Schaduwelftal III

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 25 jan 2022, 22:04 Is dat niet een soort van Ikedia? Veel dreiging maar weinig rendement?
Dat zou best wel eens kunnen, echter nu hebben we met Gudmundsson/Evjen/ Aboukhlal, géén dreiging en géén rendement op rechts
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kuifje schreef: 25 jan 2022, 22:04 Is dat niet een soort van Ikedia? Veel dreiging maar weinig rendement?
Zelfs Ikedia was nog wat langer dan deze jongen.
Ik weet dat lengte niet alles zegt, maar wil het toch nog eens gezegd hebben.

Overigens heeft hij op dit moment natuurlijk wel iets van rendement, maar dat had Friday ook(en heeft ie weer overigens). Zelfs Witry had in Scandinavië rendement.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 26 jan 2022, 08:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Dit gaat 'm dus ook niet worden gezien de twijfels.
Spoeling wordt dun, waar gaat onze Max in godsnaam nog een aanvaller vandaan halen die er direct kan staan?
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Een bod van 3 miljoen euro door FC Kopenhagen op Akinkunmi Amoo is afgewezen:
https://twitter.com/SzwedzkaP/status/14 ... 0167007233
we can come an end
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dallinga moet 7 ton kosten.
Is hij dan de gok waard?

Heeft overigens niet meer gescoord sinds de winterstop, dus hoewel ik het nu zelf naar voren breng begint hij al aan mijn theorie te voldoen dat het misschien een Eerste divisie wondermomentje geweest kan zijn :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

differentcook schreef: 26 jan 2022, 15:53 Een bod van 3 miljoen euro door FC Kopenhagen op Akinkunmi Amoo is afgewezen:
https://twitter.com/SzwedzkaP/status/14 ... 0167007233
Over Kopenhagen gesproken.
Daar speelt volgens mij een behoorlijk talent op linksback.
Maarja FC Kopenhagen verkoopt spelers voor hoge prijzen.

Wat serieuzer:

In de categorie 'buitenkansjes' is er zojuist een nieuwe speler op de markt gekomen : Amerikaans international DeAndre Yedlin is uit zijn contract bij Galatasaray gelopen. Is al 28, maar behoorlijk ervaren. Die zou je kunnen aantrekken en dan Sugawara toch vast laten concurreren voor die rechtsbuiten positie (of wie weet, Witry voor het centrum).
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 26 jan 2022, 18:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2022, 17:47 Dallinga moet 7 ton kosten.
Is hij dan de gok waard?

Heeft overigens niet meer gescoord sinds de winterstop, dus hoewel ik het nu zelf naar voren breng begint hij al aan mijn theorie te voldoen dat het misschien een Eerste divisie wondermomentje geweest kan zijn :lol:
Voor 7 ton zou ik het gokje wel willen wagen. Nog een jonge speler die goed in ons systeem past. Moet er nog wel een rechtsbuiten bij.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6541
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2022, 18:11 Over Kopenhagen gesproken.
Daar speelt volgens mij een behoorlijk talent op linksback.
Maarja FC Kopenhagen verkoopt spelers voor hoge prijzen.

Wat serieuzer:

In de categorie 'buitenkansjes' is er zojuist een nieuwe speler op de markt gekomen : Amerikaans international DeAndre Yedlin is uit zijn contract bij Galatasaray gelopen. Is al 28, maar behoorlijk ervaren. Die zou je kunnen aantrekken en dan Sugawara toch vast laten concurreren voor die rechtsbuiten positie (of wie weet, Witry voor het centrum).
Die Yedlin gaat volgens mij zakkenvullen bij Miami. Die komt niet onder de miljoen per jaar.

Ik neem aan dat je Kristiansen bedoelt? Ja Kopenhagen zal lastig worden voor AZ. Jonas Wind is ook een topper daar.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12461
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

RoycosoepieAZ schreef: 26 jan 2022, 18:14 Voor 7 ton zou ik het gokje wel willen wagen. Nog een jonge speler die goed in ons systeem past. Moet er nog wel een rechtsbuiten bij.
Moet geen onrust veroorzaken ivm speeltijd en hoe zie je hem irt Barasi?
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2335
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

De Rode Baron schreef: 25 jan 2022, 23:26 Dit gaat 'm dus ook niet worden gezien de twijfels.
Spoeling wordt dun, waar gaat onze Max in godsnaam nog een aanvaller vandaan halen die er direct kan staan?
Waarom niet en gezien welke twijfels?
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 916
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2022, 17:47 Dallinga moet 7 ton kosten.
Is hij dan de gok waard?

Heeft overigens niet meer gescoord sinds de winterstop, dus hoewel ik het nu zelf naar voren breng begint hij al aan mijn theorie te voldoen dat het misschien een Eerste divisie wondermomentje geweest kan zijn :lol:
Voor Janssen hebben we 500.000 euro betaald.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

DeZuivelDuivel schreef: 26 jan 2022, 17:47 Dallinga moet 7 ton kosten.
Is hij dan de gok waard?

Heeft overigens niet meer gescoord sinds de winterstop, dus hoewel ik het nu zelf naar voren breng begint hij al aan mijn theorie te voldoen dat het misschien een Eerste divisie wondermomentje geweest kan zijn :lol:
Als je vanuit de jeugd geen alternatief hebt zou je dit m.i. altijd moeten doen.

In dit geval heb je Barasi achter de hand en is die noodzaak er dus ook minder. Dan kun je die 7 ton beter besteden aan een speler die er direct moet staan en op dit moment moeilijk haalbaar lijkt. Dan kun je elke extra euro goed gebruiken.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

Wildcat schreef: 26 jan 2022, 21:23 Waarom niet en gezien welke twijfels?
Kan dit wel als je tegen echte mannen speelt?
Afbeelding
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

De Rode Baron schreef: 27 jan 2022, 11:41 Kan dit wel als je tegen echte mannen speelt?
Afbeelding
Messi 1.69 m

Amoo 1.63 m

Dus verschilt maar 6 cm.

Het gaat om de rechtsbuitenpositie. Zoekprofiel aanvaller met snelheid en diepgang. Amoo dribbelkoning van de fysieke Zweedse competitie in 2021.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3202
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

kuifje schreef: 25 jan 2022, 22:04 Is dat niet een soort van Ikedia? Veel dreiging maar weinig rendement?
ForzAZ schreef: 27 jan 2022, 12:02 Messi 1.69 m

Amoo 1.63 m

Dus verschilt maar 6 cm.

Het gaat om de rechtsbuitenpositie. Zoekprofiel aanvaller met snelheid en diepgang. Amoo dribbelkoning van de fysieke Zweedse competitie in 2021.
‎Amoo is een linksbenige speler en staat bekend om zijn tempo, balcontrole en technisch vermogen. Als omgekeerde vleugelaanvaller is hij gevoelig voor dribbelen en vanaf de flank naar binnen snijden. Vanwege zijn‎‎ kleine gestalte, lage zwaartepunt en behendigheid‎‎is Amoo vergeleken met Lionel Messi in zijn geboorteland en heeft hij zelfs de bijnaam "kleine Messi" gekregen.‎

Ik heb even zijn statistieken vergeleken met Karlsson's laatste seizoen in de Allsvenskan (Zweedse competitie) .
Amoo 19 jaar buitenspeler (seizoen 2021) 9 goals, 6 assists (Hammarby eindpositie: 5)
Karlsson 21 jaar buitenspeler (seizoen 2019) 8 goals, 5 assists (Elfsborg eindpositie: 8
https://www.footballtransfers.com/en/tr ... ttle-messi
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jermaine Lens heeft gisteravond een foto op zijn Instagram heeft gezet van vroeger in AZ-shirt. En vandaag een foto IN Amsterdam dat hij bij zijn makelaar in Amsterdam is met een dankwoord erbij.
Hup AZ.
MB80
Invaller
Berichten: 2239
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Bob Ross schreef: 28 jan 2022, 14:04 Het schijnt dat Jermaine Lens vandaag een foto op zijn Instagram heeft gezet van vroeger in AZ-shirt. En dat hij bij zijn makelaar in Amsterdam is.
Is ondertussen ook alweer 34, daar zal de meeste explosiviteit ook wel vanaf zijn. Misschien iets voor een PEC of Fortuna?
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Bob Ross schreef: 28 jan 2022, 14:04 Jermaine Lens heeft gisteravond een foto op zijn Instagram heeft gezet van vroeger in AZ-shirt. En vandaag een foto IN Amsterdam dat hij bij zijn makelaar in Amsterdam is met een dankwoord erbij.
A.u.b. niet zeg, voegt niets toe !
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6492
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Volgens Sky Sport Italia staat Denso Kasius in de belangstelling van Bologna, dat mogelijk 2,5 miljoen euro gaat betalen voor de verdediger. Kasius wordt momenteel verhuurd aan FC Volendam en speelde nog geen minuut in de hoofdmacht van Utrecht.
De negentienjarige Kasius is dit seizoen een vaste waarde bij FC Volendam. Dat heeft de interesse van Bologna gewekt: de Italianen zoeken naar een nieuwe rechtsback.
Eerlijk gezegd ken ik de jongen niet. Maar hebben wij onze scouting niet gewoon te ver weg gestuurd?
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9117
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Voor Ahmedhodzic zou volgens de laatste berichten rond de 4 miljoen zijn geboden met een grote kans van slagen. Als AZ dan een keer de boel wil oprekken dan zou ik die jongen halen dat is nou een buitenkans voor die prijs.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie