Kaartverkoop Europese (uit) wedstrijden!

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Smok3y
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2015, 08:18

[quote="MO7"]http://www.zakenreisnieuws.nl/nieuws/ca ... balclub-AZ

Ik hoop dat AZ van Kras-achtige constructies heeft geleerd en de "gewone" supporter niet lastig valt met semi-verplichte reispakketten.[/q

Dat zal wel niet meer, iedereen leert...
Ook onze spelers zijn gebaat bij zoveel mogelijk steun in het buitenland =D> =D>

Zat even hun aanbieding door te rekenen, ook n.a.v. de facebook berichten
-Vliegticket 236 en evt nog toeslagen
-Kaartje 15
-Hotel 101,50
-Transport....??? (twee maal)

Het had van mij een dag korter mogen zijn, maar zag ook dat dan de vliegtickets duurder werden. Dus zo verkeerd is deze aanbieding in mijn ogen niet.
Én, als de training verplaatst word, zullen zij het wel weten.... :mrgreen:
Smok3y
Teletext-supporter
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 sep 2015, 08:18

Spitsvanniks schreef:Nu maar hopen dat de burgemeester van Istanbul de wedstrijd niet verbiedt.
18 dolgedraaide AZ Hools in z'n stad is z'n grootste nachtmerrie :wink:
Of we krijgen politie mee als babysitters....
Biertje iemand! :lol:
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Aangezien AZ gesloten is en dit forum 24 uur per dag bereikbaar is probeer ik het hier eens, misschien heeft een van jullie dit ook wel eens een keer gehad.

Ik probeer net met twee SSC kaarten te kopen voor VVV en de Europese duels. Dit ging allemaal goed totdat ik af moest rekenen, ABN meldde dat betalen momenteel even niet mogelijk is.
Dus ik terug naar de webwinkel van AZ om opnieuw de kaarten te kopen, maar de site geeft aan dat ze al in mijn mandje zitten maar als ik wil afrekenen zie ik niets, mijn mandje is leeg.

Wat nu? Wachten en morgen AZ bellen? Of hebben jullie een andere tip?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kaarten worden volgens mij gereserveerd voor iets van 15 minuten, en als ze dan niet betaald zijn weer vrijgegeven. Ik zou het dus later nog even proberen.
Mocht het dan nog steeds niet lukken, dan moet je AZ morgen maar even mailen/bellen.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Oke, dank je wel voor je snelle reactie. Ik wacht het even een kwartiertje af.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Inderdaad even checken via internetbankieren of er niets is afgeschreven en daarna na de vrijval periode het opnieuw proberen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

De maandag voor Augsburg - AZ ga ik naar Zurich om vrienden te bezoeken, en reis vervolgens door naar Augsburg. Nu willen de vrienden uit Zurich graag mee naar de wedstrijd. Ik de kaartverkoop gemaild en de situatie uitgelegd. Krijg ik een mailtje van Martin Dekker terug dat ik het maar via bevriende supporters moet regelen, en dat er via AZ niks mogelijk is. Pffff #-o

Gaat uiteindelijk allemaal wel lukken, maar toch.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
spiderman
Teletext-supporter
Berichten: 3
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:57

Does anyone know: voetballivestream.tv

is it any good? =D>
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De verkoop van de passpartouts voor de Europa League is gestart. Prijzen vanaf €45,-.

http://www.AZ.nl/wedstrijden/wedstrijd/ ... -dundalkfc" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
AlkmaarZeboys
Seizoenkaarthouder
Berichten: 441
Lid geworden op: 24 jul 2006, 17:28
Locatie: Alkmaar

Forza AZ schreef:De verkoop van de passpartouts voor de Europa League is gestart. Prijzen vanaf €45,-.

http://www.AZ.nl/wedstrijden/wedstrijd/ ... -dundalkfc" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Hebbes !!.. Lekker ... Heb er zin in
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dundalk-Maccabi Tel Aviv was gisteren uitverkocht en na hun winst zal dat in de volgende thuiswedstrijden ook wel het geval zijn. Dat geeft dus weinig hoop op meer dan 300 kaarten voor AZ-supporters op 24 november in Dublin.
Gatalin
Supporter
Berichten: 238
Lid geworden op: 24 jan 2009, 14:06
Locatie: Amersfoort

Hoezo mogen ze überhaupt in dat stadion spelen, in deze fase hoort een stadion toch minstens 8000 plaatsen te hebben? Ik weet dat ze jaren geleden daarom een tijdelijke tribune hadden, hoezo is dat nu niet?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Toen speelde Shamrock Rovers in de groepsfase van wie dat stadion is. Misschien verwachtte Dundalk nu minder mensen en hebben ze daarom geen noodtribune neergezet.
Dan zou je eigenlijk wel verwachten dat de uitsupporters recht hebben op 5% van 8000 plaatsen, maar geen idee hoe dat exact geregeld is in de reglementen van de UEFA.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Er zijn nog minstens 1000 kaarten beschikbaar voor onze Europese "thuis"wedstrijden. Valt mij toch een beetje tegen, nu sinds vanmiddag seizoenkaarthouders en een deel van de clubkaarthouders ook konden toeslaan. De dure plekken zijn praktisch uitverkocht (midden lange zijde), maar alle hoeken zijn zo goed als leeg en ook op de korte zijden (ook waar de Ben-side staat) kan er nog best het nodige bij. Benieuwd of we wel in een uitverkocht stadion spelen tegen Manchester United.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Als er straks ook losse kaarten verkocht worden zal Man Utd wel uitverkopen. Misschien dat er toch mensen tegenaan hikken dat je 3x vrij vroeg weg moet om doordeweeks voor zevenen in Den Haag te zijn.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Metalingus schreef: 16 sep 2019, 15:39 Als er straks ook losse kaarten verkocht worden zal Man Utd wel uitverkopen. Misschien dat er toch mensen tegenaan hikken dat je 3x vrij vroeg weg moet om doordeweeks voor zevenen in Den Haag te zijn.
Ja dit denk ik ook. En laten we wel wezen, voor veel mensen is Europees voetbal ook niet zo bijzonder meer. Tegenstanders als Partizan en zeker Astana zeggen veel mensen weinig tot niks. We zijn verwend. En dan hebben we ook al drie voorrondes gehad, het geld en tijd raakt ook eens op dus worden mensen kieskeurig. Ik vind het allemaal niet zo gek.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 16 sep 2019, 15:26 Er zijn nog minstens 1000 kaarten beschikbaar voor onze Europese "thuis"wedstrijden. Valt mij toch een beetje tegen, nu sinds vanmiddag seizoenkaarthouders en een deel van de clubkaarthouders ook konden toeslaan.
Dus dan zijn er zo'n 12.000 verkocht (?). Dat is dan al 4000 meer dan er AZ-supporters waren tegen Groningen en Sparta. Valt zeker niet tegen.
Tegen Manchester United zal het zeker wel uitverkocht raken. De andere wedstrijden waarschijnlijk niet, maar als er dan zo'n 10.000-12.000 zijn, dan is dat zeker niet slecht. Als er in Alkmaar was gespeeld, dan waren dat er niet heel veel meer geweest.
Danish Dynamite
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 feb 2018, 10:18
Locatie: Delft

Forza AZ schreef: 16 sep 2019, 17:34 Dus dan zijn er zo'n 12.000 verkocht (?). Dat is dan al 4000 meer dan er AZ-supporters waren tegen Groningen en Sparta. Valt zeker niet tegen.
Tegen Manchester United zal het zeker wel uitverkocht raken. De andere wedstrijden waarschijnlijk niet, maar als er dan zo'n 10.000-12.000 zijn, dan is dat zeker niet slecht. Als er in Alkmaar was gespeeld, dan waren dat er niet heel veel meer geweest.
Als je alle beschikbare plaatsen op de verkoopsite optelt zijn er nog 4794 plekken over. Ik schat zelf dat er exclusief de hoofdtribune, waarvan ik geen idee heb wat de bezettingsgraad zal zijn, en het uitvak (750 plekken) er zo'n 10.500 plaatsen in de verkoop zijn, dus dan kom je uit op bijna 6.000 verkochte passe-partouts.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De onderste berekening is inderdaad een stuk realistischer. Niet vergeten dat ook het middelste vak aan de overzijde (O) niet beschikbaar is voor AZ, maar voor sponsors. Ik had eigenlijk verwacht dat met name de Ben-side kant sneller vol zou zitten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

De aantallen vallen me ook nog enigzins tegen. Manchester zal inderdaad wel uitverkocht zijn maar ik hoop toch wel op 13 a 14.000 toeschouwers bij de andere poulewedstrijden.

Ik heb gisteren met mijn clubkaart met voorrangsrecht een passepartout gekocht. Wat me opviel was dat ik koos voor lange zijde a 75 euro en uiteindelijk bij afrekenen 100 euro moest betalen? Vak M heb ik geloof ik gekozen... Achter de goal was 60 en daar kwam je op 85 uit. Een niet verklaarbare toeslag van € 25.. Iemand die dit ook is opgevallen?
Plaats reactie