Max Huiberts / Technisch Beleid III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

SimonPoulsen schreef: 01 jul 2022, 17:45 Zo moet je natuurlijk niet rekenen. Die rechtsbuiten (odgaard) had al veel eerder moeten komen en hadden we nog tegoed.
Lijkt me een prima manier om te rekenen. Noemen ze ook wel een transferbalans. Ja, er had in de winterstop of zelfs vorige zomer al wat moeten gebeuren, maar dat is een beetje oude koeien uit de sloot halen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Wildcat schreef: 01 jul 2022, 18:34 Echt heel veel versterkt zijn we inmiddels nog steeds niet, voelt toch weer alsof we te vroeg aan het juichen waren om Max zijn actieve houding dit jaar.

Lijkt er op dat de kwaliteit die vorig jaar hadden volgens Max genoeg was aangevuld met een rechtsbuiten.
Tja, eind juni is bijna per definitie vroeg om te juichen. Vind begin juli ook wel wat vroeg om te zeggen dat het lijkt dat we klaar zijn. Op Pavlidis, Karlsson en Clasie na is iedereen vervangbaar dus zo lang die blijven zal het wel goed komen. Maar op die creatieve middenvelder na zal er wel eerst iemand weg moeten voordat we iemand halen, denk ik. Markt kom nu pas op gang hè.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

hihacorner schreef: 01 jul 2022, 20:48 Tja, eind juni is bijna per definitie vroeg om te juichen. Vind begin juli ook wel wat vroeg om te zeggen dat het lijkt dat we klaar zijn. Op Pavlidis, Karlsson en Clasie na is iedereen vervangbaar dus zo lang die blijven zal het wel goed komen. Maar op die creatieve middenvelder na zal er wel eerst iemand weg moeten voordat we iemand halen, denk ik. Markt kom nu pas op gang hè.
Dat hoeft volgens mij niet. Die Bullaude flirt was er zonder dat er sprake was dat er iemand weg zou gaan op die plek. Daarnaast is er niks mis met een positie dubbel bezet te hebben. Hoort eigenlijk normaal te zijn op dit niveau. De markt is al een tijdje op gang er er gebeurd aan alle kanten bij alr clubs genoeg, wij moeten als eerste in actie komen dus is het niet onlogisch dat wij ook als eerste klaar moeten zijn.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wildcat schreef: 01 jul 2022, 22:59 Dat hoeft volgens mij niet. Die Bullaude flirt was er zonder dat er sprake was dat er iemand weg zou gaan op die plek. Daarnaast is er niks mis met een positie dubbel bezet te hebben. Hoort eigenlijk normaal te zijn op dit niveau. De markt is al een tijdje op gang er er gebeurd aan alle kanten bij alr clubs genoeg, wij moeten als eerste in actie komen dus is het niet onlogisch dat wij ook als eerste klaar moeten zijn.
Snap ik niet.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

salmonyappi schreef: 02 jul 2022, 08:54 Snap ik niet.
Uh oh uh oh iemand heeft de speelagenda niet bekeken :oops:

Grapje, maar het is toch logisch dat omdat wij nu voorrondes Conference League spelen in een jaar waar de lopende seizoenen sowieso al enigzins zijn aangepast, dat AZ eerder de selectie rond moet hebben?

Nu kun je uiteraard het tegenargument gebruiken dat je de tegenstander in deze voorronde van de CoL gewoon moet kunnen pakken, maar je wil ook niet voor verassingen komen te staan en het liefst zo snel mogelijk een ingespeeld team hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeZuivelDuivel schreef: 02 jul 2022, 09:48 Uh oh uh oh iemand heeft de speelagenda niet bekeken :oops:

Grapje, maar het is toch logisch dat omdat wij nu voorrondes Conference League spelen in een jaar waar de lopende seizoenen sowieso al enigzins zijn aangepast, dat AZ eerder de selectie rond moet hebben?

Nu kun je uiteraard het tegenargument gebruiken dat je de tegenstander in deze voorronde van de CoL gewoon moet kunnen pakken, maar je wil ook niet voor verassingen komen te staan en het liefst zo snel mogelijk een ingespeeld team hebben.
Ik had het verkeerd begrepen. Hij bedoelde inderdaad beginnen met spelen, ik dacht beginnen met spelers kopen……😎
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 02 jul 2022, 10:33 Ik had het verkeerd begrepen. Hij bedoelde inderdaad beginnen met spelen, ik dacht beginnen met spelers kopen……😎
Odgaard, Mees de wit, Kerkez, Lahdo en de verkoop van Wijndal. T.o.v. voorgaande seizoenen is Max al insanely actief voor AZ begrippen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

DiepeMast schreef: 02 jul 2022, 21:31 Odgaard, Mees de wit, Kerkez, Lahdo en de verkoop van Wijndal. T.o.v. voorgaande seizoenen is Max al insanely actief voor AZ begrippen.
Ik vind alleen Odgaard een directe versterking. Het team van vorig jaar speelde matig tot slecht voetbal. Alleen Odgaard gaat het verschil niet maken.
We hebben eigenlijk nog nodig:

Betere keeper.
Betere verdediger (ten opzichte van Hatzidiakos)
Betere nummer 10 (dus geen Dani de Wit).

Als deze drie niet komen is de kans groot dat het gewoon weer een rotseizoen wordt
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Shota-Arveladze schreef: 02 jul 2022, 21:41 Ik vind alleen Odgaard een directe versterking. Het team van vorig jaar speelde matig tot slecht voetbal. Alleen Odgaard gaat het verschil niet maken.
We hebben eigenlijk nog nodig:

Betere keeper.
Betere verdediger (ten opzichte van Hatzidiakos)
Betere nummer 10 (dus geen Dani de Wit).

Als deze drie niet komen is de kans groot dat het gewoon weer een rotseizoen wordt
Kun je willen, maar gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren. Odgaard en Mees de Wit zijn nu al gekomen. Dat is al heel wat. Tel je zegeningen. Wellicht dat er nog één echte aankoop komt, maar ik zou er niet te veel van verwachten.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DiepeMast schreef: 02 jul 2022, 21:47 Kun je willen, maar gaat zeer waarschijnlijk niet gebeuren. Odgaard en Mees de Wit zijn nu al gekomen. Dat is al heel wat. Tel je zegeningen. Wellicht dat er nog één echte aankoop komt, maar ik zou er niet te veel van verwachten.
Inderdaad, helemaal gezien Hatzidiakos/Letschert er op papier ook nog zijn plus misschien gaat AZ voor op 10 weer voor het “een speler hoog op ons lijstje of niets halen” scenario net zoals in de januari.

De markt is overigens net pas weer een beetje in beweging, tenslotte nu een nieuwe boekjaar maar hopelijk blijft het team (na vertrek wijndal) bij elkaar, muv een Letschert of Duin bijv want daar mis je niets aan.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

DiepeMast schreef: 02 jul 2022, 21:31 Odgaard, Mees de wit, Kerkez, Lahdo en de verkoop van Wijndal. T.o.v. voorgaande seizoenen is Max al insanely actief voor AZ begrippen.
Klopt, en zeker wat uitgaande transfers betreft en het vastleggen van jonge talenten. Alleen willen we graag iets voor het eerste elftal zien wat versterking en het verbreden. Het blijft nu vrij smal.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wildcat schreef: 03 jul 2022, 05:28 Klopt, en zeker wat uitgaande transfers betreft en het vastleggen van jonge talenten. Alleen willen we graag iets voor het eerste elftal zien wat versterking en het verbreden. Het blijft nu vrij smal.
Als fans is het nog tekort ja voor de breedte maar over het algemene technische beleid is het wel logisch. Want met 3-4 extra versterkingen komen een Brederode, Buurmeester of Schouten helemaal niet meer aan invalbeurten toe (dus ook niet verlengd) dus het is balanceren voor Huiberts.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DiepeMast schreef: 02 jul 2022, 21:31 Odgaard, Mees de wit, Kerkez, Lahdo en de verkoop van Wijndal. T.o.v. voorgaande seizoenen is Max al insanely actief voor AZ begrippen.
Misschien vergis ik me - maar Wijndal is nog niet vertrokken.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Shota-Arveladze schreef: 02 jul 2022, 21:41 Ik vind alleen Odgaard een directe versterking. Het team van vorig jaar speelde matig tot slecht voetbal. Alleen Odgaard gaat het verschil niet maken.
We hebben eigenlijk nog nodig:

Betere keeper.
Betere verdediger (ten opzichte van Hatzidiakos)
Betere nummer 10 (dus geen Dani de Wit).

Als deze drie niet komen is de kans groot dat het gewoon weer een rotseizoen wordt
Gisteren werd Odgaard met de wissel voor Dani, wel gebracht op de 10 positie.
Nu was dit een oefenwedstrijd waar niet al te veel lering uit getrokken kon worden maar toch... Odgaard kan door Jansen wel eens gezien worden als de man achter de diepe spits, zeker als die Bullaude niet haalbaar is. Evjen, Lahdo als er niets meer bij gaat komen, mogen dan concurreren wie er rechts voorin gaat spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Ferry schreef: 03 jul 2022, 07:20 Misschien vergis ik me - maar Wijndal is nog niet vertrokken.
Je denkt dat ie nog blijft? 🤭
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 476
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Jansen noemt in Dirkshorn na de wedstrijd specifiek de problemen achterin met 44 tegengoals vorig seizoen. Logisch natuurlijk, daar met name is AZ tekort geschoten. Dan is het opmerkelijk dat Huijberts daar niet direct versterking wil aantrekken, tenslotte noemt hij dat niet. Ook laten ze Letschert, Kramer en Veldhuis gaan. Ook niet het niveau, maar toch. Hadsidiakos wil ook nog weg. Je zou een versterking centraal achterin willen zien die er ook direct staat. Of wil Jansen BMI beter maken. Beukema zit nog veel rek in, maar Maxim Dekker is er nog niet. Of hij moet Peer als belangrijkste verandering achterin zien?! Benieuwd....
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

BMI beter maken is onmogelijk. Niet omdat hij nu top is uiteraard,😉 maar omdat zijn beste jaren allang achter hem liggen. De rek is er uit en hij kan alleen maar slechter worden.
Huiberts moet gewoon een cv halen die er meteen staat en snel is anders wordt het weer een matig seizoen ben ik bang.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bertje schreef: 03 jul 2022, 11:52 BMI beter maken is onmogelijk. Niet omdat hij nu top is uiteraard,😉 maar omdat zijn beste jaren allang achter hem liggen. De rek is er uit en hij kan alleen maar slechter worden.
Huiberts moet gewoon een cv halen die er meteen staat en snel is anders wordt het weer een matig seizoen ben ik bang.
Tja leuk dat mensen blijven hopen op een vervanger van BMI. Maar dat is echt de laatste speler waar dat bij gaat gebeuren.

Aanvoerder
International
Heeft serieus geld gekost
En zal een van de grootverdieners zijn.
elmo
Seizoenkaarthouder
Berichten: 311
Lid geworden op: 06 jun 2007, 18:33

Mousa Sidi schreef: 03 jul 2022, 10:38 Jansen noemt in Dirkshorn na de wedstrijd specifiek de problemen achterin met 44 tegengoals vorig seizoen. Logisch natuurlijk, daar met name is AZ tekort geschoten. Dan is het opmerkelijk dat Huijberts daar niet direct versterking wil aantrekken, tenslotte noemt hij dat niet. Ook laten ze Letschert, Kramer en Veldhuis gaan. Ook niet het niveau, maar toch. Hadsidiakos wil ook nog weg. Je zou een versterking centraal achterin willen zien die er ook direct staat. Of wil Jansen BMI beter maken. Beukema zit nog veel rek in, maar Maxim Dekker is er nog niet. Of hij moet Peer als belangrijkste verandering achterin zien?! Benieuwd....
Hoe kom je tot deze conclusie?
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 642
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Mousa Sidi schreef: 03 jul 2022, 10:38 Jansen noemt in Dirkshorn na de wedstrijd specifiek de problemen achterin met 44 tegengoals vorig seizoen. Logisch natuurlijk, daar met name is AZ tekort geschoten. Dan is het opmerkelijk dat Huijberts daar niet direct versterking wil aantrekken, tenslotte noemt hij dat niet. Ook laten ze Letschert, Kramer en Veldhuis gaan. Ook niet het niveau, maar toch. Hadsidiakos wil ook nog weg. Je zou een versterking centraal achterin willen zien die er ook direct staat. Of wil Jansen BMI beter maken. Beukema zit nog veel rek in, maar Maxim Dekker is er nog niet. Of hij moet Peer als belangrijkste verandering achterin zien?! Benieuwd....
Ik denk niet dat er een centrale verdediger wordt gehaald zolang Letschert en Hatzidiakos nog onder contract staan. Met ook nog Beukema en Martins Indi staan er al vier centrale verdedigers onder contract terwijl vanuit de jeugd ook nog de nodige spelers doorkomen.
Plaats reactie