Precies, lost het probleem achterin daarmee dus ook niet op.

Inderdaad, ik moet denken aan een bijna eigen goalDeZuivelDuivel schreef: ↑31 jan 2023, 20:11 Vanuit de achtergrond van Bazoer bij Vitesse snap ik best dat mensen hem naar de verdediging wensdenken, maar volgens mij heeft hij hier in niets laten zien dat hij daar op dit moment de juiste toevoeging zou zijn. Het zou kunnen, maar ik zou geen wonderen verwachten.
Aan de andere kant, heeft hij echt de minuten gekregen om er in te komen? Tot nu toe ben ik verre van onder de indruk van Bazoer, maar echt veel tijd heeft hij ook nog niet gehad.DeZuivelDuivel schreef: ↑31 jan 2023, 20:11 Vanuit de achtergrond van Bazoer bij Vitesse snap ik best dat mensen hem naar de verdediging wensdenken, maar volgens mij heeft hij hier in niets laten zien dat hij daar op dit moment de juiste toevoeging zou zijn. Het zou kunnen, maar ik zou geen wonderen verwachten.
In de uitwedstrijden tegen de top drie speelde de inbreng van Dani de Wit vaak een sleutelrol tot de successen die we daar haalden.Wildcat schreef: ↑31 jan 2023, 16:05 We zijn niet kansloos maar er moet heel veel goed gaan/vallen en meezitten willen we mijn inziens zwaarste uit-wedstrijd van het jaar winnen. Historisch ligt deze wedstrijd ons ook totaal niet, staan daar vrijwel altijd met angst in de broek compleet overdonderd door het agressieve publiek en een tegenstander die geen centimeter cadeau geeft. Zelfs scheidsrechters lijken daar vaak onder de indruk van.
Nee daar ben je zeker wat mij betreft niet de enige in. Bang voor fouten en kaarten.
Koopmeiners was ook onze beste centrale verdediger, dus het is niet onmogelijk.
Ik ga ook even positief zijn: Bazoer als laatste man zal verdedigend niet slechter zijn dan Dekker of van Heusden in de huidige vorm, hij weet zijn sterke lichaam altijd goed te gebruiken en aanvallend/aan de bal brengt hij meer voetbal in de ploeg al denk ik ook dat het voetballende deel van een centrale verdediger soms overschat wordt.Rjansen17 schreef: ↑02 feb 2023, 07:37 Laat ik dan maar positief zijn. Bazoer zou geen koekebakker moeten zijn, ex ajax en ex international, ik verwacht dat hij centraal achterin moeiteloos invult, ja in een 4 mans achterhoede. Hij is een stuk fitter en kan eigenlijk m.i. alleen verder op de plek van Clasie spelen. Voetbaltechnische moeten wij er op vooruitgaan lijkt mij.
Voor de opbouw van achteruit ja. Maar puur verdedigend komt ie ook te kort. Veel te kort. Niet voor niets is ie bij Atalanta nu kort achter de aanval gezet door zijn voetballende vermogen en omdat ie verdedigend te kwetsbaar is.
Mooi al dat positieve hier. Ik dacht ook bij zijn komst een topvoetballer er bij te krijgen in de selectie van AZ. Nou tot op heden nog niets van gezien. Eerst moest ie maanden opgetraind worden en in zijn invalbeurten maakte hij een bijzonder slechte indruk. Sommigen zeggen al een mismatch Bazoer en AZ op dit forum heb ik gelezen.Wildcat schreef: ↑02 feb 2023, 08:33 Ik ga ook even positief zijn: Bazoer als laatste man zal verdedigend niet slechter zijn dan Dekker of van Heusden in de huidige vorm, hij weet zijn sterke lichaam altijd goed te gebruiken en aanvallend/aan de bal brengt hij meer voetbal in de ploeg al denk ik ook dat het voetballende deel van een centrale verdediger soms overschat wordt.
Kan. Al is een de Roon gewoon de betere verdediger, wel zo handig in een 3-5-2. Teun de betere voetballer. Overigens stond Teun de laatste weken gewoon weer naast de Roon met 3 anderen voor hem.
Nou, als je in gedachten houdt dat hij middenvelder is, dan zou ik het niet 'super' noemen.Shota-Arveladze schreef: ↑02 feb 2023, 10:06 Je kan een speler pas echt beoordelen als hij een aantal wedstrijden basis heeft gestaan. We hebben vier geblesseerde verdedigers.. en dan is optie vijf Riechedly Bazoer... Dat is toch super?
Vanheusden, allez het is een Belg, hè.Wildcat schreef: ↑02 feb 2023, 08:33 Ik ga ook even positief zijn: Bazoer als laatste man zal verdedigend niet slechter zijn dan Dekker of van Heusden in de huidige vorm, hij weet zijn sterke lichaam altijd goed te gebruiken en aanvallend/aan de bal brengt hij meer voetbal in de ploeg al denk ik ook dat het voetballende deel van een centrale verdediger soms overschat wordt.