Schaduwtrainer

Post hier alles over de spelers en trainer(s) van het eerste elftal. Hier kan je ook je ei kwijt over de personen in het bestuur.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Bombaman schreef: 28 nov 2021, 20:58 Bel Dickie maar weer, we hebben de lekkerste bitterballen van de Eredivisie. Dan hebben we nog een half jaar om een fatsoenlijk alternatief te vinden.
Nooit, dan hou ik nog liever Jansen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Jonk zou de gedroomde kandidaat zijn wat mij betreft.
Staat eerste met Volendam.
Doet het al jaren goed.
Goed werk verricht bij ajax. Visie op jeugdspelers en ontwikkeling hiervan.
Aanvallend voetbal.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 28 nov 2021, 21:20 Jonk zou de gedroomde kandidaat zijn wat mij betreft.
Staat eerste met Volendam.
Doet het al jaren goed.
Goed werk verricht bij ajax. Visie op jeugdspelers en ontwikkeling hiervan.
Aanvallend voetbal.
Leg maar vast voor volgend seizoen. Dan kan ie eerst mooi afsluiten in Volendam en hopen dat AZ via de play-offs nog Europees haalt.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 27 nov 2021, 08:17Waarom niet?
Lichtgewicht, geen uitstraling en het valt moeilijk te zeggen of vorig jaar een incident was of niet. Heeft dit jaar geen geweldige selectie, maar had er wel meer uit kunnen halen.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ 4 Life schreef: 29 nov 2021, 10:36 Lichtgewicht, geen uitstraling en het valt moeilijk te zeggen of vorig jaar een incident was of niet. Heeft dit jaar geen geweldige selectie, maar had er wel meer uit kunnen halen.
Las vandaag dat er door de Turkse voorzitter al wordt gezaagd aan de stoelpoten van Ultee.

Drie keer raden wat de kritiek was: hij brengt te weinig jeugd, maakt altijd de verkeerde opstelling, wisselt verkeerd, is niet streng genoeg en staat te laag op de ranglijst.

Je zou haast denken dat het een standaard reflex van supporters is als het even wat minder gaat :lol: . Oh wacht, dat is het ook.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

AZ 4 Life schreef: 29 nov 2021, 10:36 Lichtgewicht, geen uitstraling en het valt moeilijk te zeggen of vorig jaar een incident was of niet. Heeft dit jaar geen geweldige selectie, maar had er wel meer uit kunnen halen.
Pascal Jansen.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Van Stee exit bij Sparta dus zijn vriend Fraser zal weldra volgen. Kom er maar in.

Alternatieven wat mij betreft:

- Jonk
- Van Wonderen
- Cocu
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Langedijk schreef: 07 dec 2021, 08:14 Van Stee exit bij Sparta dus zijn vriend Fraser zal weldra volgen. Kom er maar in.

Alternatieven wat mij betreft:

- Jonk
- Van Wonderen
- Cocu
Kom je met hem op een geven moment niet in dezelfde situatie als wat we hebben gehad met Slot? Alternatieve ben ik het mee eens, eventueel zo Jesse Marsch ook nog kunnen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Az564 schreef: 07 dec 2021, 11:47 Kom je met hem op een geven moment niet in dezelfde situatie als wat we hebben gehad met Slot?
Dat lijkt me onmogelijk in een ‘professionele en lerende organisatie’ als AZ. Bij Slot ging het om de duur van zijn contract terwijl ze bij al die ‘ervaren’ kneuzen achterin met meerjarige contracten strooien.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Az564
Oude garde
Berichten: 1076
Lid geworden op: 12 jun 2007, 10:14

Langedijk schreef: 07 dec 2021, 11:57 Dat lijkt me onmogelijk in een ‘professionele en lerende organisatie’ als AZ. Bij Slot ging het om de duur van zijn contract terwijl ze bij al die ‘ervaren’ kneuzen achterin met meerjarige contracten strooien.
Dat is waar. Misschien dat een trainer ruil een optie is? Pascal blijft hoofdtrainer maar op zijn niveau en Henk krijgt eindelijk zijn verdiende promotie. :lol:
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Az564 schreef: 07 dec 2021, 15:44 Dat is waar. Misschien dat een trainer ruil een optie is? Pascal blijft hoofdtrainer maar op zijn niveau en Henk krijgt eindelijk zijn verdiende promotie. :lol:
Dat lijkt me uitstekend. Als Jansen dan Aboukhlal en Gudmundsson weer meeneemt dan krijgen wij Beugelsdijk ervoor terug. Dan hebben we kwartet achterin.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Langedijk schreef: 07 dec 2021, 16:19 Dat lijkt me uitstekend. Als Jansen dan Aboukhlal en Gudmundsson weer meeneemt dan krijgen wij Beugelsdijk ervoor terug. Dan hebben we kwartet achterin.
Daaaamn! :lol:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13902
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 07 dec 2021, 08:14 Van Stee exit bij Sparta dus zijn vriend Fraser zal weldra volgen. Kom er maar in.

Alternatieven wat mij betreft:

- Jonk
- Van Wonderen
- Cocu
Ik vind Fraser een goede trainer, ik twijfel alleen constant of hij voor AZ ook een goede trainer zou zijn. Jonk past echt in het profiel van de club, zoals SchoorlAZ en ik ook al eerder aangaven. De rest is toch even afwachten. Cocu heeft jarenlang afbraakvoetbal gespeeld bij PSV en is daarna overal mislukt. Van Wonderen doet het nu leuk, maar speelt vooral ‘realistisch’ voetbal. Het is volgens mij weinig leuk om naar te kijken.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

AZ 4 Life schreef: 09 dec 2021, 08:36 Ik vind Fraser een goede trainer, ik twijfel alleen constant of hij voor AZ ook een goede trainer zou zijn. Jonk past echt in het profiel van de club, zoals SchoorlAZ en ik ook al eerder aangaven. De rest is toch even afwachten. Cocu heeft jarenlang afbraakvoetbal gespeeld bij PSV en is daarna overal mislukt. Van Wonderen doet het nu leuk, maar speelt vooral ‘realistisch’ voetbal. Het is volgens mij weinig leuk om naar te kijken.
Cocu zou ook een vreemde zet zijn. Jansen wordt al verweten omdat hij jaren in Eindhoven heeft rondgelopen niet het frivole spelletje van AZ te kunnen spelen. Dan moet je vast en zeker niet voor een risicoloze en saaie Cocu gaan. Verder hebben we de Grims, de Ultees gezien, die vorig seizoen bovenmaats presteerden maar dit seizoen gewoon weer op de wip kunnen zitten. Voor je het weet wordt zo'n Henk de Jong nog genoemd omdat hij het nu dan even leuk doet met Cambuur, maar wellicht tegen het einde van het seizoen weer alle zeilen moet bij trekken. Jonk zou, mocht men niet verder willen gaan met Jansen de meest logisch keus zijn gezien zijn voetbalvisie, het werken met talenten, het Noord-Hollands bloed en daarbij weet wat het is om in de top te werken.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Van Jonk eerst maar eens zien of hij het in de eredivisie ook kan met Volendam.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Jonk zou wel wat verandering meebrengen in de zin dat hij regelmatig met een verdedigende i.p.v. een aanvallende middenvelder speelt.

Iets dat overigens getuige het Beukema experiment in de 5 mans verdediging ook bij AZ zou kunnen passen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

DeZuivelDuivel schreef: 09 dec 2021, 11:50 Jonk zou wel wat verandering meebrengen in de zin dat hij regelmatig met een verdedigende i.p.v. een aanvallende middenvelder speelt.
Ik word hier niet blij van.
_________________
"I don't know that!"
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Kilkenny schreef: 09 dec 2021, 11:54 Ik word hier niet blij van.
Snap ik, ieder zijn eigen smaak natuurlijk.
Het is ook niet bepaald het soort formatie dat wij gewend zijn.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

En met Jonk gaat half Nederland roepen dat AZ klein ajakkes is. Gadverrrrr, geen zin an.
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
De Rode Baron
Goalscorer
Berichten: 3087
Lid geworden op: 14 aug 2021, 17:58

"We willen aantrekkelijk en aanvallend voetbal spelen. Dat is waar Johan Cruijff ook voor stond. Als ik naar een stadion ga, dan wil ik vermaakt worden", is FC Volendam-trainer Wim Jonk duidelijk over zijn filosofie.
De voorwaardes van team Jonk:
DURF TE VERRASSEN
DURF RISICO TE NEMEN
DENK EEN STAP VOORUIT
GEBRUIK ELKAARS KWALITEITEN
HELP JEZELF DOOR ANDEREN TE HELPEN
ACCEPTEER EN ANTICIPEER
CREËR GELIJKE KANSEN
SPEEL EERLIJK
Plaats reactie