AZ-Celtic FC (do 26 aug, 20.15u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Dit is wel op het conto te schrijven van onze technische staf dat ze eind augustus de selectie niet op orde hebben waardoor je het over 2 wedstrijden niet red tegen een heel matig celtic.
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Perry schreef: 26 aug 2021, 21:23 Heerlijk weer eens een avondje AZ achter de rug. Dat gevoel overheerst bij mij op dit moment. Op naar de Conference League!
Natuurlijk fijn om live een wedstrijd weer te ervaren. Maar we struikelen gewoon in de voorronde EL. “Op naar de Conf. League” vind ik wel echt een uiting van het topsportklimaat bij ons AZ…
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

schoorl schreef: 26 aug 2021, 21:28 Dit is wel op het conto te schrijven van onze technische staf dat ze eind augustus de selectie niet op orde hebben waardoor je het over 2 wedstrijden niet red tegen een heel matig celtic.
Ga toch naar ajax, je gaat hier nooit meer gelukkig worden.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Ferry schreef: 26 aug 2021, 21:37 Natuurlijk fijn om live een wedstrijd weer te ervaren. Maar we struikelen gewoon in de voorronde EL. “Op naar de Conf. League” vind ik wel echt een uiting van het topsportklimaat bij ons AZ…
Ja, ik heb ook liever dat we tegenstand bieden op Champions League niveau. Maar ik ben in tegenstelling tot een hoop andere hier gelukkig meestal realistisch genoeg om hier inderdaad content mee te zijn.

Ik ben allang blij dat er weer een aantal Europese avondjes aangeplakt gaan worden. Ik kom nog altijd voor de gezelligheid en als fan naar het stadion, niet als veeleisende analist.
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 26 aug 2021, 20:56 Ik weet niet in hoeverre jullie allemaal in het stadion zaten (lijkt me heel gek om constant te appen in plaats van naar de wedstrijd te kijken….) maar los van niet allemaal geweldige spelers, foute passes, te weinig goals, niet echt goed voetbal de 2e helft, en helaas geen EL, heb ik zeker een uur enorm genoten van een ontzettend hard werkend, goed storend, en positief spelend AZ, het publiek, het prachtige stadion; gewoon weer eens heerlijk live.



Het licht viel me overigens tegen. Ik vond het net iets te fel. Een petje is de oplossing denk ik.
Denk dat de helft hier inderdaad allemaal internetheroes zijn, want als je in het stadion was kan je alleen maar trots op AZ zijn. De arrogantie waarmee mensen denken dat Celtic één of ander kutclubje is is echt typisch Nederlands. Je hebt gewoon heel ongelukkig geloot.

Iedereen die geen seizoenskaart heeft mag je wat mij betreft sowiezo van het forum trappen. #jacktyftop

Vroeger zaten hier nog echte fans, nu bestaat de helft hier uit zure internetmensen.

Per saldo maakt EL of ConfL allemaal niet veel uit voor een club als AZ.

Blij met het nieuwe stadion, de sfeer en dat AZ veerkracht heeft getoond.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Bob Ross schreef: 26 aug 2021, 22:20 Denk dat de helft hier inderdaad allemaal internetheroes zijn, want als je in het stadion was kan je alleen maar trots op AZ zijn. De arrogantie waarmee mensen denken dat Celtic één of ander kutclubje is is echt typisch Nederlands. Je hebt gewoon heel ongelukkig geloot.

Iedereen die geen seizoenskaart heeft mag je wat mij betreft sowiezo van het forum trappen. #jacktyftop

Vroeger zaten hier nog echte fans, nu bestaat de helft hier uit zure internetmensen.

Per saldo maakt EL of ConfL allemaal niet veel uit voor een club als AZ.

Blij met het nieuwe stadion, de sfeer en dat AZ veerkracht heeft getoond.
De zon schijnt zeker altijd bij jou? 😂😂😂
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Smit260 schreef: 26 aug 2021, 23:14 De zon schijnt zeker altijd bij jou? 😂😂😂
Nee hoor, gewoon een echte fan!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Bob Ross schreef: 26 aug 2021, 22:20 [..]want als je in het stadion was kan je alleen maar trots op AZ zijn.
[..]
Per saldo maakt EL of ConfL allemaal niet veel uit voor een club als AZ.
Natuurlijk blij met de pressie, de wilskracht van het team. Maar als dat per saldo geen resultaat oplevert dan heb je op het einde wel een vervelend seizoen.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

DeZuivelDuivel schreef: 26 aug 2021, 20:04 Hij doet het wel aardig.
Wat een armoede en een enorm blunderende Huijberts. Gaat om miljoenen en je hebt niets meer dan een voorstopper die zijn hele leven nog geen minuut eredivisie heeft gespeeld. Fantastisch stadion maar o o o wat een armzalig elftal.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ferry schreef: 27 aug 2021, 05:29 Natuurlijk blij met de pressie, de wilskracht van het team. Maar als dat per saldo geen resultaat oplevert dan heb je op het einde wel een vervelend seizoen.
Absoluut te spreken over passie en inzet, maar tjonge jonge als koopmeiners vertrekt blijft er geen enkele gogme meer over. Dan moet je het gaan hebben van Gudmundson, er is geen ander die maar iets van creativiteit heeft wij waren jarenlang top 3, hebben een vermogen op de bank, maar binnen een jaar, terwijl je dit al 2 jaar zag aankomen, middenmoot meer niet
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Maxhuijp schreef: 26 aug 2021, 18:50 Zaka is echt niet goed vandaag. Foute passes als het moet en verkeerde aannames bij dreigende aanvallen..
Lachen dat " vandaag"
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

salmonyappi schreef: 26 aug 2021, 20:56 Ik weet niet in hoeverre jullie allemaal in het stadion zaten (lijkt me heel gek om constant te appen in plaats van naar de wedstrijd te kijken….) maar los van niet allemaal geweldige spelers, foute passes, te weinig goals, niet echt goed voetbal de 2e helft, en helaas geen EL, heb ik zeker een uur enorm genoten van een ontzettend hard werkend, goed storend, en positief spelend AZ, het publiek, het prachtige stadion; gewoon weer eens heerlijk live.



Het licht viel me overigens tegen. Ik vond het net iets te fel. Een petje is de oplossing denk ik.
Zeker genoten van de passie inzet ambiance, koopmeiners, maar mij ook weer rot geërgerd aan onze trainer. Als je ziet dat AZ er door heen zit in minuut 55 wissel dan. Verder, er zit helaas geen enkel voetbal behalve Karlsson en koopmeiners meer in. Armtierig rechterrijtje niveau. Poku, kom nou toch, absolute waanzin om zo'n jongen op te stellen, liefje abouklal, kan nog geen bal aannemen, Verhulst, sugawara, trainer Janssen,letchert, de wit niveau kelder eredivisie. Al het goede van de laatste jaren verkocht. Ik verlang nu al naar de soms waardeloze Boadu, Stengs, Svensson, dacht niet dat ik dat ooit zou zeggen, maar hier zit zo weinig kwaliteit in. Ik voorspel nederlaag in Friesland en dan staan wij onderaan. Doet een directie het goed als de bankrekening is gevuld, maar je hondstrouwe publiek dit week in week uit moet meemaken? Ik ben meestal behoorlijk positief, maar zie in de huidige selectie geen enkele speler, behalve Midtsjo en Karlsson, die een basisplaats zou hebben in het AZ van pak m beet 19/20. En ja als ik mijzelf zo lees, ben ik behoorlijk gefrustreerd 😁, en dat klopt, eerst dat dak, dan corona, dan dit elftal.... Al een jaar weet je wie er weggaat, al een jaar heb je je lijstjes klaar, je hebt geld een goede naam, koop dan behoorlijke spelers. Misschien zijn we de laatste jaren enorm verwend.
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Echt genoten gisteravond van een heerlijke pot voetbal in een prachtig stadion met het publiek bijna de hele wedstrijd volle bak achter het team. Goede wisselwerking tussen team en publiek. Ook na afloop van de wedstrijd goed dat de muziek uit bleef waardoor de mooie reactie van het publiek de ruimte kreeg. Trots op hoe AZ heeft gevochten gisteravond maar na een minuut of 60a 70 leek de kracht weg te ebben. Jansen/AZ had een plan B waar op getraind was en dat had succesvol kunnen zijn, maar was het nu niet.

Nogmaals, ik heb gisteravond genoten van AZ en de sfeer in het stadion. Als Koopmeiners inderdaad nog vertrekt is dit team in opbouw realistisch gezien trouwens waarschijnlijk ook meer op z'n plek in de Conference League dan in de Europa League.

Kom op AZ! =D>
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Bob Ross schreef: 26 aug 2021, 22:20 Blij met het nieuwe stadion, de sfeer en dat AZ veerkracht heeft getoond.
Ja. Daar heb ik ook echt van genoten.

Helaas heeft AZ (met het inperken van P9 en het sluiten van betaalpunten bij de catering) de infrastructuur nóg slechter weten te krijgen. Maar dat waren dan ook (los van de wedstrijd) de enige minpunten.
Gebruikersavatar
Witzer
Ben-Sider
Berichten: 886
Lid geworden op: 18 apr 2012, 08:52

Antti Opdam schreef: 27 aug 2021, 08:15 Ja. Daar heb ik ook echt van genoten.

Helaas heeft AZ (met het inperken van P9 en het sluiten van betaalpunten bij de catering) de infrastructuur nóg slechter weten te krijgen. Maar dat waren dan ook (los van de wedstrijd) de enige minpunten.
Weet nog een minpunt. Geluidsinstallatie. Wat een slecht geluid. Sluitpost waarschijnlijk. Stadion is nu verder top. Prachtig veld. Mooi gedaan! Vind die actie van Eenhoorn om het dan maar in eigen beheer uittezenden erg sterk. Geeft goed gevoel. Forza AZ!
Praat geen Poep, doos.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1515
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Heerlijke pot, helaas mocht het niet zo zijn. Wat een vechtlust en toch ook wel goed voetbal bij vlagen. Heerlijk om Karlsson eens live te zien, daar kom je voor naar het stadion.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Bob Ross schreef: 26 aug 2021, 22:20 Denk dat de helft hier inderdaad allemaal internetheroes zijn, want als je in het stadion was kan je alleen maar trots op AZ zijn. De arrogantie waarmee mensen denken dat Celtic één of ander kutclubje is is echt typisch Nederlands. Je hebt gewoon heel ongelukkig geloot.

Iedereen die geen seizoenskaart heeft mag je wat mij betreft sowiezo van het forum trappen. #jacktyftop
Mee eens , en zonder vaccinatie bewijs ben je hier ook niet meer welkom!! Wedden dat het dezelfde wappies zijn! :wink:
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

salmonyappi schreef: 25 aug 2021, 17:09 Volgens mij heb je meer geluk nodig om minder pech te hebben.
Bovendien zeg je zelf ook “het gaat mij om geluk” 🤔………eigenlijk snap ik je reactie gewoon niet…….
Het ging om het woord geluk nodig hebben nodig hebben in de post waarop ik reageerde vandaar geluk in beiden dik / onderstreept
Geluk dwongen we in elk geval gisteren wel af, kijkend naar de 2 goals (als je het geknoei vindt van Celtic kan ik daar mee leven ;-) )
Maar hoeveel kansen hebben we nodig om zelf een goal te creëren + maken?
Laatst gewijzigd door AZ-073 op 27 aug 2021, 11:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Leeuwenhart
Seizoenkaarthouder
Berichten: 463
Lid geworden op: 12 dec 2017, 17:31

Bob Ross schreef: 26 aug 2021, 22:20 Denk dat de helft hier inderdaad allemaal internetheroes zijn, want als je in het stadion was kan je alleen maar trots op AZ zijn. De arrogantie waarmee mensen denken dat Celtic één of ander kutclubje is is echt typisch Nederlands. Je hebt gewoon heel ongelukkig geloot.

Iedereen die geen seizoenskaart heeft mag je wat mij betreft sowiezo van het forum trappen. #jacktyftop

Vroeger zaten hier nog echte fans, nu bestaat de helft hier uit zure internetmensen.

Per saldo maakt EL of ConfL allemaal niet veel uit voor een club als AZ.

Blij met het nieuwe stadion, de sfeer en dat AZ veerkracht heeft getoond.
=D> Helemaal eens. Grappig genoeg zie je op het forum dat bepaalde mensen 1-2 seizoenen heel dominant zijn met zeuren en klagen en daarna helemaal foetsie zijn. Alsof AZ even een soort zondebok is van hun eigen dal in het leven.
Van het thuisfront begrepen dat de live-uitzending ook een verademing was, want veel minder reclames en geen Leo Driessen. Gewoon blijven doen dan denk ik naast de ESPN. Dan zeg ik die meuk ook meteen op.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Geluid was inderdaad kut. Veel te hard, waardoor de gezellige praatjes met de mensen die je tijden niet had gezien haast onmogelijk waren en op andere momenten weer slecht te verstaan. Ook de Led- verlichting mag best wat beter uitgelijnd worden richting veld in plaats van verblindend richting tribune. Maar ik had voetbal in het eigen stadion dat ergens om ging echt gemist.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Plaats reactie