig terecht natuurlijk.

Jammer dat Slot ze onnodig op een trainingsachterstand heeft gezet. Hopelijk kunnen ze het nog inhalen voor - waarschijnlijk - de belangrijkste wedstrijd van dit kalenderjaar.
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Antti Opdam schreef: 03 jul 2019, 07:51 Volledig terecht natuurlijk.

Jammer dat Slot ze onnodig op een trainingsachterstand heeft gezet. Hopelijk kunnen ze het nog inhalen voor - waarschijnlijk - de belangrijkste wedstrijd van dit kalenderjaar.
Door deze procedure is hun aanwezigheid bij AZ als speler met beperkte kans op speelminuten op een open manier gespeeld en hun verantwoordelijkheid gemaakt. Het zorgt voor een werkbare situatie bij eventueel langer verblijf.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

klotsen schreef: 03 jul 2019, 13:21 Door deze procedure is hun aanwezigheid bij AZ als speler met beperkte kans op speelminuten op een open manier gespeeld en hun verantwoordelijkheid gemaakt. Het zorgt voor een werkbare situatie bij eventueel langer verblijf.
Goede theorie.

Maar een korter verblijf in de Europa League kost meer dan de marktwaarde van deze twee spelers samen.
Plaats reactie