Robert Eenhoorn / Algemeen Beleid

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

palaver schreef: 27 jan 2022, 12:14 Zou iemand hier met VI Pro misschien dit artikel willen plaatsen?
https://www.vi.nl/pro/springen-of-klim ... uffer-doen
Wel interessante reacties bij het artikel, AZ wordt qua beleid op lange termijn door aantal reageerders (met enige jaloezie) als een voorbeeldclub gezien
Ook gaat het oa over dat AZ het sponsorpakket in delen aan biedt
Nu is alles AFAS, wanneer je het opknipt in

Shirt 1e elftal
Stadion
Jeugdopleiding
Jeugdcomplex
Dan levert dat stuk meer op (heeft AZ onderzoek naar laten doen)
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Forza AZ schreef: 27 jan 2022, 15:31 Misschien kan iemand het wel per PB of mail naar je sturen.
Of iemand leest het en vat het hier samen.

Al verwacht ik weinig nieuws. Ik denk dat wij als 'insiders' het allemaal al wel weten. Rest zal ook speculatief zijn van Zwart of hoe ie ook heet.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AZ-073 schreef: 27 jan 2022, 15:38 Wel interessante reacties bij het artikel, AZ wordt qua beleid op lange termijn door aantal reageerders (met enige jaloezie) als een voorbeeldclub gezien
Ook gaat het oa over dat AZ het sponsorpakket in delen aan biedt
Nu is alles AFAS, wanneer je het opknipt in

Shirt 1e elftal
Stadion
Jeugdopleiding
Jeugdcomplex
Dan levert dat stuk meer op (heeft AZ onderzoek naar laten doen)
Niks nieuws, is al eerder naar buiten gekomen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

O, dag de illusie van een erg vet nieuw sponsorcontract?
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZ-073 schreef: 27 jan 2022, 15:38 Wel interessante reacties bij het artikel, AZ wordt qua beleid op lange termijn door aantal reageerders (met enige jaloezie) als een voorbeeldclub gezien
Ook gaat het oa over dat AZ het sponsorpakket in delen aan biedt
Nu is alles AFAS, wanneer je het opknipt in

Shirt 1e elftal
Stadion
Jeugdopleiding
Jeugdcomplex
Dan levert dat stuk meer op (heeft AZ onderzoek naar laten doen)
Dat is zo indien er ook de juiste interesse is voor al die individuele sponsorcontracten.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Lijkt me dat de nieuwe sponsor al is vastgelegd voor het bekend maken van het afscheid van AFAS
we can come an end
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Als je een artikel hebt dat de moeite waard is en je vat dit samen of wijzigt een paar dingen is het probleem om te delen ook opgelost.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Zal de laatste deal, de huur van Sowah, gekomen zijn uit het netwerk via en van Unibet?
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Grifo schreef: 31 jan 2022, 20:43 Zal de laatste deal, de huur van Sowah, gekomen zijn uit het netwerk via en van Unibet?
Ik lees elders dat hij dezelfde zaakwaarnemer als Albert heeft. Bij Brugge valt het tegen en dat zou dit een goede optie kunnen zijn voor iedereen, tenminste voor AZ na het missen van de gewesnte speler op deadline day
we can come an end
Gebruikersavatar
Tarik
Supporter
Berichten: 139
Lid geworden op: 03 mar 2006, 12:02

Grifo schreef: 31 jan 2022, 20:43 Zal de laatste deal, de huur van Sowah, gekomen zijn uit het netwerk via en van Unibet?
Of is het een Moneyball aankoop? :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 01 feb 2022, 18:32 Overigens is mijn supportersgeluk niet afhankelijk van kampioenschappen en bekers, maar vind ik het vooral zorgelijk dat we na jaren van binnenvarende zilvervloten nog steeds geen financiële stap verder zijn en onze concurrentiepositie alleen maar zwakker lijkt te worden.
We hebben dit seizoen de 4e begroting van Nederland, voor het eerst hoger dan Vitesse. Komende zomer staan er nieuwe sponsoren op de rol, die bijna zeker ook een positief effect hebben op de begroting.

Ik zou het eens rustig afwachten. Oh wacht, dat deed ik al. :mrgreen:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Bob Ross schreef: 02 feb 2022, 08:40 maar vind ik het vooral zorgelijk dat we na jaren van binnenvarende zilvervloten nog steeds geen financiële stap verder zijn en onze concurrentiepositie alleen maar zwakker lijkt te worden.
AZ heeft veel pech gehad:
- kampioenschap in coronajaar door de neus geboord
- geen direct CL ticket
- blessures Boadu & Stengs (en niet doorontwikkelen na Oranje debuut)
- stadiondak en alle gevolgen
- en wat iedere club heeft: pandemie
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 02 feb 2022, 08:40 We hebben dit seizoen de 4e begroting van Nederland, voor het eerst hoger dan Vitesse. Komende zomer staan er nieuwe sponsoren op de rol, die bijna zeker ook een positief effect hebben op de begroting.

Ik zou het eens rustig afwachten. Oh wacht, dat deed ik al. :mrgreen:
Wel interessant dat we die hogere begroting niet direct terug zien op het veld.
Hoogste begroting in jaren, zacht gezegd een van de mindere selecties vergeleken met de afgelopen jaren.

Ben benieuwd wat het lange termijn plan is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

DeZuivelDuivel schreef: 02 feb 2022, 10:27 Ben benieuwd wat het lange termijn plan is.
Hier zou je als AZ-volger toch graag een open verhaal over willen horen, ja.
we can come an end
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 02 feb 2022, 10:27 Wel interessant dat we die hogere begroting niet direct terug zien op het veld.
Hoogste begroting in jaren, zacht gezegd een van de mindere selecties vergeleken met de afgelopen jaren.

Ben benieuwd wat het lange termijn plan is.
Nee, dat zal ook even zijn tijd nodig hebben schat ik in. Op lange termijn blijft het beleid net als dat de afgelopen jaren geweest is lijkt me. Met eenzelfde verhouding aankopen en jeugd. Het algemene beleid zal er op gericht zijn om die begroting verder uit te bouwen. Of dat op korte termijn zal gebeuren moet deze zomer uitwijzen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Kilkenny schreef: 02 feb 2022, 10:58 Nee, dat zal ook even zijn tijd nodig hebben schat ik in. Op lange termijn blijft het beleid net als dat de afgelopen jaren geweest is lijkt me. Met eenzelfde verhouding aankopen en jeugd. Het algemene beleid zal er op gericht zijn om die begroting verder uit te bouwen. Of dat op korte termijn zal gebeuren moet deze zomer uitwijzen.
In een interview afgelopen december hintte Huiberts al naar een verhoging van salarissen.
Ik kan het huidige oppotten ook niet los zien van het oppotten dat ajax jaren deed, voordat het plots Tadic en Blind aantrok.
we can come an end
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 02 feb 2022, 11:07 In een interview afgelopen december hintte Huiberts al naar een verhoging van salarissen.
Ik kan het huidige oppotten ook niet los zien van het oppotten dat ajax jaren deed, voordat het plots Tadic en Blind aantrok.
Ik ook niet, ik heb al eerder aangegeven dat je alleen bij een grote financiële buffer/spaarpot je begroting kan verhogen zonder dat je structurele inkomsten stijgen.

En omdat Corona echt nog niet voorbij is, lijkt het mij al helemaal niet verstandig om nu aan die spaarpot te gaan zitten om met Feyenoord een financiële aankoop wedstrijd aan te gaan die je op dit moment niet kan winnen, gezien wat Feyenoord allemaal aankoopt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Kilkenny schreef: 02 feb 2022, 11:16 Ik ook niet, ik heb al eerder aangegeven dat je alleen bij een grote financiële buffer/spaarpot je begroting kan verhogen zonder dat je structurele inkomsten stijgen.

En omdat Corona echt nog niet voorbij is, lijkt het mij al helemaal niet verstandig om nu aan die spaarpot te gaan zitten om met Feyenoord een financiële aankoop wedstrijd aan te gaan die je op dit moment niet kan winnen, gezien wat Feyenoord allemaal aankoopt.
Je kan meer bieden qua transfersom wat voor de verkopende clubs intressant is, maar uit het oogpunt van een speler kan je niet concureren met het salaris. Dit verschil gaat altijd blijven, AZ heeft gewoon een te kleine begroting en jammer genoeg te weinig middelen om die omhoog te krikken.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

FugAZi schreef: 02 feb 2022, 11:30 Je kan meer bieden qua transfersom wat voor de verkopende clubs intressant is, maar uit het oogpunt van een speler kan je niet concureren met het salaris. Dit verschil gaat altijd blijven, AZ heeft gewoon een te kleine begroting en jammer genoeg te weinig middelen om die omhoog te krikken.
Met een stabielere situatie, een kapitaalkrachtige nieuwe sponsor en een flinke buffer kun je je salarishuis opkrikken en zo sportief een stap maken, hopende dat dat dan ook structureel zorgt voor hogere inkomsten. ajax heeft zo de aansluiting gevonden met de Europese subtop (iets wat voordien door velen al was opgegeven ooit nog te gebeuren)
Laatst gewijzigd door differentcook op 02 feb 2022, 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

differentcook schreef: 02 feb 2022, 11:34 Met een stabielere situatie, een kapitaalkrachtige nieuwe sponsor en een flinke buffer kun je je salarishuis opkrikken en zo sportief een stap maken, hopende dat dat dan ook structureel zorgt voor hogere inkomsten.
Ja misschien een paar miljoen [-o< , maar dan nog steeds ga je bij normaal beleid bij Feyenoord hun bij lange na niet inhalen.
Plaats reactie