SC Dnipro-1-AZ (do 8 sep, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Fanpage-junk
Berichten: 11175
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rjansen17 schreef: 09 sep 2022, 13:07 Van Brederode moet eens leren om iemand daadwerkelijk te passeren.
Inderdaad. Hij maakt halve acties en rommelt zich dan vast. Bijzonder traag ook. Ga maar eens turven hoe vaak hij daadwerkelijk een man passeert. Dan kun je rustig in 1 hand een biertje houden.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6540
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Joostess schreef: 09 sep 2022, 10:36 Maar dat wil niet zeggen dat Dinamo Kiev er niks meer van kan. Sterker nog de meeste spelers zijn er gebleven en daar zitten geen koekebakkers tussen. Dus blijft een knappe overwinning van AZ :D
Er zijn 11 man vertrokken bij Dinamo Kiev. Als ik even snel turf.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16251
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 09 sep 2022, 15:44 Inderdaad. Hij maakt halve acties en rommelt zich dan vast. Bijzonder traag ook. Ga maar eens turven hoe vaak hij daadwerkelijk een man passeert. Dan kun je rustig in 1 hand een biertje houden.
Klopt: je kan met één hand ook prima turven 😉

Maar klopt inderdaad. Gelukkig heeft ie wel één groot voordeel t.o.v. bijvoorbeeld een Dos Santos en dat soort spelers: hij verliest de bal niet vaak. Lukt het passeren niet passt ie terug. I.t.t genoemde DS die echt altijd de bal verloor.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Ferry schreef: 09 sep 2022, 17:34 Er zijn 11 man vertrokken bij Dinamo Kiev. Als ik even snel turf.
Bij AZ ook
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6540
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Joostess schreef: 09 sep 2022, 18:57Bij AZ ook
Bij AZ was het wat makkelijker om nieuwe spelers te halen.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1122
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Tsja, je kunt eindeloos argumenten bedenken om die 0-1 van AZ naar beneden te praten. Dit gaat nergens over. Ik vind het wel een knappe overwinning van AZ. Op naar zondag
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Rjansen17 schreef: 09 sep 2022, 13:07 Nou een aantekening van Brederode was ronduit zwak en eigenlijk Evjen en Odegaard eveneens. Van Brederode moet eens leren om iemand daadwerkelijk te passeren. Hij dreigt,, oogt sierlijk maar uiteindelijk speelt hij de bal als een Hatzediakos weer terug. En dat hij 18 of 19 is vind ik geen excuus.
Kan ik wel meegaan dat die 3 ondergesneeuwd waren. Ik denk wel, dat het door het haast stilstaande voetbal komt als 1 van de voorste de bal kreeg dan sloten de rijen met tegenstanders om hun heen. Qua dat vind ik dat van Brederode heel zakelijk gevoetbald heeft, alleen een paar keer bij een 1 op 1 met ruimte probeerde hij er langs te komen. De meeste keren koos hij voor balbezit als 2 of zelfs driedubbele rugdekking was.
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Langedijk schreef: 09 sep 2022, 15:44 Ga maar eens turven hoe vaak hij daadwerkelijk een man passeert. Dan kun je rustig in 1 hand een biertje houden.
Ah, dus daar gaat het bij sommigen mis. Die kunnen niet turven én een biertje vasthouden.
____________
Hoc est nihil
Plaats reactie