Tijjani Reijnders (2025)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ-073 schreef: 03 okt 2022, 10:26 21e???
Volgens aantal forummers kan Myron van Brederode (in juli 19 geworden) ook al afgeschreven "voor het niveau dat AZ nastreeft" ](*,) ](*,)
Ik denk niet dat men hem afschreef als in dat hij nooit wat zal worden, maar meer hem te mager vonden voor het niveau wat we op dit moment binnen de lijnen willen hebben.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Reijnders, goed bezig. (on topic)
_________________
"I don't know that!"
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

De laatste weken speelde Reijnders heel goed, misschien wel de beste bij AZ. Maar vanavond vond ik hem veruit de slechtste van ons team. Alleen Sugawara kwam een beetje in de buurt, maar die liet ook af en toe wat goeds zien.
Nu was ie zondag ook in een tv-programma op ESPN. Ik ga niet zeggen dat het één per sé met het ander te maken heeft, maar het zou wel kunnen. Ik zou toch graag zien dat onze jongens hun hoofd bij het voetbal houden en hun voetjes op de grond.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Grifo schreef: 06 okt 2022, 23:30 Nu was ie zondag ook in een tv-programma op ESPN. Ik ga niet zeggen dat het één per sé met het ander te maken heeft, maar het zou wel kunnen. Ik zou toch graag zien dat onze jongens hun hoofd bij het voetbal houden en hun voetjes op de grond.
Zit best wat in.

Dat gereutel leidt alleen maar af.

ONZE Pascal Jansen wil bijvoorbeeld ook niet in programma's zitten. Daar is ongetwijfeld ook een reden voor.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Antti Opdam schreef: 07 okt 2022, 07:06 Zit best wat in.

Dat gereutel leidt alleen maar af.

ONZE Pascal Jansen wil bijvoorbeeld ook niet in programma's zitten. Daar is ongetwijfeld ook een reden voor.
Hij is introvert

Gaat nu wel snel ineens, ONZE
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 07 okt 2022, 07:06 Zit best wat in.

Dat gereutel leidt alleen maar af.

ONZE Pascal Jansen wil bijvoorbeeld ook niet in programma's zitten. Daar is ongetwijfeld ook een reden voor.
Ik meen te geloven dat hij afgelopen week wel in de podcast van Alex Pastoor zat. Schijnt een interessant interview te zijn waarin Pascal een goede beurt maakt die ik zeker nog even ga luisteren als ik tijd heb.

Van trainer tot trainer geeft interessante gesprekken denk ik zo.
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 489
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Zo hoor je de eerste weken van de competitie geen enkele analist over AZ en nu vallen ze over elkaar heen. Reijnders krijgt de meeste aandacht en terecht. Lang gewacht op zijn kans en het betaald uit. Al maakt hij, verdedigend met name, nog de nodige fouten, zijn rendement is geweldig. Artikelen in de Volkskrant en Trouw vanmorgen over 'ons' loopwonder. Trouw zegt bijv ' Laatbloeier Tijjani Reijnders is de lamborghini van koploper AZ'.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11146
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Kenmerkend potje weer. Haakt nog steeds vaak als eerste af als het elftal niet draait.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3150
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ja, hij trekt de kar nog niet heel erg hard. Sterker, in wedstrijden waar het niet loopt, hangt ie er meer achter.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

dirkjan schreef: 14 okt 2022, 03:44 Ja, hij trekt de kar nog niet heel erg hard. Sterker, in wedstrijden waar het niet loopt, hangt ie er meer achter.
Klopt.

Die schommelende prestaties zijn wel echt een aandachtspunt.

Als 24-jarige aanvoerder en as-speler kan een dergelijke wedstrijd niet. Thuis tegen Vaduz had hij ook al zo'n belabberde wedstrijd.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

De interviews na afloop waren ook niet van goed niveau
we can come an end
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 14 okt 2022, 07:57 De interviews na afloop waren ook niet van goed niveau
Inderdaad. Het is me ook een gelul in de ruimte.

"Het baltempo was niet goed."

"Het was het net niet."

"Kan gebeuren? Ja, ja ..."

Geen zelfreflectie, geen analyse. Pfff ...
Elmpie.
Fanatic
Berichten: 633
Lid geworden op: 04 jun 2022, 09:25

Antti Opdam schreef: 14 okt 2022, 09:19 Inderdaad. Het is me ook een gelul in de ruimte.

"Het baltempo was niet goed."

"Het was het net niet."

"Kan gebeuren? Ja, ja ..."

Geen zelfreflectie, geen analyse. Pfff ...
Ik heb eerlijk gezegt de wedstrijd(moest werken) niet gezien, samenvatting en interviews wel.

Maar kan je de aanvoedersband dan niet beter aan De Wit geven inplaats van Reijnders die wel voor op gaat in de strijd en waar wel wat uitkomt in interviews.

Ik heb bij Reijnders een beetje het zelfde idee als Wijndal, veel lachen en wat charisma maar komt in interviews nooit verder als wat dooddoenners en is nooit hard voor iemand.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10193
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Klei. schreef: 14 okt 2022, 09:33 Ik heb bij Reijnders een beetje het zelfde idee als Wijndal, veel lachen en wat charisma maar komt in interviews nooit verder als wat dooddoenners en is nooit hard voor iemand.
Helemaal mee eens.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Klei. schreef: 14 okt 2022, 09:33 Maar kan je de aanvoedersband dan niet beter aan De Wit geven inplaats van Reijnders die wel voor op gaat in de strijd en waar wel wat uitkomt in interviews.
Ik denk dat ie gisteren de interviewer nog onderuit had geschoffeld, zo dom en geïrriteerd was ie gisteren in de laatste 15 minuten bezig. Overigens kon Reijnders daar ook wat van.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Klei. schreef: 14 okt 2022, 09:33 Maar kan je de aanvoedersband dan niet beter aan De Wit geven inplaats van Reijnders die wel voor op gaat in de strijd en waar wel wat uitkomt in interviews.
De Wit wordt je niet vrolijk van bij interviews, een aaneenrijging van cliche's. Ik klik ze eigenlijk vaak niet eens meer aan.
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

differentcook schreef: 14 okt 2022, 10:38 De Wit wordt je niet vrolijk van bij interviews, een aaneenrijging van cliche's. Ik klik ze eigenlijk vaak niet eens meer aan.
De allerergste interviews zijn van nr1 aanvoerder Bruno.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Dan kan Clasie ze beter doen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12465
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

salmonyappi schreef: 14 okt 2022, 12:06 Dan kan Clasie ze beter doen.
Is ook al geen overdreven spraaktalent, maar inderdaad wel ietsjes beter.
Eén van onze Denen of onze Noor zou ik al meer naar uit kijken. Yuki van allen misschien nog wel het meeste.
we can come an end
Plaats reactie