Randers FC-AZ (do 16 sep, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

SimonPoulsen schreef: 16 sep 2021, 20:39 Het is zon fase dat je de afstandsbediening buiten bereik moet houden.
Die van mij ligt buiten
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Wat een dot van een kans weer verprutst.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Bijna zakaria !?!?!?!?!?!?!?!.!
Faalhaas
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Als de hoop vervliegt en je niet kan winnen van zo’n slechte tegenstander mag je wel spreken van een wanprestatie. De twijfels aan Jansen beginnen ook bij mij te komen.

Aboukhlal is een klojo.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 16 sep 2021, 20:49Aboukhlal is een klojo.
De man die hem elke keer opstelt is een klojo.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Niet dat het voor het resultaat uitmaakt maar dat tijdrekken word ik echt helemaal gek van!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou, helemaal niet gek. Een 1-1 gelijkspel. In ieder geval niet verloren.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Ergerlijk zwak weer. Maar ja, RKC was ons ook te machtig.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hele matige wedstrijd met ook hele slechte wissels van Jansen.

We hebben nog een lange weg te gaan, zowel voor als achterin gaat er heel veel mis.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Wildcat
Invaller
Berichten: 2308
Lid geworden op: 09 jan 2021, 21:44
Contacteer:

Hoe presteer je het als trainer om Gudmundsson en Clasie er uit te halen en Karlsson en de Wit te laten staan??????????

Dan sta je op een gegeven moment met De Wit, Karlsson, Abouhklal in het veld, schiet mij maar lek.

Wil Jansen misschien gewoon verliezen?

Hele wedstrijd dood gemaakt tot op het punt dat die semi profs van Randers gewoon beter waren.

Clasie is ook gewoon nodig op het middenveld momenteel.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Lopen we weer mooi 4 ton mis ofzo.

Jansen - @#$%hannes
Het is wachten op zn volgende kutinterview met open deuren en zalvende woorden over doelpunten maken en tegengoals voorkomen.

Gudmundsson met afstand de beste van het veld. Clasie prima, wijndal oke. Midtsjo tweede helft oke.
Indi de slechtste, zowel verdedigend als zn 153 balletjes terug waardeloos. DeWit out. Karlsson ondanks zn assist ook gwn slecht. Witry had een onmogelijke taak.
Gebruikersavatar
timdadum
Seizoenkaarthouder
Berichten: 258
Lid geworden op: 22 mei 2017, 17:34

Wat is dit AZ toch belabberd in het over de streep trekken van een overwinning. Je speelt die gasten helemaal zoek en domineert 70 minuten. Hartstikke leuk, maar als je dat met twee vrije trappen weggeeft heb je er natuurlijk geen kut aan.

Dat centrum kan opbouwend echt niet. Ik heb me groen en geel geërgerij hd, deels aan Hatzidiakos maar vooral aan Martins Indi, die van elk balletje vooruit al dunne schijt krijgt. Aboukhlal heeft weer eens aangetoond dat hij niet verfijnd genoeg is voor dit niveau. Dat weten we hier al een jaar, maar Pascals ego zit hier gruwelijk in de weg. Het is schier onmogelijk dat hij dit niet ziet. Gudmundsson speelt een uitstekende wedstrijd en is hét smeermiddel van dit elftal. Waarom wordt hij gewisseld? Is hij op? Pavlidis lijkt nog onwennig, en Clasie speelde prima. Zakte dus ook goed in in de opbouw, maar dan moet een van de twee andere achtering wel vooruit durven spelen.

Wat een aardappel van een scheidsrechter was dit trouwens. Godallemachtig. Bij dat duel van de Wit waarbij hij geel krijgt zet hij perfect het block. Dat die gast met mach 5 de bal mist en keihard tegen de Wit aanloopt is totaal Dani's schuld niet. Die viel niet op als dissonant vandaag, wat nuchter gezien geen opnoemen waard is, maargoed.

Maar echt, zó kwetsbaar dit AZ. Hoe kan het steeds fout gaan bij die dodespelmomenten? Pech kan je hebben, maar dit is niet de eerste keer. Dan is het leuk dat je meevoetbalt maar punten zijn punten. Ik begin het vertrouwen in Janssen echt wel te verliezen. Die wisselt het team helemaal steriel met z'n grote vriend Zakaria en het eruit halen van Gudmundsson.

Zo. Een potje verliezen vind ik echt niet erg maar zien hoe AZ keer op keer zichzelf tekort doet is echt gruwelijk irritant.
De bal is rond, de tweede helft is voor ons en we moeten ons beste beentje voorzetten.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Zo slecht is dit AZ. Jansen heeft het niet en zal het nooit krijgen

Jansen out
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

timdadum schreef: 16 sep 2021, 21:07
de Wit. Die viel niet op als dissonant vandaag, wat nuchter gezien geen opnoemen waard is, maargoed.
Met alle respect, als je niets onderneemt kun je ook niet veel fout doen. Heeft toch gewoon geen enkele bijdrage in zon wedstrijd als nummer 10, terwijl je veelvuldig in de aanval bent. Ik vind dat echt niet kunnen. Als beloning nog in de spits ook op het eind.

29 risicoloze passjes, 2 tackles en 3 overtredingen. Spookvoetballer
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Bob Ross schreef: 16 sep 2021, 20:56 Hele matige wedstrijd met ook hele slechte wissels van Jansen.

We hebben nog een lange weg te gaan, zowel voor als achterin gaat er heel veel mis.
Er is geen echte leider in de selectie
Allemaal ideale schoonzonen en daar ga je het niet mee redden
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

schoorl schreef: 16 sep 2021, 21:25 Er is geen echte leider in de selectie
Allemaal ideale schoonzonen en daar ga je het niet mee redden
De meest ideale (schoon)zoon is Pascal zelf.
Wat ik in eerste instantie erg waardeerde, de rustige manier van spreken, respect voor de pers, geen kapsones, etc. is inmiddels omgeslagen in irritatie: toch ook weer, net als Brom en veel andere trainers, veel bla bla en obligate teksten, zalvend in plaats van een beetje scherpe pepers. En pepers zijn wel de dingen waar deze selectie behoefte aan heeft.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

adrie1979 schreef: 16 sep 2021, 20:21 Neeeeeee niet die ongevaccineerde Japanner...
Smerige racist!!
100x liever Yuki in de basis, dan die techniekloze rooie.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

die goals van Randers kwamen toch uit 2 onnodige overtredingen van De Wit!? helemaal onzichtbaar was hij dus niet.
En inderdaad Jansen is ergerlijk als coach, 90 minuten met je handen in je zak staan!!
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

schoorl schreef: 16 sep 2021, 21:25 Er is geen echte leider in de selectie
Allemaal ideale schoonzonen en daar ga je het niet mee redden
vandaar zondag de docu Met Boeven Win Je Wedstrijden

https://vimeo.com/603773361
vriend
Basisspeler
Berichten: 2525
Lid geworden op: 15 sep 2006, 23:38
Locatie: Alkmaar

Ik probeer de laatste tijd de positivo uit te hangen. Maar jezus mina, wat een gepruts. Speel je tegen een stel houthakkers met maar één wapen: het dode spelmoment. En ja hoor. Het gaat uiteraard mis. Het dode spelmoment.
Slechts schaamte resteert.

En verder: onze nieuwe keeper heeft nu vijf ballen op doel gehad. Allemaal raak. Hobie, Hobie, Hobie!
Morele winnaars zijn slechte verliezers.
Plaats reactie