Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Co

SimonPoulsen schreef: 24 nov 2022, 22:59 Wederom een ultiem domme keuze. Komt al tekort voor AZ. Die speelt over 3 jaar weer bij Eupen ofzo.

Overigens is keeper Haikan transfervrij deze winter. Zeker geen slechte optie.
In meer manieren dan een lijkt Bodo/Glimt op AZ. De keuzes die spelers maken wanneer ze bij de club vertrekken voor een stap hogerop lijken immers net zo mis te lopen als dat bij AZ vaak het geval is. Terwijl de club gezien de regio en achtergrond ver boven hun kunnen aan het presteren is.

Haikin voldoet in ieder geval aan het profiel 'ervaren keeper'.
Klei.
Glory-hunter

SimonPoulsen schreef: 24 nov 2022, 22:59 Wederom een ultiem domme keuze. Komt al tekort voor AZ. Die speelt over 3 jaar weer bij Eupen ofzo.
Beetje het zelfde als jens petter hauge 2020 vertrokken bij Bodo mislukt bij Milan verkocht aan Eintracht Frankfurt nu inmiddels weer verhuurt aan Kaa Gent waar nou niet echt rendeert.
Antti Opdam
Technisch directeur

DeZuivelDuivel schreef: 25 nov 2022, 08:21 Haikin voldoet in ieder geval aan het profiel 'ervaren keeper'.
https://www.footballtransfers.com/nl/tr ... wel-zitten
salmonyappi
Harde Kern

Ik wil geen meevoetballende keeper (dan gaan ze ‘m nog meer inschakelen) maar eentje die ballen tegen houdt!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
differentcook
Georg

salmonyappi schreef: 25 nov 2022, 15:30 Ik wil geen meevoetballende keeper (dan gaan ze ‘m nog meer inschakelen) maar eentje die ballen tegen houdt!
Ik ben ook voor een keeper die alles uit zijn goal houdt :D
we can come an end
Ferry
Barry

Keeper van de VS Matt Turner was ook niet slecht. Tegenwoordig reservekeeper van Arsenal. Zal daarom niet echt haalbaar zijn.
Maar voor mij wel een signaal dat het toch mogelijk moet zijn om wat knaps te vinden in de vijver.
DeZuivelDuivel
Co

Ferry schreef: 26 nov 2022, 07:39 Keeper van de VS Matt Turner was ook niet slecht. Tegenwoordig reservekeeper van Arsenal. Zal daarom niet echt haalbaar zijn.
Maar voor mij wel een signaal dat het toch mogelijk moet zijn om wat knaps te vinden in de vijver.
Die hebben ze pas afgelopen zomer opgepikt.
Ferry
Barry

DeZuivelDuivel schreef: 26 nov 2022, 12:32 Die hebben ze pas afgelopen zomer opgepikt.
Gaat me niet zozeer om Turner. Maar ik hoor hier regelmatig dat er geen knappe keepers zouden zijn tegen een goeie prijs....
salmonyappi
Harde Kern

Ferry schreef: 26 nov 2022, 14:09 Gaat me niet zozeer om Turner. Maar ik hoor hier regelmatig dat er geen knappe keepers zouden zijn tegen een goeie prijs....
Ze hoeven niet knap te zijn, als ze maar ballen tegen houden 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie