Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik heb vanavond een salmon happie op
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 26 jun 2022, 20:21 Niet bij psv toch? Heeft ook nog het Nederlands elftal gehaald. Moet toch iets kunnen.
Tja als prestaties uit 2015 het referentiekader zijn, weet ik ook nog wel wat namen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZuid-Scharwoude schreef: 26 jun 2022, 21:02 Excuus. We leven niet allemaal zo'n foutloos leven als de grote salmonyappi.
Mijn leven foutloos?? 😂😂😂 Bepaald niet hoor.
Maar nogmaals: het is toch een kleine moeite? Het zorgt soms voor flinke misverstanden.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

AZuid-Scharwoude schreef: 26 jun 2022, 21:01 Het zou niet mijn eerste keus zijn, maar als er een spits vertrekt en hij is nog beschikbaar dan is het voor op de bank qua opties om in te brengen wellicht wel beter dan Jelle Duin.
Dan hoop ik toch op Sam Lammers. Tweebenig, snelheid, neusje voor de goal. Zit een smetje op doordat zijn buitenlands avontuur niet geworden is wat het kon zijn, denk zelf dat er foute keuzes zijn gemaakt in clubkeuze(s). Maar is met zijn 25 jaar ook niet oud te noemen, groeit nog naar zijn top toe. Inzetbaar op meerdere posities.
En kan me voorstellen dat de jongeman heel graag weer eens geregeld tegen een balletje wil trappen, dus bereid is salaris in te leveren. En atalanta wil toch ook van hem af? Gezien wat ze hebben rondlopen op de posities waar hij voor in aanmerking komt gaat er voor Sam wederom een verhuurperiode aankomen of een koud stoeltje op de tribune…
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

salmonyappi schreef: 26 jun 2022, 21:16 Mijn leven foutloos?? 😂😂😂 Bepaald niet hoor.
Maar nogmaals: het is toch een kleine moeite? Het zorgt soms voor flinke misverstanden.
Wil je er over praten dat je het niet in 1x begreep Yappie? Had je error in de kop?

(Ik denk overigens dat je 1 van de weinigen bent, of je zit gewoon weer lekker te zeiken om het zeiken)
Cetero censeo birrum bibendum esse
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Locadia moet je nu toch niet meer aan willen beginnen.
Dan was Dost een betere optie geweest.

Nee zoek dan naar meer jonge gretige spelers als je de eigen jeugd al niet vertrouwd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

SimonPoulsen schreef: 26 jun 2022, 21:11 Tja als prestaties uit 2015 het referentiekader zijn, weet ik ook nog wel wat namen.
Ricardo van Rhijn? :lol:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

differentcook schreef: 24 jun 2022, 14:42 Verhulst voldoet daarvoor niet? (samen met de drie jongelingen Westerveld, Reus en Bakker)
Vindahl krijgt nu ook een landgenoot erbij in de selectie
Nee. Ik vind Verhulst te licht.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Naar verluid heeft Toulouse 2 miljoen op Dallinga geboden en is dit afgewezen.
De vraagprijs voor Hilgers zou 6 miljoen zijn

Laat maar zitten dan, dat met bord op schoot scouten in Nederland :roll: .
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 27 jun 2022, 09:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 jun 2022, 07:43 Nee. Ik vind Verhulst te licht.
Maar wel beter dan Vindahl. Ik wil Verhulst wel eens 10/15 wedstrijden achter elkaar op de goal zien. Ik denk dat hij nog wel eens kan verrassen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

AZ fanatic 4-life schreef: 27 jun 2022, 09:13 Maar wel beter dan Vindahl. Ik wil Verhulst wel eens 10/15 wedstrijden achter elkaar op de goal zien. Ik denk dat hij nog wel eens kan verrassen.
Waar in kunnen we zeggen dat Vindahl echt 100% beter is dan Verhulst?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ fanatic 4-life schreef: 27 jun 2022, 09:13 Ik wil Verhulst wel eens 10/15 wedstrijden achter elkaar op de goal zien. Ik denk dat hij nog wel eens kan verrassen.
Waarom denk je dat?
KeesPierTol
Glory-hunter
Berichten: 78
Lid geworden op: 22 jan 2021, 19:58

DeZuivelDuivel schreef: 27 jun 2022, 09:02 Naar verluid heeft Toulouse 2 miljoen op Dallinga geboden en is dit afgewezen.
De vraagprijs voor Hilgers zou 6 miljoen zijn

Laat maar zitten dan, dat met bord op schoot scouten in Nederland :roll: .
Bod van Toulouse al verhoogd naar 2.5m. Als je naar bijv. Mees de Wit aankoop kijkt, zie je dat prijzen in Nederland ook lekker doorschieten. Voor dit bedrag (2.5m) is bijv. vorig jaar Giakkoumakis door VVV verkocht aan Celtic en dan je je het over de topscorer van de Eredivisie (ipv KKD).
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

KeesPierTol schreef: 27 jun 2022, 17:08 Bod van Toulouse al verhoogd naar 2.5m. Als je naar bijv. Mees de Wit aankoop kijkt, zie je dat prijzen in Nederland ook lekker doorschieten. Voor dit bedrag (2.5m) is bijv. vorig jaar Giakkoumakis door VVV verkocht aan Celtic en dan je je het over de topscorer van de Eredivisie (ipv KKD).
Tja bij AZ valt het anders wel mee :roll:
Maar het is inderdaad wel een dingetje.

Ik zou dan toch wat sneller buiten de deur kijken, of sneller toehappen op aanstormend Nederlands talent.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Antti Opdam schreef: 27 jun 2022, 12:15 Waarom denk je dat?
Zijn optredens aan het begin van het afgelopen seizoen. Heeft in die wedstrijden gewoon zeer redelijk tot goed gekeept. Lijkt mij een keeper die geen punten kost en er zo nu en dan ook nog wel eens een paar voor je kan winnen. Een groot contrast met Vindahl. Die heeft lang niet alle ballen waarvan je mag verwachten dat de keeper die pakt. Daarnaast straalt Verhulst veel meer rust uit dan Vindahl, dat zal ook onze achterhoede goed doen.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Wildcat schreef: 27 jun 2022, 10:04 Waar in kunnen we zeggen dat Vindahl echt 100% beter is dan Verhulst?
Zijn voetballende kwaliteiten? Wat mij betreft de minst belangrijke kwaliteit van een keeper, ook bij AZ.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ fanatic 4-life schreef: 28 jun 2022, 08:01 Zijn voetballende kwaliteiten? Wat mij betreft de minst belangrijke kwaliteit van een keeper, ook bij AZ.
Niet mee eens. Overigens zouden we dit beter in de keeper-topics kunnen be-discussiëren. Zie Vindahl-topic.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZ fanatic 4-life schreef: 28 jun 2022, 07:58 Zijn optredens aan het begin van het afgelopen seizoen. Heeft in die wedstrijden gewoon zeer redelijk tot goed gekeept.
It's all in the eye of the beholder.

Ik zag een opgetrainde amateur die net niet volledig door de mand viel ...
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12099
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

AZ fanatic 4-life schreef: 28 jun 2022, 07:58 Zijn optredens aan het begin van het afgelopen seizoen. Heeft in die wedstrijden gewoon zeer redelijk tot goed gekeept. Lijkt mij een keeper die geen punten kost en er zo nu en dan ook nog wel eens een paar voor je kan winnen. Een groot contrast met Vindahl. Die heeft lang niet alle ballen waarvan je mag verwachten dat de keeper die pakt. Daarnaast straalt Verhulst veel meer rust uit dan Vindahl, dat zal ook onze achterhoede goed doen.
Rust is niet een goede basishouding; iedereen moet scherp en alert zijn en Vindahl helpt daarbij. :-)
Verhulst was erg goed qua uittrappen en viel me verder niet tegen (beter dan eerdere backups). Maar ik denk toch dat hij bij AZ beter alleen een reserve optie is met ervaring
we can come an end
AnthonisZ
Supporter
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 jul 2013, 20:41

Hoor graag suggesties..
Plaats reactie