Owen Wijndal (2023)

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Owen net op 't sportjournaal ;

"De club helpt mij en ik help de club."

Die is dus weg.
Het is je gegund en zeker op zo'n nette manier.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bertje schreef: 21 jun 2022, 11:26 Owen net op 't sportjournaal ;

"De club helpt mij en ik help de club."

Die is dus weg.
Het is je gegund en zeker op zo'n nette manier.
Wat was de vraag?
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5410
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

DeZuivelDuivel schreef: 21 jun 2022, 13:52 Wat was de vraag?
Of hij zit had in een ijsje.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Op vi wordt nu ook genoemd dat ie voor 10 miljoen weg mag. Echter, als er meerdere gegadigden zijn is het best aannemelijk dat er een hoger bod dan 10 miljoen zou kunnen komen om AZ het bod te laten accepteren.

Owen geeft overigens bij monde van vi aan dat hij het prima vindt om nog een seizoen te blijven.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
BenSide_Beard
Steward
Berichten: 16
Lid geworden op: 19 jun 2021, 20:52

Prima toch als ie weggaat?
Vind het nou ook weer niet zo'n hoogvlieger op verdedigend gebied. Of keek ik met een hele negatieve bril?
* Voor vrienden ook wel bekend als Treinkapert *
Gebruikersavatar
Dipsaus
Fanatic
Berichten: 643
Lid geworden op: 10 feb 2007, 14:53

BenSide_Beard schreef: 21 jun 2022, 21:00 Prima toch als ie weggaat?
Vind het nou ook weer niet zo'n hoogvlieger op verdedigend gebied. Of keek ik met een hele negatieve bril?
Ja dat doe je zeker. Was een van de betere backs in de eredivisie en mocht zelfs met het NL elftal mee. Speelde bijvoorbeeld een Ziyech in goede vorm uit de wedstrijd. Gelukkig hebben we de luxe dat we Kerkez hebben anders gingen we hem zeker missen!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 21 jun 2022, 20:51 Owen geeft overigens bij monde van vi aan dat hij het prima vindt om nog een seizoen te blijven.
Zo'n professionele jongen van de club om, ondanks alles, dit soort teksten de media in te slingeren.
we can come an end
Victorie90
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jul 2018, 12:23

hihacorner
Supporter
Berichten: 220
Lid geworden op: 30 jun 2021, 07:04

Dipsaus schreef: 21 jun 2022, 21:20 Ja dat doe je zeker. Was een van de betere backs in de eredivisie en mocht zelfs met het NL elftal mee. Speelde bijvoorbeeld een Ziyech in goede vorm uit de wedstrijd. Gelukkig hebben we de luxe dat we Kerkez hebben anders gingen we hem zeker missen!
Ik vind deze video wel een goed overzicht geven van zijn krachten en tekortkomingen: https://youtu.be/SfEb-2EGQEo. Ja hij kwam in aanmerking voor het Nederlands elftal, kreeg daar in mijn optiek geen eerlijke kans maar viel ook een beetje door de mand. Dat Malacia (toch ook een beperkte speler op dat niveau) de voorkeur krijgt zegt helaas ook wel wat.

Zijn vervangers staan klaar dus het is voor alle partijen beter als hij vertrekt. Hoop wel dat als ie naar ajax gaat we er tegen de 15M voor krijgen, of meer dan 10. Maar we gaan hem minder missen dan Teun, denk ik.
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

Mooie transfer voor hem. Jammer voor ons
"One swallow does not make a summer"
Mousa Sidi
Seizoenkaarthouder
Berichten: 488
Lid geworden op: 13 mar 2022, 11:15

Waarom jammer?! Odgaard heeft een makkie aan de zwakverdedigende Wijndal en daarbij komt dat Wijndal ipv 'koning' Karlsson nu die ouwe Serviër voor zich heeft....Was lekker naar de zon gegaan in Italië.....
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Victorie90 schreef: 26 jun 2022, 02:08 https://twitter.com/FabrizioRomano/stat ... 6129341442

Wijndal dichtbij naar ajax.
Hoe vaak heeft deze man het nou echt goed? Hij schiet ook vaak met hagel.

Ik zou alleen als ik Max was even de warme contacten in Madrid bellen om te vragen of ze echt geen interesse hebben in een goedkope Nederlands international.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Moet zeggen dat ik er weinig moeite mee heb. Spreek een mooi doorverkoop% af en klaar.

Die gasten die verrader of nog erger kkjood (niet op het forum hoor) roepen moeten lekker terug naar hun grot.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Weet niet of dit voor Wijndal de juiste keuze is. De ajax supporter is zeer sceptisch naar alles wat naar AZ ruikt.
Hij moet het daar wel goed gaan doen anders zal hij nog al eens snel door het publiek uitgekotst gaan worden.
Als hij nu al de stap had kunnen maken naar een Italiaanse of Engelse club had ik dat zeker gedaan in plaats zich weer te moeten bewijzen in de eredivisie.
Daarbij is men daar de laatste seizoenen wel wat verwend geraakt, dat zal wellicht allemaal wel wat minder worden waardoor je al snel de kop van jut bent.
In mijn ogen zeker geen logische stap voor Wijndal maar misschien ontbreekt het ook wel aan concrete interesse nu ik hoor dat er ook enkele clubs zijn afgehaakt.
Victorie90
Herry en/of Berry
Berichten: 60
Lid geworden op: 08 jul 2018, 12:23

Az564 schreef: 26 jun 2022, 09:05 Hoe vaak heeft deze man het nou echt goed? Hij schiet ook vaak met hagel.

Ik zou alleen als ik Max was even de warme contacten in Madrid bellen om te vragen of ze echt geen interesse hebben in een goedkope Nederlands international.
Hij is juist 1 van de journalisten die het altijd bij het juiste eind heeft.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13933
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Az564 schreef: 26 jun 2022, 09:05 Hoe vaak heeft deze man het nou echt goed? Hij schiet ook vaak met hagel.

Ik zou alleen als ik Max was even de warme contacten in Madrid bellen om te vragen of ze echt geen interesse hebben in een goedkope Nederlands international.
De man zit praktisch altijd goed, dus dat verwijt dat hij schiet met hagel klopt niet helemaal.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3193
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Nou Tagliafico zo lijkt naar United, dan zal het wel snel rond komen.
Hopelijk gaat Huiberts na deze uitgaande transfer meteen die Bullaude vast leggen.
Love AZ Til I Die!
Fanatic
Berichten: 552
Lid geworden op: 23 aug 2021, 14:09

Saga continues...
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Wat zal zijn vraag geweest zijn? Als ik speel tegen AZ wil ik de vrijheid hebben een rode kaart te pakken of een eigen doelpunt te maken?
____________
Hoc est nihil
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

Een kennis van me, die rondhangt op ajax-fora, wist te melden dat Wijndal 425k/maand vraagt. Dat lijkt me vrij sterk, maar als het waar is snap ik wel dat ze er niet uitkomen
Gesloten