AZ-SS Lazio (do 16 maa, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

De kaartverkoop is begonnen. Seizoenkaarthouders kunnen t/m 28 februari hun eigen plaats opwaarderen met 25% korting (prijzen vanaf €19,50).
Seizoenkaart opwaarderen
Seizoenkaarthouders kunnen t/m dinsdag 28 februari 23:59u de eigen stoel opwaarderen. Seizoenkaarthouders die hier gebruik van maken, hebben op vertoon van de eigen seizoenkaart toegang tot dit duel.

Tarieven
AZ Seizoenkaarthouders ontvangen 25% korting t.o.v. het reguliere tarief.*
* Het reguliere tarief varieert van €26,- t/m €42,-. Het reguliere tarief voor jeugd t/m 18 jaar varieert van €18,- t/m €30,-.

Losse verkoop
Meer informatie over de losse verkoop volgt uiterlijk donderdag 2 maart.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De UEFA heeft AZ aangesproken op het gedrag van de eigen supporters in diverse Europese thuiswedstrijden dit seizoen. Omdat veelvuldig voorwerpen het veld op werden gegooid, dreigde de Europese voetbalbond met verdere sancties. Dat nadat de club eerder al een fikse geldboete ontving en enkele vakken had moeten sluiten.
Nu dreigt bij nieuwe vergrijpen een wedstrijd zonder publiek op de fanatieke zijde: de Van der Ben-tribune. Daardoor heeft AZ besloten om in de thuiswedstrijd tegen Lazio netten op te hangen voor een deel van de tribune. Daarnaast doet de club een klemmend beroep om de ploeg juist op positieve wijze te ondersteunen.
Als je dit leest en je bent Ben-sider, dan denk je toch: laat ik het nu een keer niet doen, iets op het veld gooien. Dat er netten moeten worden opgehangen is zo in en in triest. Ik zou bijna zeggen: gooi maar, dan zijn we de wedstrijd erna tenminste van die ééncelligen af.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 08 mar 2023, 18:09 Als je dit leest en je bent Ben-sider, dan denk je toch: laat ik het nu een keer niet doen, iets op het veld gooien. Dat er netten moeten worden opgehangen is zo in en in triest. Ik zou bijna zeggen: gooi maar, dan zijn we de wedstrijd erna tenminste van die ééncelligen af.
Ja, en ook van de 99+% op die tribune die zich wel normaal gedraagt. Nu moet ik de wedstrijd door een net bekijken nadat ik m'n kaart al heb gekocht. Als ik dat van te voren had geweten, dan had ik geen kaart op de Ben Side gekocht maar voor een ander vak. :evil:
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 08 mar 2023, 18:15 Ja, en ook van de 99+% op die tribune die zich wel normaal gedraagt. Nu moet ik de wedstrijd door een net bekijken nadat ik m'n kaart al heb gekocht. Als ik dat van te voren had geweten, dan had ik geen kaart op de Ben Side gekocht maar voor een ander vak. :evil:
Ik snap dan sowieso niet waarom je dáár een kaart heb gekocht :shock:
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6508
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 08 mar 2023, 21:40 Ik snap dan sowieso niet waarom je dáár een kaart heb gekocht :shock:
Omdat ik graag staand naar de wedstrijd kijk.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 08 mar 2023, 22:19 Omdat ik graag staand naar de wedstrijd kijk.
Ok.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Jammer voor Meerdink dat het een dag na die kwartfinale tegen Real Madrid is. Lijkt me sterk dat hij bij de wedstrijdselectie zal zitten.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1356
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

AZA'dam schreef: 09 mar 2023, 00:04 Jammer voor Meerdink dat het een dag na die kwartfinale tegen Real Madrid is. Lijkt me sterk dat hij bij de wedstrijdselectie zal zitten.
Dan doet ie toch een helftje mee tegen Madrid. Er even vier inschieten voor rust en dan lekker uitrusten op de bank.
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

salmonyappi schreef: 08 mar 2023, 18:09 Als je dit leest en je bent Ben-sider, dan denk je toch: laat ik het nu een keer niet doen, iets op het veld gooien. Dat er netten moeten worden opgehangen is zo in en in triest. Ik zou bijna zeggen: gooi maar, dan zijn we de wedstrijd erna tenminste van die ééncelligen af.
Ja joh, scheer ons allemaal over één kam. Lekker generaliserend. Zou juist jij toch niet moeten doen lijkt me.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
072
Fanatic
Berichten: 692
Lid geworden op: 23 apr 2022, 20:00
Locatie: Lille

dirkjan schreef: 10 mar 2023, 06:01 Ja joh, scheer ons allemaal over één kam. Lekker generaliserend. Zou juist jij toch niet moeten doen lijkt me.
Dit is mijn punt ook al een paar geweest, iedereen doet alsof de hele Ben Side bestaat uit 16-jarige doorgesnoven jochies die alleen maar bier gooien de hele dag.
Van Alkmaar begint de victorie
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16207
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

dirkjan schreef: 10 mar 2023, 06:01 Ja joh, scheer ons allemaal over één kam. Lekker generaliserend. Zou juist jij toch niet moeten doen lijkt me.
Nee, ik generaliseer juist niet, als je mijn berichten hierover hebt gelezen. Ik pleit juist voor het aanpakken van die paar klojo’s die het voor de rest verpesten. En ja, die staan toevallig wel in het door mij genoemde Benside-vak.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3148
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

salmonyappi schreef: 10 mar 2023, 12:02 Nee, ik generaliseer juist niet, als je mijn berichten hierover hebt gelezen. Ik pleit juist voor het aanpakken van die paar klojo’s die het voor de rest verpesten. En ja, die staan toevallig wel in het door mij genoemde Benside-vak.
Wel. Ik ben Ben-sider, of ik sta daar in ieder geval, en je spreekt me aan op dingen die ik niet doe. Ik behoor dus tot de groep die het in jou ogen verkeerd doet omdat ik toevallig daar ook sta, terwijl ik me van geen kwaad bewust ben in deze.

ge·ne·ra·li·se·ren (generaliseerde, heeft gegeneraliseerd)

1 als algemene regel laten gelden op grond van één bijzonder geval
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Rustig heren. Ik denk dat iedereen wel weet wat wel en wat niet bedoeld wordt en we houden allemaal van dezelfde club. Geen reden om niet aardig te zijn tegen elkaar (en persoonlijke ongenoegens los je beter elders op dan ze hier te ventileren). :hart:
Laatst gewijzigd door differentcook op 10 mar 2023, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

salmonyappi schreef: 08 mar 2023, 18:09 Als je dit leest en je bent Ben-sider, dan denk je toch: laat ik het nu een keer niet doen, iets op het veld gooien. Dat er netten moeten worden opgehangen is zo in en in triest. Ik zou bijna zeggen: gooi maar, dan zijn we de wedstrijd erna tenminste van die ééncelligen af.
Nou ja, als de voetballerij en overheid er zo mee om zou gaan, dan waren we daar allang vanaf en hadden we nu geen net. AZ is waarschijnlijk bang dat we in een eventuele volgende ronde weer zonder publiek moeten spelen, in ieder geval achter het doel, wellicht zelfs het hele stadion. Ook ik sta Ben-Side, en zal nooit met iets gaan gooien. Een net is natuurlijk uiterst vervelend, helaas waarschijnlijk wel nodig. Overigens, niet dat het alles veel beter maakt, maar 99% van het bier wat ze dan gooien, gaat op een AZ speler die juicht bij een goal. Het zal een kwestie van tijd zijn, dat we geen bier meer kunnen drinken tijdens wedstrijd, maar alleen nog binnen, in een omloop, of het home zelf. Een noodzakelijk kwaad, ben ik bang.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 10 mar 2023, 13:39 Nou ja, als de voetballerij en overheid er zo mee om zou gaan, dan waren we daar allang vanaf en hadden we nu geen net. AZ is waarschijnlijk bang dat we in een eventuele volgende ronde weer zonder publiek moeten spelen, in ieder geval achter het doel, wellicht zelfs het hele stadion. Ook ik sta Ben-Side, en zal nooit met iets gaan gooien. Een net is natuurlijk uiterst vervelend, helaas waarschijnlijk wel nodig. Overigens, niet dat het alles veel beter maakt, maar 99% van het bier wat ze dan gooien, gaat op een AZ speler die juicht bij een goal. Het zal een kwestie van tijd zijn, dat we geen bier meer kunnen drinken tijdens wedstrijd, maar alleen nog binnen, in een omloop, of het home zelf. Een noodzakelijk kwaad, ben ik bang.
Bier aanbieden via slangetjes (waarop je je eigen mondstuk kunt plaatsen) of ieder brengt één eigen gestandaardiseerde beker (geen verdere uitgifte van bekers)?
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

differentcook schreef: 10 mar 2023, 13:42 Bier aanbieden via slangetjes (waarop je je eigen mondstuk kunt plaatsen) of ieder brengt één eigen gestandaardiseerde beker (geen verdere uitgifte van bekers)?
Dat lijkt allemaal omslachtig, maar wie weet! Mijn voorbeeld is al jaren gaande in de Premier League.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12448
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Sir Robbert schreef: 10 mar 2023, 13:48 Dat lijkt allemaal omslachtig, maar wie weet! Mijn voorbeeld is al jaren gaande in de Premier League.
Wat doen ze daar dan goed?
we can come an end
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

differentcook schreef: 10 mar 2023, 13:51 Wat doen ze daar dan goed?
Nou ja, ten eerste een voetbalwet, met meldplicht en dus geen bier drinken op je stoeltje, maar alleen binnen.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1356
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

differentcook schreef: 10 mar 2023, 13:51 Wat doen ze daar dan goed?
Ik heb een aantal thuiswedstrijden van Man Utd bezocht. Je krijgt rustig een half literblik met bier en een flinke plastic beker, alleen wel in de cateringruimte onder de tribune opdrinken. Er mag niets mee de tribune op.
Plaats reactie