Apollon Limassol FC-AZ (do 13 okt, 19.45u (Cyp)/18.45u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Van Heusden, Lahdo en Bazoer vallen steeds sterk in, ideaal moment deze wedstrijd voor een basisplaats. Verder gewoon voor een sterke opstelling gaan voor de belangrijke (club ;)) Europese punten (en geld) plus verdere vastigheden. Feyenoord wacht in het weekend.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Lekker laten invallen. De eerste helft was uitstekend tegen Utrecht, op 1 moment na. Die basiself mag dus door, alleen als Karlsson startfit wordt geacht mag die uiteraard beginnen.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12101
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Ga deze wedstrijd maar counteren. Krachten sparen voor het weekend.
we can come an end
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bij de volgende resultaten is AZ donderdag al geplaatst voor minimaal de 1/16e finales:

-winst
-gelijkspel + geen winst Vaduz (tegen Dnipro-1)


Bij de volgende resultaten is AZ donderdag al geplaatst voor de 1/8e finales:

-winst + geen winst Dnipro-1 (tegen Vaduz)
Gebruikersavatar
differentcook
Harde Kern
Berichten: 12101
Lid geworden op: 24 sep 2015, 23:08

Net als in de Europese wedstrijd voor de wedstrijd tegen ajax wat opvallende wijzigingen
we can come an end
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Hopelijk zegt deze opstelling niks over hoe iedereen er voor staat. Zou vreemd zijn als Sugawara na 1 goede wedstrijd en heel veel slechte vertoningen de voorkeur krijgt boven Odgaard die na veel prima wedstrijden afgelopen zondag slecht was.

Had juist mooi geweest om eens met onze twee beoogde vleugels te beginnen.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wildcat schreef: 13 okt 2022, 15:46 Hopelijk zegt deze opstelling niks over hoe iedereen er voor staat. Zou vreemd zijn als Sugawara na 1 goede wedstrijd en heel veel slechte vertoningen de voorkeur krijgt boven Odgaard die na veel prima wedstrijden afgelopen zondag slecht was.

Had juist mooi geweest om eens met onze twee beoogde vleugels te beginnen.
Ga er vanuit dat Odgaard gespaard wordt, speelde tot nu praktisch alles goed alleen tegen Utrecht matig (of in dienst van het elftal..) en het is een mooi moment voor Bazoer en Karlsson in de basis! Apollon zal moeten aanvallen dus er liggen kansen.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

MB80 schreef: 13 okt 2022, 15:52 Ga er vanuit dat Odgaard gespaard wordt, speelde tot nu praktisch alles goed alleen tegen Utrecht matig (of in dienst van het elftal..) en het is een mooi moment voor Bazoer en Karlsson in de basis! Apollon zal moeten aanvallen dus er liggen kansen.
Ik ben benieuwd naar Jansen zijn uitleg en ook of van Brederode dan ook gespaard wordt of wat nu uberhaupt zijn beoogde basis elf is. Bazoer op tien is natuurlijk ook niet zijn ideale positie en kan me niet voorstellen dat Sugawara eerste opgie zal zijn rechtsvoor met alle opties die we inmiddels hebben.
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Wildcat schreef: 13 okt 2022, 16:02 Ik ben benieuwd naar Jansen zijn uitleg en ook of van Brederode dan ook gespaard wordt of wat nu uberhaupt zijn beoogde basis elf is. Bazoer op tien is natuurlijk ook niet zijn ideale positie en kan me niet voorstellen dat Sugawara eerste opgie zal zijn rechtsvoor met alle opties die we inmiddels hebben.
Dat laatste is niet te hopen inderdaad, ga nog steeds uit van Karlsson-Pavlidis-Odgaard. Dan straks met Lahdo, Evjen en Brederode erachter dat is pure luxe voor een AZ mits bijna iedereen fit.

Reijnders op 10 zou logischer zijn al is AZ dermate dynamisch dat er allicht rotatie is.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Er is me nou niet helemaal duidelijk geworden waarom Odgaard degene is die geslachtofferd is
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Wellicht is het een conditioneel dingetje. Odgaard was laatst toch ziek? Kan me voorstellen dat het prettig is om dan niet volle bak 3 wedstrijden te spelen.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3393
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Oef, dat was bijna al een doelpunt van Dani. Scheelde niet veel.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

DiepeMast schreef: 13 okt 2022, 16:49 Wellicht is het een conditioneel dingetje. Odgaard was laatst toch ziek? Kan me voorstellen dat het prettig is om dan niet volle bak 3 wedstrijden te spelen.
Of puur roulatie maar inderdaad niets over Odgaard zijn afwezigheid van Pascal want ging meer over het opbouwen van Karlsson tot 45 of meer minuten.

In dat geval is een frisse Odgaard wel fijn om zondag de kar te dragen. Benieuwd of straks Lahdo of Mees komt ipv Karlsson…. Of toch Odgaard? Hm
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Sugawara let weer eens niet op😂
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Kan Bazoer wel sprinten?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8991
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Die van Limassol kunnen net zo goed blijven staan, op een gegeven moment verpesten de jongens het gebrei vanzelf wel.

We zijn dominant, maar met de wisselingen van vanavond lijkt de onderlinge afstemming behoorlijk overhoop te liggen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

Rjansen17 schreef: 13 okt 2022, 17:05 Kan Bazoer wel sprinten?
Een van de redenen dat ik hem persoonlijk een 6/8 vind en geen 10. Reijnders heeft namelijk wel diepgang, niet zoveel als Dani maar iig meer dan bazoer
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16060
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Hopelijk kan Hobie verder. Vindahl zou nu niet zo’n goed idee zijn……😫
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
MB80
Invaller
Berichten: 2205
Lid geworden op: 30 jan 2021, 12:24

The return of the Vindahl? =D> =D> =D> Veel verschil zal er waarschijnlijk niet zijn.
Plaats reactie