AZ-Randers FC (do 9 dec, 18.45u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Kaartverkoop:

Losse verkoop
Er is voor AZ – Randers FC vrije verkoop. Seizoenkaarthouders en leden van de juniorclubs krijgen 25% korting ten opzichte van het normale tarief.

Aan elke opgewaardeerde seizoenkaart, passe-partout of wedstrijdkaart is een tijdslot gekoppeld. Je kunt het stadion betreden binnen het gekoppelde tijdslot.

Tarieven
Vak Normaal Seizoenkaarthouders en junior clubs
A • G • H • J • M • N • T • U• V • W • X1 • X2 • X3 • Y • Z € 20 € 15
O • S
€ 22 € 16,50
B • P • Q • R • F € 24 € 18
C • E
€ 26 € 19,50
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Wellicht mag Sam Beukema hier eindelijk een keer in de basis.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

:lol:

Thuis tegen Cluj en tegen Jablonec mocht hij welgeteld 2x in de 90e minuut invallen.

Zolang Jansen in Alkmaar rondloopt gaat Beukema natuurlijk nooit een basisplaats krijgen. Ik denk dat hij al blij moet zijn als Jansen hem een keer rond de 80e minuut inbrengt.
Cetero censeo birrum bibendum esse
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Bombaman schreef: 26 nov 2021, 11:38 :lol:

Thuis tegen Cluj en tegen Jablonec mocht hij welgeteld 2x in de 90e minuut invallen.

Zolang Jansen in Alkmaar rondloopt gaat Beukema natuurlijk nooit een basisplaats krijgen. Ik denk dat hij al blij moet zijn als Jansen hem een keer rond de 80e minuut inbrengt.
Letschert is weg, dus daar is hij vanaf. BMI en Hatzidiakos pakken toch af en toe een kaart, dus zullen toch 1 a 2 keer geschorst zijn dit seizoen. Dat is het moment dat Beukema in de basis mag. Is alleen te hopen dat ze dan niet tegelijk geschorst worden, want dan staat Beukema in zijn 1tje ervoor :lol:
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Als Jansen slim is geeft hij Beukema wel een kans deze wedstrijd.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Leuk, publiek op de banken………oh wacht.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bombaman schreef: 26 nov 2021, 11:38 :lol:

Thuis tegen Cluj en tegen Jablonec mocht hij welgeteld 2x in de 90e minuut invallen.

Zolang Jansen in Alkmaar rondloopt gaat Beukema natuurlijk nooit een basisplaats krijgen. Ik denk dat hij al blij moet zijn als Jansen hem een keer rond de 80e minuut inbrengt.
Ik wacht nog steeds op de speler die het verdomd om voor de vorm
nog 2 minuten mee te spelen. Was is dit toch voor onzin wat de meeste
trainers doen? Om tijd te rekken? Nog 2 minute de bal uitschieten en je bent er toch?.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

G-Vak schreef: 26 nov 2021, 14:14 Ik wacht nog steeds op de speler die het verdomd om voor de vorm
nog 2 minuten mee te spelen. Was is dit toch voor onzin wat de meeste
trainers doen? Om tijd te rekken? Nog 2 minute de bal uitschieten en je bent er toch?.
Het is wat offtopic maar:
Younes bij ajax (onder Ten Hag) weigerde in de 90e minuut in te vallen tegen Heerenveen.
Pa-Modou Kah bij Roda JC (onderHarm van Veldhoven) weigerde in de 85e minuut te vallen tegen Heerenveen

Mee eens dat het in 99% van de gevallen volslagen belachelijk is om rond de 90e minuut nog te gaan wisselen (uitzondering zoals wereldbekerfinale waarbij er iemand geblesseerd uit gaat, daargelaten).
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Hopelijk heeft AZ geleerd van 2 jaar geleden, toen Midtsjø opgesteld werd in de laatste groepswedstrijd tegen Manchester United (waarin niets meer op het spel stond voor AZ) en daarin geel kreeg, wat hem een schorsing opleverde voor de eerste knock-out wedstrijd.

Nu staan De Wit en Hatzidiakos op scherp. Dus ik neem aan dat die tegen Randers niet gaan spelen zodat ze geen risico lopen de heenwedstrijd in de 1/8e finales te missen door een schorsing.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Alle argumenten om met jong AZ tegen Randers te spelen zijn er. Wedstrijd gaat nergens meer over, paar dagen later tegen ajax, jeugd kan laten zien wat ze op dit niveau kunnen, geen excuus meer van Jansen dat spelers vermoeid zijn.

Kan me een wedstrijd tegen PAOK herinneren dat AZ veel jeugdspelers liet spelen. AZ kon in die wedstrijd goed meekomen en speelde gelijk. Ben benieuwd of Jansen het aandurft.
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Ik zou de beoogde basis 11 tegen ajax deze week naar zondag toe laten werken en tegen Randers met de wisselspelers en aanvulling vanuit Jong aantreden. Er staat toch echt helemaal niks meer op het spel.

Tegen Manchester United 2 jaar terug kon je nog groepswinnaar worden bij winst. Maar nu is voor AZ alles al gespeeld.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Zou sowieso spelers die op scherp staan, en de belangrijke spelers (Wijndal, Karlsson, Midtsjo) rust geven. Alleen maar Jong AZ erin is ook niet eerlijk, de goede spelers lijden dan onder de iets mindere. Een mix dus.

Uiteindelijk kan je wat prijzengeld pakken, clubcoefficient en landencoefficient verhogen, dus wel een representatief elftal opstellen.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Vindahl; Witry, Beukema, BMI, Oosting; Clasie, Reijnders, Evjen; Taabouni, Pavlidis, Sugawara

Zoiets en dan Barasi en co laten invallen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

Evjen fan schreef: 06 dec 2021, 13:18 Er staat toch echt helemaal niks meer op het spel.
De premie van een overwinning, punten voor je Europese classificatie, het goede gevoel.
Maar eens dat je met name zwaarder belastte spelers rust kunt geven, maar dat kun je ook doen door er na 60 min 4 te wisselen
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6404
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Winst is een half miljoen euro. Dat is voor AZ toch een zeer serieus bedrag. Dus het moet geen totale kermis worden. Maar je weet inderdaad nu al dat spelers als Reijnders, Gudmundsson en Beukema niet gaan spelen tegen ajax, die dus sowieso laten spelen. Clasie/Midtsjo, Witry/Yuki allebei een helft als ze fit zijn. Barasi en Taaboun lijkt me wat teveel van het goede om te starten, ook conditioneel gezien. Maar een royale invalbeurt 100%

DeWit staat op scherp, dus ook vooral opstellen met de instructie om er lekker fel boven op te zitten,
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 907
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

AZ is altijd zwakker in het weekend na een Europese wedstrijd. Competitiepunten moeten nu prioriteit hebben. Dus ik hoop dat AZ echt met een B-elftal het veld op komt.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Ik denk niet dat Jansen zijn positie wil verzwakken met een slecht resultaat tegen Randers. De eerder genoemde noodzakelijke wissels gezien de mogelijke schorsingen verwacht ik wel, maar een compleet B-elftal zal er niet staan.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 07 dec 2021, 08:14 Ik denk niet dat Jansen zijn positie wil verzwakken met een slecht resultaat tegen Randers. De eerder genoemde noodzakelijke wissels gezien de mogelijke schorsingen verwacht ik wel, maar een compleet B-elftal zal er niet staan.
Wel zonde want het zou voor al die spelers die bijna nooit mogen spelen ook fantastisch zijn om een Europese wedstrijd te kunnen spelen. Ook weer goed voor de ontwikkeling.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 06 dec 2021, 11:40 Hopelijk heeft AZ geleerd van 2 jaar geleden, toen Midtsjø opgesteld werd in de laatste groepswedstrijd tegen Manchester United (waarin niets meer op het spel stond voor AZ) en daarin geel kreeg, wat hem een schorsing opleverde voor de eerste knock-out wedstrijd.

Nu staan De Wit en Hatzidiakos op scherp. Dus ik neem aan dat die tegen Randers niet gaan spelen zodat ze geen risico lopen de heenwedstrijd in de 1/8e finales te missen door een schorsing.
Ik hoop dat De Wit wel speelt. :D
Sir Robbert schreef: 06 dec 2021, 15:28 Vindahl; Witry, Beukema, BMI, Oosting; Clasie, Reijnders, Evjen; Taabouni, Pavlidis, Sugawara

Zoiets en dan Barasi en co laten invallen.
Vindahl; Sugawara, Beukema, BMI, Oosting; Clasie, Reijnders, De Wit; Evjen, Barasi, Taabouni
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Plaats reactie