Kaartverkoop Europese (uit) wedstrijden!

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
A.Z. Alkmaar
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 31 dec 2003, 21:08
Locatie: Heerhugowaard
Contacteer:

plaats hier alle informatie over de kaartverkoop van alle europese wedstrijden.
Berry
Fanatic
Berichten: 578
Lid geworden op: 04 jan 2004, 14:01

Ja, prima z'n draadje hierover... kan ik mijn moeder op laten kijken wat ze moet doen om voor mij kaarten te kopen, aangezien ik in Frankrijk zit! :D
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Van www.AZ.nl:
27-08-2004: KAARTVERKOOPINFO AZ–PAOK VOLGT NA HET WEEKEND
ALKMAAR – De kaartverkoopinformatie voor de uitwedstrijd PAOK FC – AZ, 16 september 2004, zal begin volgende week bekend gemaakt worden.

Tevens zal er dan informatie volgen over de reisaanbieding van Kras Ster Vakanties naar Thessaloniki. Momenteel worden diverse locaties bekeken, alvorens een passende aanbieding gedaan kan worden.

De informatie zal zsm op www.AZ.nl verschijnen.
Kromme

Teletekst pagina 813 : Kaartjes 135 to 235 Euro, jeugd 80.
Wat zijn dit voor prijzen?! Volgens mij is het nog goedkoper om naar de uitwedstrijd te gaan (incl reis!) :(
Jantje Peters
Herry en/of Berry
Berichten: 73
Lid geworden op: 27 mar 2004, 08:42

Teletekst pagina 813 : Kaartjes 135 to 235 Euro, jeugd 80.
Dat lijkt me een fout.
Kom nou, dat kan AZ niet maken.
Alweer een klassieker.
Gebruikersavatar
Bill
Supporter
Berichten: 176
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:33
Locatie: Huiswaard

Kromme schreef:Teletekst pagina 813 : Kaartjes 135 to 235 Euro, jeugd 80.
Wat zijn dit voor prijzen?! Volgens mij is het nog goedkoper om naar de uitwedstrijd te gaan (incl reis!) :(
Dit zijn de prijzen van de seizoenskaarten.
Tsja........
John Konijn
Dagjesmens
Berichten: 31
Lid geworden op: 26 apr 2004, 19:14
Locatie: Alkmaar

jantje peters schreef: Dat lijkt me een fout.
Kom nou, dat kan AZ niet maken.

SEIZOEN PLAATSEN !!!!!! dus mensen die nog een seizoen kaart willen kopen.
Kromme

Lichtelijk verwarrend maar je hebt gelijk, het staat onder vlak onder elkaar, :D Gelukkig maar!
Gebruikersavatar
1.hertha appollo bollo
Supporter
Berichten: 150
Lid geworden op: 05 jan 2004, 16:49
Locatie: Heerhugohovenkamp

uit betrouwbare bron schijnt het dat kras voor een dagtrip 385 euro vraagt!
dicker manner ficken besser!!!
bonenplukker
Oude garde
Berichten: 1216
Lid geworden op: 01 jan 2004, 18:12

1.hertha appollo bollo schreef:uit betrouwbare bron schijnt het dat kras voor een dagtrip 385 euro vraagt!
Ik heb het ook gehoord. Het schijnt dat Martin Dekker dat verteld wanneer er contact wordt opgenomen met AZ. Als dit echt het bedrag is wat Kras en AZ vragen vind ik het een grote schande.

Een dagtrip voor 385 euro. Tss, ongelooflijk. AZ schaam je!
Gillus
Fanatic
Berichten: 718
Lid geworden op: 30 dec 2003, 14:22
Locatie: Alkmaar

Leuk met 200 AZ'ers in Griekenland, AZ bedankt :twisted:
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Als dat zo is ga ik wel op eigen gelegenheid. Dan kan ik daar 3 dagen blijven voor dat geld. Oke dan moet ik nog wel eten s'avonds maar dat kost ook niks daar.
West-side
Seizoenkaarthouder
Berichten: 309
Lid geworden op: 30 dec 2003, 18:30

Hoewel je het nooit weet met AZ, lijkt het me toch sterk dat ze dat durven vragen voor een 1-dags trip, want voor ca. 100 euro meer zit je er bijna een week!
“Just when I thought I was out, they pull me back in!”
AZ rules
Supporter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:20

Iedereen kan het dan toch zelf gaan regelen. Vlucht is redelijk te doen en anders moet er gewoon een camping worden gecheckt of er bijv. al staande tenten zijn waarin geslapen kan worden. Dus hopelijk gaat dan iedereen zelf iets regelen want is toch wel leuk als we daar met veel zijn. Wil niet afgaan voor heel Europa.
Gebruikersavatar
AZ 4 Life
Harde Kern
Berichten: 13903
Lid geworden op: 08 feb 2004, 17:36
Locatie: Alkmaar

Ik ben inderdaad dus ook wel bang dat dit mensen gaat afschrikken en dat die dan besluiten niet te gaan. Maar het is wat AZ Rules al zegt: 'Regel gewoon zelf iets!'
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

West-side schreef:Hoewel je het nooit weet met AZ, lijkt het me toch sterk dat ze dat durven vragen voor een 1-dags trip, want voor ca. 100 euro meer zit je er bijna een week!
Daar heb je helemaal gelijk in, maar wat jullie gauw vergeten is dat een hotelovernachting(en) en levensonderhoud ook aardig in de papieren lopen.
Ik vraag me wel af of de Kras prijs incl. toegangsbewijs is.

Dus stel je hebt +-400 Euro over of te besteden en je wilt perse de wedstrijd zien, dan is de keus gauw gemaakt denk ik.
...-
AZ rules
Supporter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:20

wij zitten met drie overnactingen daar voor 310 euro. Levensonderhoud komt daar nog overheen. Ik denk dat er best goedkope hotels te vinden moeten zijn in de omgeving en anders net buiten tessaloniki. Kaartje komt er natuurlijk ook nog over heen.
AZ rules
Supporter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:20

als je op donderdag heen ga dan en weer op vrijdag terug gaat ben je 240 euro aan je ticket kwijt. Hotel 50 euro, kaartje 30 euro. Ben je dus 32o euro kwijt als je het zelf regelt 1 nacht maar dan moet je wel eten en drinken van huis meenemen.
Gebruikersavatar
Kees Vooijs
Beheerdert
Berichten: 3231
Lid geworden op: 04 jan 2004, 13:31
Locatie: ALKMAAR

AZ rules schreef:als je op donderdag heen ga dan en weer op vrijdag terug gaat ben je 240 euro aan je ticket kwijt. Hotel 50 euro, kaartje 30 euro. Ben je dus 32o euro kwijt als je het zelf regelt 1 nacht maar dan moet je wel eten en drinken van huis meenemen.
Klopt niet. Je kan niet donderdags heen en vrijdags terug voor 240 Euro. Vliegtuigmaatschappijen zijn niet achterlijk.
...-
Gebruikersavatar
Roadster
Glory-hunter
Berichten: 81
Lid geworden op: 05 jan 2004, 11:37
Locatie: Alkmaar / MO9
Contacteer:

384 klopt!

Net kras gebeld echt afzetters!
S' ochtends vertrek vanaf shiphol om 7:00
Snachts weer terug om 1:20.
Kaartje etc volledig samen 384 euro!

Netalsof ik een geldboom op mijn rug heb hangen!
kan jeh et nog beter zelf regelen!
Come on AZ! MO9 🙏🏻
Plaats reactie