AZ-FC Vaduz (do 15 sep, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

Hangen en wurgen, maar de drie punten zijn binnen. Wat een matige vertoning maar de weg richting de volgende ronde ligt open. Nu nog beter gaan voetballen.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

bleh
we can come an end
fcvictorie
Fanatic
Berichten: 651
Lid geworden op: 06 feb 2019, 11:01

differentcook schreef: 15 sep 2022, 18:31 Ik weet niet hoe verfijnd Mihailovic is
Daar moeten we nog vier maanden op wachten.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Walkover
we can come an end
Gebruikersavatar
RoycosoepieAZ
Oude garde
Berichten: 1115
Lid geworden op: 14 mei 2021, 09:41

Weer een mooie voorzet van Kerkez. Ik ben fan van hem =D>
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

fcvictorie schreef: 15 sep 2022, 18:36 Daar moeten we nog vier maanden op wachten.
Ja, maar dat zou eventueel toch een verfijnde speler op de 10 positie kunnen zijn onder Jansen. Dus haalt de uitspraak mogelijk onderuit
we can come an end
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6539
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Oh dani leeft nog, stik er lekker in.

Hulde voor Kerkez. Wat een speler.
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Oh wat is het toch fijn om AZ-er te zijn ... :-({|=
we can come an end
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Op naar ajax
we can come an end
lowietje
Fanatic
Berichten: 514
Lid geworden op: 25 jan 2008, 22:06

Echt bizar dat je tegen de nummer 9 van de tweede divisie in Zwitserland 80 minuten lang totaal onmachtig bent. Wat een wanprestatie.
Seizoenkaarthouder
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1624
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

Langedijk schreef: 15 sep 2022, 18:34 Zwaar onterechte overwinning

Verhulst, Sugawara, Dekker, De Wit, De Wit, Van Brederode, Lahdo, Koopmeiners en Barasi kunnen dit niveau gewoon niet aan. Bijna een compleet elftal aan onkunde.

Ongelooflijk
Beetje overdreven, maar voor 80% klopt je analyse wel. Hoe kansloos ook. 🤣
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Langedijk schreef: 15 sep 2022, 18:34 Zwaar onterechte overwinning

Verhulst, Sugawara, Dekker, De Wit, De Wit, Van Brederode, Lahdo, Koopmeiners en Barasi kunnen dit niveau gewoon niet aan. Bijna een compleet elftal aan onkunde.

Ongelooflijk
Jah bah Sugawara wat een kutspeler :lol:
Laat die jongen met rust :roll:


Achja weer eentje om bij te schrijven voor de coëfficiënten en de centen, maar heel fraai was het niet (hoewel die voorzet van Kerkez :oops: )
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12446
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ik vond het forum ondergaan nog zwaarder dan de wedstrijd ondergaan
we can come an end
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

fcvictorie schreef: 15 sep 2022, 18:34 Hangen en wurgen, maar de drie punten zijn binnen. Wat een matige vertoning maar de weg richting de volgende ronde ligt open. Nu nog beter gaan voetballen.
Denk je dat na anderhalf jaar Jansen dit nog gaat gebeuren? Dream on
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2248
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ze hadden het wel wat ingetogener mogen vieren met de supporters na afloop. Er was weinig reden tot uitbundigheid, meer om je diep te schamen. Gelukkig werd er wel gewonnen. Dan vergeet je zo'n wanvertoning snel na de volgende goede wedstrijd.

Overigens is het mentaal ook niet altijd makkelijk om tegen een tegenstander van een veel lager niveau te spelen. Daarom zie je in het bekertoernooi wel vaker profclubs van amateurtjes verliezen. Haalde in de rust het debacle tegen IJsselmeervogels al aan. Die jongens die toen in AZ speelden waren toch allemaal van topniveau. Gelukkig gaat dat voor Kerkez niet op :-)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Net thuis. Dit was denk ik wel de slechtste 4-1 overwinning die ik ooit gezien heb. Lamlendig zooitje.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1344
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

De meest gênante conclusie van vandaag is dat je afhankelijk bent van een linksback van 18, om te kunnen winnen van 10 semiprofs uit Liechtenstein. Lekker man!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6487
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

DonnyDelano schreef: 15 sep 2022, 19:21 De meest gênante conclusie van vandaag is dat je afhankelijk bent van een linksback van 18, om te kunnen winnen van 10 semiprofs uit Liechtenstein. Lekker man!
Ik begrijp niet zo goed dat sommige forummers niet in de gaten hebben hoe bergafwaarts het met AZ gaat in de afgelopen 2-3 jaar.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1239
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ferry schreef: 15 sep 2022, 20:44 Ik begrijp niet zo goed dat sommige forummers niet in de gaten hebben hoe bergafwaarts het met AZ gaat in de afgelopen 2-3 jaar.
Dat zie ik niet, de laatste 2-3 jaar is het in ieder geval nog nooit zo financieel goed gegaan. Het spel en niet altijd goed, maar de uiteindelijke uitslagen liggen in de lijn van verwachting. Prima subtopper af en toe bovenmatig
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9112
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Rjansen17 schreef: 15 sep 2022, 20:49 Dat zie ik niet, de laatste 2-3 jaar is het in ieder geval nog nooit zo financieel goed gegaan. Het spel en niet altijd goed, maar de uiteindelijke uitslagen liggen in de lijn van verwachting. Prima subtopper af en toe bovenmatig
Als je AZ een ´prima subtopper´ noemt dan is het inderdaad bergafwaarts gegaan. AZ kan zich gebaseerd op de eigen ambitie en de afgelopen pak ´m beet 15+ jaar prima tot de Nederlandse top rekenen of tot een nieuwe subcategorie die het samen met Feyenoord mag vormen. Er is inmiddels of een top 2 of een top 4 afhankelijk van hoe je er naar wilt kijken en als we het over een top 4 hebben dan hoort AZ daarbij. Dat is ook waarom vorig seizoen de doelstelling in de competitie nadrukkelijk niet gehaald is, ook als alle reparatiewerkzaamheden voor het Europese gevolg alsnog geslaagd zijn.

Een club als Utrecht is een zogenaamde subtopper en die zijn we al lang ontstegen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie