AZ-SC Dnipro-1 (do 3 nov, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ik zou het wel mooi vinden als er voor of tijdens deze wedstrijd een soort sfeeractie zou komen om de Oekraieners een beetje te steunen in hun ellendige situatie, waarin ze zitten. De Molenaartribune geelblauw kleuren, ik noem maar wat. Ik weet trouwens niet of dit wel mag van de UEFA
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

galblazer schreef: 27 okt 2022, 19:01 Ik zou het wel mooi vinden als er voor of tijdens deze wedstrijd een soort sfeeractie zou komen om de Oekraieners een beetje te steunen in hun ellendige situatie, waarin ze zitten. De Molenaartribune geelblauw kleuren, ik noem maar wat. Ik weet trouwens niet of dit wel mag van de UEFA
:hart:
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

pAZcal schreef: 27 okt 2022, 22:40:hart:
Als de jongens van de sfeeracties dat zouden doen, zou ik dat echt supertof vinden. Maar je zet me wel aan het denken. Misschien dat ik een Oakraiense vlag mee ga nemen naar het stadion.
____________
Hoc est nihil
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Grifo schreef: 27 okt 2022, 23:14 Als de jongens van de sfeeracties dat zouden doen, zou ik dat echt supertof vinden. Maar je zet me wel aan het denken. Misschien dat ik een Oekraiense vlag mee ga nemen naar het stadion.
Vlag meteen maar besteld. Dank voor deze bewustwording.
Laatst gewijzigd door Grifo op 28 okt 2022, 06:18, 1 keer totaal gewijzigd.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

galblazer schreef: 27 okt 2022, 19:01 Ik zou het wel mooi vinden als er voor of tijdens deze wedstrijd een soort sfeeractie zou komen om de Oekraieners een beetje te steunen in hun ellendige situatie, waarin ze zitten. De Molenaartribune geelblauw kleuren, ik noem maar wat. Ik weet trouwens niet of dit wel mag van de UEFA
=D> :hart:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ben zelf meer voor het gescheiden houden van sport en politiek. Geen aanvoerdersbanden met regenboogvlaggen of one-love kleuren die altijd controverse oproepen. En ook geen vlaggen van partijen die met elkaar in conflict zijn zoals de Oekraïense of de Russische. Als je dan toch politiek stelling wilt nemen tijdens een voetbalwedstrijd, doe het dan zoals bij Rode Ster Belgrado- Glasgow Rangers eerder dit jaar met een actie voor de vrede of tegen de oorlog:
https://www.youtube.com/watch?v=01kl_Yi89VA
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Helemaal zonder de Wit spelen gaat nog niet omdat Pavlidis het hooguit een helft volhoud. Maar zo lang mogelijk in een opstelling zonder omdat hij de volgende wedstrijd(en) geschorst is lijkt mij wel verstandig.

Bazoer zie ik nog niet starten

Ander alternatief Fedde de Jong speelt vanavond tegen Rode Ster.

Dus ik denk 2e helft met Odgaard op 10, Pavlidis spits de rest is wel duidelijk met Karlsson/Van Brederode en Sugawara/Lahdo. Als Odgaard op is, Bazoer en Reijnders op 10 (afgewisseld zoals de laatste keer).
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 01 nov 2022, 07:59 Helemaal zonder de Wit spelen gaat nog niet omdat Pavlidis het hooguit een helft volhoud. Maar zo lang mogelijk in een opstelling zonder omdat hij de volgende wedstrijd(en) geschorst is lijkt mij wel verstandig.

Bazoer zie ik nog niet starten
:?

Er zijn toch nog wel meer alternatieven?

Bovendien moet Bazoer toch ook wel eens 90 minuten kan spelen? Misschien dat dan een keer het stof van het gaspedaal bij hem kan.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 nov 2022, 14:08 :?

Er zijn toch nog wel meer alternatieven?

Bovendien moet Bazoer toch ook wel eens 90 minuten kan spelen? Misschien dat dan een keer het stof van het gaspedaal bij hem kan.
Koopmeiners zie ik nog liever dan Bazoer. Misschien Lahdo een hele wedstrijd? Pavlidis wisselen voor Barasi?
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

FugAZi schreef: 01 nov 2022, 14:13 Koopmeiners zie ik nog liever dan Bazoer. Misschien Lahdo een hele wedstrijd? Pavlidis wisselen voor Barasi?
Mogelijkheden te over.

Met De Wit starten lijkt me er daar geen van.

Die mag deze winter op voetbalkamp en in de tweede seizoenshelft aantonen dat hij beter is dan Mihailovic.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Antti Opdam schreef: 01 nov 2022, 14:16 Mogelijkheden te over.

Met De Wit starten lijkt me er daar geen van.

Die mag deze winter op voetbalkamp en in de tweede seizoenshelft aantonen dat hij beter is dan Mihailovic.
Ik denk dat hij er tegen PSV weer bij is (of is er al uitspraak, die ik nog niet gezien heb?).

Ja dat wordt een leuke strijd, of wat ik vooral hoop een goede aanvulling op elkaar.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ speelt uiteraard gewoon met De Wit. Lijkt mij vrij normaal. De sterkste opstelling zal nodig zijn om de overwinning in de poule binnen te halen. En De Wit hoeft zich ook niet te sparen voor de volgende wedstrijd. Wat ie toch al niet doet. :)
_________________
"I don't know that!"
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

AZA'dam schreef: 31 okt 2022, 23:23 Ben zelf meer voor het gescheiden houden van sport en politiek. Geen aanvoerdersbanden met regenboogvlaggen of one-love kleuren die altijd controverse oproepen. En ook geen vlaggen van partijen die met elkaar in conflict zijn zoals de Oekraïense of de Russische. Als je dan toch politiek stelling wilt nemen tijdens een voetbalwedstrijd, doe het dan zoals bij Rode Ster Belgrado- Glasgow Rangers eerder dit jaar met een actie voor de vrede of tegen de oorlog:
https://www.youtube.com/watch?v=01kl_Yi89VA
Ondanks onze westerse propaganda die de boeman nog eens extra dik bij Rusland legt, is het in deze situatie wel volkomen duidelijk wie de agressor en wie het slachtoffer is van deze oorlog. Ik heb geen problemen met tonen van sympathie voor de Oekraiense zaak.
____________
Hoc est nihil
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

Kilkenny schreef: 03 nov 2022, 07:57 AZ speelt uiteraard gewoon met De Wit. Lijkt mij vrij normaal. De sterkste opstelling zal nodig zijn om de overwinning in de poule binnen te halen. En De Wit hoeft zich ook niet te sparen voor de volgende wedstrijd. Wat ie toch al niet doet. :)
Het voorstel van de tuchtcommissie is niet geaccepteerd. Misschien speelt ie dus wel tegen RKC.
____________
Hoc est nihil
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Grifo schreef: 03 nov 2022, 13:48 Het voorstel van de tuchtcommissie is niet geaccepteerd. Misschien speelt ie dus wel tegen RKC.
Dat geloof ik dus niet. Maar die discussie wordt in dat wedstrijdtopic ook gevoerd. Los daarvan zal De Wit evengoed spelen vanavond.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

geen verrassingen
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Griekse arbitrage, dat komt van pas met Hatzi en Pavli ;-)
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12097
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

YES
Dnipro komt met een verdediging van MLS niveau
we can come an end
Plaats reactie