AZ-Randers FC (do 9 dec, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16209
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

SimonPoulsen schreef: 09 dec 2021, 19:30 Haha ik zat midden in een scheldpartij omdat die lul weer een zwak schot afleverd. Levert het zowaar een doelpunt op.

Mooi voor de centen!!!
Krijgt Abou nou een assist? 🤨

Wat een egoïst wederom door niet op Pavlidis te passen 😡
Laatst gewijzigd door salmonyappi op 09 dec 2021, 19:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ja, AZ is in eigen huis natuurlijk altijd goed met Europees voetbal. :)
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Denniz
Oude garde
Berichten: 1431
Lid geworden op: 10 feb 2012, 22:15
Locatie: Swift City

Hahahaha, en toch weer zelf….. wat een clown.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6544
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

salmonyappi schreef: 09 dec 2021, 19:31 Krijgt Abou nou een assist? 🤨
Nee tuurlijk niet.

Lol ondertussen is meneer voor de 5de keer op zoek naar eigen succes, het is lachwekkend en genant tegelijk.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

eind goed al goed.PNG
eind goed al goed.PNG (14.88 KiB) 2153 keer bekeken
Glory Hunter
SchoorlAZ
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 20 jan 2013, 10:56

Jack schreef: 09 dec 2021, 19:46 eind goed al goed.PNG
Wat is het pover zeg. Elke andere poule hadden we niet overleefd.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Vond het best een aardig oefenpotje. Ontzettend veel kansen gecreëerd. Ik vond er wat meer tempo en voetbal inzitten dan de laatste wedstrijden. Beukema en Reijnders droegen daar wel aan bij, die probeerden het. Midstjo en Clasie waren de beste.

Voorin is het wel hopeloos hoe slecht het wordt uitgespeeld. Wijndal heeft de afgelopen 2 maanden denk ik 15x een voorzet in de zestien mogen geven,.waarvan er 0 zijn ingegaan. Wijndal kijkt niet, maar de rest mag nu ook weleens weten dat ie hard bij de 2e paal komt. Karlsson had er drie moeten maken. Nou creëert ie wel bijna alles zelf, dus dat is knap, maar het levert momenteel veel te weinig op.
Laatst gewijzigd door Bob Ross op 09 dec 2021, 20:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

We speelden eigenlijk wel een prima pot, goede combinaties, scoren alleen niet. Reijnders brengt wel voetbal op 10, en Beukema lijkt me beter dan Panta.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Beukema moest even de schroom van zich af gooien. De eerste gedurfde pass vooruit was gelijk in de voeten van een tegenstander. Moest zich daarna even herpakken en was zeker de 2e helft prima bezig.

Afstemming voorin moet echt nog beter. Eentje 1e paal, eentje 2e en iemand rond de 16. En dan wat meer oog voor elkaar.
Combinaties waren uitstekend tot de 16 en soms tot in de 16. Tegenstander was ook wel van een hopeloos niveau. Dat zo’n team kan overwinteren is te bizar voor woorden.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Zeer leuke eerste 25 minuten golf na golf, daarna af en toe leuke acties maar het werd stap voor stap minder energiek.

Clasie en Midtsjø allebei top strakke passes en lekker vel erop. Gudmundsson prachtige eerste aanname, soms nog een mooie wegdraai, maar nul komma nul vervolg, dat vind ik echt jammer. De Wit eigenlijk niks van gezien een keer doorkoppen en een schotje in de handen van keeper. Reijnders deed het op 10 heel goed, dat mag vaker, misschien wel beter dan verdedigende middenvelder waar hij later kwam te staan. BMI prima, Beukema prima, grappig dat Beukema zijn fysiek zo anders is maar het spel het zelfde (koppen is trouwens echt koppen bij hem, dat beheerst hij goed). Het valt me op dat er wel 8 verschillende combinaties worden gemaakt met de samenstelling van de laatste 3, iedereen komt in veel verschillende positities te staan. Wijndal 10 keer overlap en ruimte trekken door naar het midden te gaan, stond zelfs een keer rechtbuiten speelde sommige momenten weer is als vanouds maar houd zich duidelijk in (misschien verstandig hij piste flink naast de pot einde afgelopen seizoen door overbelasting).
Witry VS Sugawara ik weet het echt niet wie ik moet kiezen allebei kwaliteiten allebei nog dingen te leren. Karlsson ik vergeet fucking Karlsson, heerlijke dingetjes afgewisseld met mindere dingetjes, maar er gebeurd wel wat en jammer dat hij hem niet maakt.
Nou doei op naar zondag.
Laatst gewijzigd door FugAZi op 09 dec 2021, 22:23, 1 keer totaal gewijzigd.
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

De winstbonus is in ieder geval mooi binnen!
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Goed aannemen en het balbezit vervolgens verkwanselen is gewoon netto slecht. Daar zou een speler niet mee weg moeten kunnen komen.

Linksvoor staat ook zo'n showpik.
Glory Hunter
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Sir Robbert schreef: 09 dec 2021, 20:07 We speelden eigenlijk wel een prima pot, goede combinaties, scoren alleen niet. Reijnders brengt wel voetbal op 10, en Beukema lijkt me beter dan Panta.
Korte maar volledig correcte samenvatting.
Plaats reactie