CFR 1907 Cluj-AZ (do 21 okt, 22.00u (Roe)/21.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 21 okt 2021, 20:53 Maar: we winnen, drie punten, verder geen woorden meer aan vuil maken 😉
Ja is ook zo. Feest, inpakken en wegwezen.

Maar in feite is er geen verschil met die wedstrijd tegen Randers. Puur geluk dat het nu wel lukt en de vorige keer niet.
Maar nu noemen ze het een "volwassen overwinning". We doen het er maar mee.

Verder Wijndal blessure, deWit een scheve neus, nog wel wat tikkies en Midtsjo die een schim van zichzelf was vandaag. Zondag maar weer wegspoelen dan maar.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Wildcat schreef: 21 okt 2021, 20:41 Nou te vroeg de vlag uitgehangen na de wedstrujd tegen Utrecht. Dit is gewoon weer het niveau van daar voor.
Klopt helemaal, helaas.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Het niveau was weer niet om over naar huis te schrijven. De selectie is heel erg dun geworden.
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Pavlidis krijgt sowieso tot in 2022 om er een beetje in te komen. Die doet nu meestal voor spek en bonen mee. Als dan ook Midtsjö onzichtbaar is en Gudmundsson het niet weet te brengen, dan blijft er maar weinig over. Zolang er 3 punten gehaald worden kan iedereen er nog wel mee leven en valt het ook minder op.
Winst is in ieder geval dat Duin de voorkeur kreeg boven Abouklal.
Met de Wit en Gudmundsson beschikbaar voor de 10 positie kan ik me voorstellen dat ze ver wilden gaan om Joey Veerman te halen. Die eerste twee zijn eigenlijk goeie jongens voor op de bank.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 21 okt 2021, 20:55 Dit is nou een lelijke overwinning. Pfff ik ben opgelucht dat die binnen is 😐
Het is een heel lelijke overwinning, maar eerlijk: dat Cluj stelde ook bitter weinig voor, dus sowieso een terechte overwinning.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 21 okt 2021, 22:25 Het is een heel lelijke overwinning, maar eerlijk: dat Cluj stelde ook bitter weinig voor, dus sowieso een terechte overwinning.
Natuurlijl terecht. Maar het had ookfout kunnen gaan.
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

De enige winst (naast 3pnt) was dat er een keer iemand anders ingezet werd.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ach, het belangrijkste in zo'n Europese westrijd is de winst. Zeker tegen zo'n irritante ploeg die onvermogen moet compenseren met allerlei lompigheid en onsportiviteit.

Ik ben benieuwd naar de verhalen en ervaringen van de mensen die geen zijn geweest. Ik hoop dat het een beetje meeviel met alle papierwerk en dat iedereen het stadion heeft bereikt.
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

Op dit soort avonden mis ik Ferdy Druijf toch wel. Maar 3 punten zijn binnen, er zijn jaren geweest dat we dat soort potjes gewoon verloren.
Thuis winnen van Cluj (wat makkelijk te doen moet zijn) en we overwinteren. Al moet het doel wel 1e worden zijn zodat je gelijk een ronde verder bent. En dan hopen op eindelijk mooie tegenstanders zoals Antwerp, Spurs.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Na ongeveer 60 minuten werd het chaos. Net alsof wissels niet weten hoe er gespeeld moet worden. speelstijl ! uitvoering !
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kohen schreef: 22 okt 2021, 06:54 Op dit soort avonden mis ik Ferdy Druijf toch wel. Maar 3 punten zijn binnen, er zijn jaren geweest dat we dat soort potjes gewoon verloren.
Thuis winnen van Cluj (wat makkelijk te doen moet zijn) en we overwinteren. Al moet het doel wel 1e worden zijn zodat je gelijk een ronde verder bent. En dan hopen op eindelijk mooie tegenstanders zoals Antwerp, Spurs.
Grotendeels met je eens, maar daarna zeggen dat je hoopt op mooie tegenstanders en dan Antwerp noemen :?
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jack schreef: 22 okt 2021, 07:08 Na ongeveer 60 minuten werd het chaos. Net alsof wissels niet weten hoe er gespeeld moet worden. speelstijl ! uitvoering !
Kwaliteitsverlies.
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

multatuli schreef: 22 okt 2021, 07:29 Grotendeels met je eens, maar daarna zeggen dat je hoopt op mooie tegenstanders en dan Antwerp noemen :?
Qua voetbal en status inderdaad niet de mooiste tegenstander. Bedoelde het vooral als tegenstander waar we vrij recent een vrij beladen potje hebben gespeeld, en het is een uitwedstrijd waar je vrij simpel heen kan (cq niet meerdere dagen vrij hoeft te nemen).
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

multatuli schreef: 22 okt 2021, 07:29 Grotendeels met je eens, maar daarna zeggen dat je hoopt op mooie tegenstanders en dan Antwerp noemen :?
Antwerpen is een leuke stad, club Antwerp is net wat minder dan AZ. Oftewel, kan een leuke spannende pot zijn, en paar dagen antwerpen is gezellig.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

ForzAZ schreef: 22 okt 2021, 07:30 Kwaliteitsverlies.
Hopeloos veld ook. Stroef (bewust niet gesproeid) en heel hobbelig.
Mede daardoor heel veel balverlies en spelers (Midtsjo, maar ook Albert) die ruzie kregen met de bal en die heel vaak verspeelden

Maar goed, weinig weggegeven, nul gehouden en 3 punten zijn binnen
Op naar Groningen!
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kohen schreef: 22 okt 2021, 08:01 Qua voetbal en status inderdaad niet de mooiste tegenstander. Bedoelde het vooral als tegenstander waar we vrij recent een vrij beladen potje hebben gespeeld, en het is een uitwedstrijd waar je vrij simpel heen kan (cq niet meerdere dagen vrij hoeft te nemen).
Was inderdaad beladen potje. Nare ploeg en (een deel) nare supporters.
Ik vind AZ in Europa nog niet goed spelen, dus ik hoop maar op een makkelijke loting.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

kohen schreef: 22 okt 2021, 06:54 Op dit soort avonden mis ik Ferdy Druijf toch wel. Maar 3 punten zijn binnen, er zijn jaren geweest dat we dat soort potjes gewoon verloren.
Thuis winnen van Cluj (wat makkelijk te doen moet zijn) en we overwinteren. Al moet het doel wel 1e worden zijn zodat je gelijk een ronde verder bent. En dan hopen op eindelijk mooie tegenstanders zoals Antwerp, Spurs.
Van mijn part loten we als we overwinteren alsnog een klein team. Je kunt nog altijd een mooie avond neerzetten in een kwartfinale als je al geld binnengeharkt hebt na wat tussenrondes. Dat maakt verliezen ook minder wrang. Zeker in deze lagere competitie waar je toch zoveel mogelijk geld eruit moer proberen te slepen.

OT:
We hebben gewonnen met een mooi doelpunt, waarbij veel mensen de assist zijn vergeten. Het had beter gekund, maar de punten zijn binnen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

multatuli schreef: 22 okt 2021, 07:29 Grotendeels met je eens, maar daarna zeggen dat je hoopt op mooie tegenstanders en dan Antwerp noemen :?
Toevallig is in de Bosuil van de week ook het dak ingestort. Dan kan alleen maar een voorteken zijn.
Overigens speelt antwerp Europa league.

AZ moet gewoon deze poule winnen. Daar staat een leuke financiele vergoeding tegenover, en dan slaan we een extra ronde over.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 22 okt 2021, 08:51 Toevallig is in de Bosuil van de week ook het dak ingestort. Dan kan alleen maar een voorteken zijn.
Overigens speelt antwerp Europa league.

AZ moet gewoon deze poule winnen. Daar staat een leuke financiele vergoeding tegenover, en dan slaan we een extra ronde over.
Mee eens dat we de poule moeten winnen, maar zo makkelijk gaat het tot nog toe niet.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Overigens vind ik het helemaal niet erg dat er een paar spelers een schop of elleboog hebben gekregen. Er is gelukkig geen langdurig letsel door ontstaan en juist van dit soort potjes leer je je te weren. De Eredivisie is wat dat betreft toch een beetje veredeld zaalvoetbal.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie