Randers FC-AZ (do 16 sep, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 16 sep 2021, 19:33 Vertel eens wat ie fout doet behalve net niet bij de bal kunnen?
Waarom staat ie met zijn neus naar de goal zonder iemand te dekken? Bij die eerdere kopkans stond ie ook al verkeerd opgesteld. Tegen PSV ook 2 tegengoals die bij hem beginnen. Traag, opbouwend waardeloos, alleen balletjes breed en terug. Ik verwacht iets meer van iemand die op een WK heeft gestaan en de voorkeur krijgt boven Beukema.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

salmonyappi schreef: 16 sep 2021, 19:38 Prima voorzet en prima afgemaakt. Maar Langedijk hoor je alleen als er iets fout gaat .
Ik zapte even naar PSV dus niet gezien
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Suggestie voor wissel.
Evjen voor de Wit.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 16 sep 2021, 19:41 Ik zapte even naar PSV dus niet gezien
Zap maar weer terug want die bakken er niks van.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

SchoorlAZ schreef: 16 sep 2021, 19:24 We zitten nu al gewoon bijna een jaar lang te kijken naar een super stroperige opbouw. Ik snap niet dat dat niet als eerste door onze technische staf en jansen gefixt wordt?

Nu zetten we zelfs nauwelijks hoog druk meer, Randers stoort vroeger dan wij. Dat is toch juist het AZ spel?
Wij zijn echt een frank de boer elftal aan het worden.
Ondanks de Goal.
Quote mezelf even, want Jansen heeft de omzetting gedaan van Clasie naar de libero rol. Loopt in de opbouw een stuk beter nu.
Als De Wit er nu afgaat, Gudmundsson daar gaat spelen en blijft zwerven en we evjen/zaka/taabouni daar neerzetten dan loopt het nog beter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ is duidelijk beter. Er komen vast meer goals.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Wat gaat er ongelofelijk veel mis (ok, ook een paar goeie dingetjes gezien).
Zou dit het niveau nou zijn ? Of zitten we nog op de betere vorm te wachten ?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

lol. PSV speelt tegelijkertijd tegen Real Sociedad.. haha. Jaja.. dat is andere koek he? PSV staat achter. Real Sociedad is no joke.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SchoorlAZ schreef: 16 sep 2021, 19:46 Als De Wit er nu afgaat, Gudmundsson daar gaat spelen en blijft zwerven en we evjen/zaka/taabouni daar neerzetten dan loopt het nog beter
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Zou in de Conference league ook tweede garnituur arbitrage fluiten? zit ik me zomaar af te vragen. Er is geen VAR en bij de CL en EL wel.
Niet dat het een agressieve wedstrijd is ofzo.. heel mak eigenlijk qua duels.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Joepie. AZ staat voor.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Evjen erin, de Wit eruit. (Wist niet eens dat hij erin stond)
Beukema erin , Hatzidiakos eruit (Beukema heeft volgens mij ervaring met opbouwen, passen.
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2166
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

AZA'dam schreef: 16 sep 2021, 19:48 Wat gaat er ongelofelijk veel mis (ok, ook een paar goeie dingetjes gezien).
Zou dit het niveau nou zijn ? Of zitten we nog op de betere vorm te wachten ?
Het team kan ongetwijfeld veel beter. Je ziet bij Midtsjö nog ook veel dingen fout gaan, bij Karlsson ook.
Uiteindelijk zit er redelijk wat voetbal in het elftal en een aardig niveau, Jansen moet het gewoon beter aan de praat krijgen.

De opbouw en het druk zetten moet beide beter, je ziet meteen als het spel versneld wordt dat we stukken beter zijn dan Randers. Maar het is nog te vaak te stroperig.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Jack schreef: 16 sep 2021, 19:50 Zou in de Conference league ook tweede garnituur arbitrage fluiten? zit ik me zomaar af te vragen. Er is geen VAR en bij de CL en EL wel.
Niet dat het een agressieve wedstrijd is ofzo.. heel mak eigenlijk qua duels.
Volgens mij wel een loepzuiver doelpunt van AZ gemist.., stond op 1 lijn toch?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Denniz schreef: 16 sep 2021, 19:52 Volgens mij wel een loepzuiver doelpunt van AZ gemist.., stond op 1 lijn toch?
ja, met een markeerstift wel.
Glory Hunter
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Ondanks dat enkele sterkhouders nogal ongelukkig spelen(Midtsjo, Karlsson en BMI) gelukkig toch voor door 2 prima goals. De overlaps van Wijndal zien we gelukkig ook steeds vaker. Ook complimenten voor Jansen die inzag dat vandaag een creative speler nodig was om tussen de linies te spelen, en ook daadwerkelijk daar op inspeelt.

DeWit voor de 5de pot oprij bij geen enkele aanval betrokken, schandalig. Als we inplaats van zijn compleet overbodige aanwezigheid een rechtsbuiten opstellen hoeft Witry niet telkens die hele rechterkant te bestrijken.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik vind de Wit wel goed. Die gaat misschien nog wel scoren.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

hehe.. Bruggink stottert.. PSV achter tegen Real Sociedad. Ik heb wel 'n zwak voor Real Sociedad. Een serieus goed team.
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Denniz schreef: 16 sep 2021, 19:51 Evjen erin, de Wit eruit. (Wist niet eens dat hij erin stond)
Beukema erin , Hatzidiakos eruit (Beukema heeft volgens mij ervaring met opbouwen, passen.
Helemaal mee eens!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Karlsson mag met zijn manier van protesteren wel uitkijken dat hij geen tweede gele kaart krijgt. Daar zie ik deze scheids wel voor aan.
Laatst gewijzigd door AZuid-Scharwoude op 16 sep 2021, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie