Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

DiepeMast schreef: 29 mei 2022, 18:41 Letsch? Schreuder? Maduro??? Ik kan dit niet echt serieus nemen.
Wat is eigenlijk het probleem met Letsch?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 08:47 Wat is eigenlijk het probleem met Letsch?
Kijk de play-off tegen AZ nog even terug. Als je een team zo voorbereid en neerzet...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 29 jun 2022, 11:53 Kijk de play-off tegen AZ nog even terug. Als je een team zo voorbereid en neerzet...
Die eerste wedstrijd die hij won?
Of de tweede die hij tegen de verwachtingen in verloor?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 29 jun 2022, 11:53 Kijk de play-off tegen AZ nog even terug. Als je een team zo voorbereid en neerzet...
Tja, was ook wel wat aan de hand bij de club, nietwaar?
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 12:29 Die eerste wedstrijd die hij won?
Of de tweede die hij tegen de verwachtingen in verloor?
Die eerste won hij omdat AZ geen strafschop kreeg. En bij die tweede vond hij het nodig om AZ alle ruimte te geven.

Vitesse is de afgelopen 2 jaren volledig ingestort na de winterstop terwijl ze aardig begonnen. Ik vind het geen onaardige vent en hij kraamt weinig onzin uit maar ergens gaat er iets niet goed.

Jansen of Letsch? Letsch natuurlijk!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Langedijk schreef: 29 jun 2022, 20:40 Die eerste won hij omdat AZ geen strafschop kreeg. En bij die tweede vond hij het nodig om AZ alle ruimte te geven.

Vitesse is de afgelopen 2 jaren volledig ingestort na de winterstop terwijl ze aardig begonnen. Ik vind het geen onaardige vent en hij kraamt weinig onzin uit maar ergens gaat er iets niet goed.

Jansen of Letsch? Letsch natuurlijk!
Ik heb dan nog liever Jansen. Die boekt in ieder geval resultaten
"One swallow does not make a summer"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Shota-Arveladze schreef: 29 jun 2022, 21:31 Ik heb dan nog liever Jansen. Die boekt in ieder geval resultaten
Letsch overwinterde tegen alle verwachtingen in, in Europa en werd 6e met een chaotische selectie waar hij goed jeugd bij heeft ingepast. Anders dan bij AZ was dat bij Vitesse volgens mij echt wel binnen de doelstellingen.

Vreemd dan om hem puur op die playoffs af te rekenen, zeker achteraf, voor die tweede wedstrijd was ook hier het sentiment wel anders.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

DeZuivelDuivel schreef: 29 jun 2022, 21:59
Vreemd dan om hem puur op die playoffs af te rekenen, zeker achteraf, voor die tweede wedstrijd was ook hier het sentiment wel anders.
Het sentiment was anders omdat er geen vertrouwen meer in AZ was. Niet omdat we dat povere Vitesse zo goed vonden. Volgens mij heeft Letsch ook de nodige moeite met moeilijke jongens in een groep.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Langedijk schreef: 30 jun 2022, 07:48 Het sentiment was anders omdat er geen vertrouwen meer in AZ was. Niet omdat we dat povere Vitesse zo goed vonden. Volgens mij heeft Letsch ook de nodige moeite met moeilijke jongens in een groep.
Nogmaals - er is ook wel wat aan de hand bij Vitesse. Vanaf begin maart zijn er sancties richting Rusland en Russische mensen uit de kring van Putin. Zoals NRC kopte: 'het gaat bij Vitesse nog maar weinig over voetbal'. Letsch heeft het - naar mijn mening - gewoon heel behoorlijk gedaan bij Vitesse.

En ja, hij had ook lastige spelers. Maar had hij daar echt moeite mee?
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ferry schreef: 30 jun 2022, 10:03 Nogmaals - er is ook wel wat aan de hand bij Vitesse. Vanaf begin maart zijn er sancties richting Rusland en Russische mensen uit de kring van Putin. Zoals NRC kopte: 'het gaat bij Vitesse nog maar weinig over voetbal'. Letsch heeft het - naar mijn mening - gewoon heel behoorlijk gedaan bij Vitesse.

En ja, hij had ook lastige spelers. Maar had hij daar echt moeite mee?
Na de winter is het wel in elkaar gestort en het voetbal was daar ook echt niet om aan te zien. Verloren ook de meest bizarre wedstrijden. Dus heeft hij het goed gedaan… Ik twijfel. Ik vind hem in ieder geval niet dusdanig gepresteerd hebben dat ik denk dat het onder hem significant beter zal gaan.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

AZ 4 Life schreef: 30 jun 2022, 10:53 Na de winter is het wel in elkaar gestort en het voetbal was daar ook echt niet om aan te zien. Verloren ook de meest bizarre wedstrijden. Dus heeft hij het goed gedaan… Ik twijfel. Ik vind hem in ieder geval niet dusdanig gepresteerd hebben dat ik denk dat het onder hem significant beter zal gaan.
Precies ditzelfde kun je over Jansen zeggen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ 4 Life schreef: 30 jun 2022, 10:53 Na de winter is het wel in elkaar gestort en het voetbal was daar ook echt niet om aan te zien. Verloren ook de meest bizarre wedstrijden. Dus heeft hij het goed gedaan… Ik twijfel. Ik vind hem in ieder geval niet dusdanig gepresteerd hebben dat ik denk dat het onder hem significant beter zal gaan.
Na de winter is het ingestort? na de winter hebben ze Rapid Wien nog gepakt in de CoL play-offs en zijn ze er nipt uitgegaan tegen Roma (waarmee ze nog wel punten gepakt hebben voor de ranglijst door hun gelijkspel) Het uiteindelijk vasthouden van plek 6 was voor Vitesse gewoon conform doelstelling voor Vitesse.

Volgens mij heeft Letsch van een mengelmoes een team weten te maken dat voor Vitesse een meer dan redelijke prestatie heeft neergezet in het Europese toernooi en daarbij ook aardig wat jeugd minuten heeft laten maken.

Of Letsch daarmee voor AZ geschikt zou zijn wil ik nog helemaal niet zo zeggen, maar ik vind wel dat de prestaties die zijn neergezet hier een beetje ondersneeuwen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DeZuivelDuivel schreef: 30 jun 2022, 20:30 Of Letsch daarmee voor AZ geschikt zou zijn wil ik nog helemaal niet zo zeggen, maar ik vind wel dat de prestaties die zijn neergezet hier een beetje ondersneeuwen.
Letsch heeft het redelijk gedaan, maar ik zie weinig aanwijzingen waarom hij de man zou zijn die het bij AZ allemaal beter zou doen. Overigens is de overwintering van Vitesse natuurlijk ook te danken aan het feit dat er bij Tottenham gedoe was met Corona.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DiepeMast schreef: 01 jul 2022, 08:51 Overigens is de overwintering van Vitesse natuurlijk ook te danken aan het feit dat er bij Tottenham gedoe was met Corona.
Vitesse haalt gewoon tien punten in een poule met Stade Rennes en Tottenham. Gewoon netjes gedaan door Letsch.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ferry schreef: 01 jul 2022, 09:58 Vitesse haalt gewoon tien punten in een poule met Stade Rennes en Tottenham. Gewoon netjes gedaan door Letsch.
Dat is ook niet slecht gedaan, maar je moet wel eerlijk blijven dat hier ook echt wel een stukje geluk bij zat (lees: Tottenham kon/mocht de laatste wedstrijd niet spelen, waardoor Vitesse automatisch door was).

Maar goed... Wellicht zijn er hier veel fans van Letsch. Dat mag natuurlijk ook. Ik zie het echter niet veel beter gaan met hem t.o.v. Janssen, hoewel het altijd nog beter zou zijn dan Maduro (wat heeft die nou gepresteerd op trainersvlak?).
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik vind toch dat je er behoorlijk aan voorbij gaat hoe zijn selectie tot stand is gekomen en welke invloed hij had.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Ferry schreef: 01 jul 2022, 09:58 Vitesse haalt gewoon tien punten in een poule met Stade Rennes en Tottenham. Gewoon netjes gedaan door Letsch.
AZ haalt gewoon de vierde plaats met een matige selectie. Gewoon netjes gedaan door Jansen.

Letsch heeft dat prima gedaan, maar die 6-1 verliespartij tegen AZ dat is toch wel heel erg. AZ speelde goed, maar de mentaliteit van Vitesse was echt zwak. Dat valt hem aan te rekenen.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Shota-Arveladze schreef: 01 jul 2022, 13:23AZ haalt gewoon de vierde plaats met een matige selectie. Gewoon netjes gedaan door Jansen.
Je weet dat we vijfde zijn geworden ??
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AlkmaarForever schreef: 01 jul 2022, 13:33 Je weet dat we vijfde zijn geworden ??
In dat geval.... :oops: #JansenOut # LetschIN
"One swallow does not make a summer"
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Sampaoli is opgestapt bij Marseille. :wink:
Plaats reactie