AZ-Celtic FC (do 26 aug, 20.15u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Kaartverkoop:

Opwaarderen seizoenkaart
Je kunt t/m dinsdag 10 augustus je eigen stoel opwaarderen. Seizoenkaarthouders die hier gebruik van maken, hebben op vertoon van de eigen seizoenkaart toegang tot dit duel.

Losse verkoop
Woensdag 11 augustus zullen we hier aangeven hoe en wanneer de verkoop hervat zal worden.

Tarieven
AZ Seizoenkaarthouders ontvangen € 10 korting t.o.v. het reguliere tarief.*

Vak Reguliere tarieven AZ Seizoenkaarthouders (€10 korting)*

Ouder dan 18 jaar Tot en met 18 jaar Ouder dan 18 jaar Tot en met 18 jaar
J • G • M • N • V • X1 • X2 • X3 • Y € 30 € 25 € 20 € 15
A • G • H • T • U • Z € 32,50 € 27,50 € 22,50 € 17,50
O • P • Q • R • S € 35 € 30 € 25 € 20
B • F € 35
€ 25
C • E € 40
€ 30

Parkeren
Parkeerkaarten voor P8 of P9 zijn verkrijgbaar in de voorverkoop online en via het AZ Fancentrum verkrijgbaar. Het is mogelijk om op de wedstrijddag bij het oprijden van P8 of P9 een parkeerticket aan te schaffen, indien nog beschikbaar.



Tarief voorverkoop Tarief bij oprijden
P8 € 10 € 15
P9 € 7,50 € 12,50
Gebruikersavatar
AZSander
Seizoenkaarthouder
Berichten: 481
Lid geworden op: 23 sep 2012, 12:18
Locatie: Alkmaar

Afijn, lijkt me dus niet onmogelijk. Celtic is wel een grote naam, dus hoop dat het stadion vol zit!
Compete to complete
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9121
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

AZSander schreef: 02 aug 2021, 12:41 Afijn, lijkt me dus niet onmogelijk. Celtic is wel een grote naam, dus hoop dat het stadion vol zit!
Niet onmogelijk maar een tegenstander die het van fyaieke kracht moet hebben zou dit jonge AZ zomaar eruit kunnen lopen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6545
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wel een mooi affiche voor de eerste officiele thuiswedstrijd in het "nieuwe stadion".
Volle bak hopelijk, en AZ zal wel wat vuurwerk en activiteiten regelen om de heropening te vieren. Alleen nog even winnen dan, en we hebben een overgetelijke avond.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Leuk dat Celtic een mooie naam is, maar ik hoop toch echt dat Jablonec weet te winnen van Celtic. Doel voor AZ is om door te gaan. Die kans is tegen Jablonec toch iets groter lijkt me.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Shota-Arveladze
Ben-Sider
Berichten: 917
Lid geworden op: 27 dec 2020, 13:19
Locatie: Haarlem

DiepeMast schreef: 02 aug 2021, 19:34 Leuk dat Celtic een mooie naam is, maar ik hoop toch echt dat Jablonec weet te winnen van Celtic. Doel voor AZ is om door te gaan. Die kans is tegen Jablonec toch iets groter lijkt me.
Vanmiddag veel gelezen op Celtic fora. Dit seizoen schijnt het Celtic team echt waardeloos te zijn, matige spelers, geen goede versterkingen, geen teamgevoel. Oftewel, Celtic is niet per se beter dan Jablonec.
"One swallow does not make a summer"
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1359
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

DiepeMast schreef: 02 aug 2021, 19:34 Leuk dat Celtic een mooie naam is, maar ik hoop toch echt dat Jablonec weet te winnen van Celtic. Doel voor AZ is om door te gaan. Die kans is tegen Jablonec toch iets groter lijkt me.
Wat een logica. Als Jablonec weet te winnen van Celtic zijn ze toch sterker dan de Schotten?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

SimonPoulsen schreef: 02 aug 2021, 18:04 Volle bak hopelijk, en AZ zal wel wat vuurwerk en activiteiten regelen om de heropening te vieren. Alleen nog even winnen dan, en we hebben een overgetelijke avond.
Volle bak is dan 13.000, want tot (minimaal) 1 september mag maximaal 2/3 van de capaciteit benut worden.

Zover ik begrepen heb wordt tegen PSV op 11 september de officiële heropening gevierd door AZ.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Metalingus schreef: 02 aug 2021, 20:46 Wat een logica. Als Jablonec weet te winnen van Celtic zijn ze toch sterker dan de Schotten?
Onterechte rode kaart / penalty kan veel veranderen. Het beste team wint niet altijd ;)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Shota-Arveladze schreef: 02 aug 2021, 19:59 Vanmiddag veel gelezen op Celtic fora. Dit seizoen schijnt het Celtic team echt waardeloos te zijn, matige spelers, geen goede versterkingen, geen teamgevoel. Oftewel, Celtic is niet per se beter dan Jablonec.
Er zijn maar weinig Schotten die voorafgaand aan het seizoen postief zijn ingesteld over hun team. Heb het gevoel dat het een manier is om er voor te zorgen dat ze altijd met een goed gevoel het stadion weer verlaten. 'Wasn't too bad. Expected worse. ' :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DiepeMast schreef: 02 aug 2021, 21:03 Er zijn maar weinig Schotten die voorafgaand aan het seizoen postief zijn ingesteld over hun team. Heb het gevoel dat het een manier is om er voor te zorgen dat ze altijd met een goed gevoel het stadion weer verlaten. 'Wasn't too bad. Expected worse. ' :lol:
Uit de resultaten tot nu toe (uitschakeling in de CL tegen Midtjylland en verlies in de eerste competitiewedstrijd bij het net gepromoveerde Hearts) blijkt dat Celtic niet erg in vorm is voorlopig.
Gebruikersavatar
Perry
Invaller
Berichten: 2014
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Toegangsprijzen tussen de €30 en €40 vind ik op z'n minst behoorlijk. Nu krijgen seizoenskaarthouders nog wel een tientje korting en zit ik in de goedkoopste categorie, maar volgens mij heb ik in het verleden ook wel eens €10 betaald voor een voorronde Europa League, als het niet minder was.
Evjen fan
Dagjesmens
Berichten: 49
Lid geworden op: 24 dec 2020, 11:16

Sterker nog, ik vind het schandalige prijzen voor een voorronde wedstrijd. Ook in het achterhoofd houdend dat de meeste seizoenkaarthouders afgelopen jaar wel erg weinig ervoor terug hebben gekregen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3395
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zit even te kijken naar de wedstrijd Jablonec - Celtic. Jablonec zet totaal geen druk op de Celtic spelers, die daardoor vrij rustig kunnen rondspelen. Celtic doet daar niet heel veel mee.

Dat gezegd hebbende dat ik de eerste 20 minuten (waarin 3x gescoord is) niet heb gezien :lol:
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Nog 13K aan kaarten beschikbaar, a 30eu per stuk...
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Sir Robbert schreef: 11 aug 2021, 15:16 Nog 13K aan kaarten beschikbaar, a 30eu per stuk...
13.000 is het totaal aantal kaarten dat verkocht mag worden, omdat het stadion vanwege de Corona-maatregelen maar voor 2/3 bezet mag zijn. Seizoenkaarthouders hebben er daarvan natuurlijk al een gedeelte gekocht.
Gebruikersavatar
Sir Robbert
Reservespeler
Berichten: 1517
Lid geworden op: 22 feb 2005, 15:54

Forza AZ schreef: 11 aug 2021, 17:29 13.000 is het totaal aantal kaarten dat verkocht mag worden, omdat het stadion vanwege de Corona-maatregelen maar voor 2/3 bezet mag zijn. Seizoenkaarthouders hebben er daarvan natuurlijk al een gedeelte gekocht.
Ah op die manier, ik schrok al. Beetje onduidelijk geformuleerd op internet.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16214
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Evjen fan schreef: 05 aug 2021, 14:17 Sterker nog, ik vind het schandalige prijzen voor een voorronde wedstrijd. Ook in het achterhoofd houdend dat de meeste seizoenkaarthouders afgelopen jaar wel erg weinig ervoor terug hebben gekregen.
Niet mee eens. Ook AZ heeft het moeilijk gehad het afgelopen jaar.
Ik was goldcard-houder, geheel bewust gekozen voor geen teruggave dus dan moet je ook niet mopperen als je daar “erg weinig” voor terug krijgt. Ik betaalde overigens bijna 100 euro minder (korting omdat ik een gold card heb) voor de seizoenkaart van 21-22. Vind ik best een geste van AZ.
Daarbovenop is het geen voorronde wedstrijd maar een play-off-wedstrijd.

Kijk maar eens wat Engelsen voor hun kaartjes moeten betalen………..dan mogen wij echt niet mopperen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Als seizoenkaarthouder X1 betaal je 2 tientjes. Niks mis mee. Blij overigens dat we eerst uitspelen, dan kunnen we bij de beslissing aanwezig zijn.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 11 aug 2021, 22:14 Daarbovenop is het geen voorronde wedstrijd maar een play-off-wedstrijd.
De play-offs zijn gewoon onderdeel van de voorrondes. De UEFA heeft voor deze 4e voorronde alleen een chique naam verzonnen. :wink:

Verder gewoon met je eens dat 20 euro voor een beslissende voorronde wedstrijd helemaal niet veel is. Voor de gemiddelde Eredivisie wedstrijd tegen een degradatiekandidaat betaal je nog meer.
En dat moet je ook gewoon los koppelen van vorig seizoen. Iedereen kon toen van te voren weten dat je op z'n best maar weinig wedstrijden kon bijwonen en alsnog heeft AZ de mensen die geen compensatie wilden nog een hoge korting + een wedstrijdshirt cadeau gedaan. En ook nog eens gratis toegang voor de wedstrijd tegen Real Sociedad voor iedereen. Dan kun je onmogelijk zeggen dat AZ weinig heeft gedaan voor de supporters.
Plaats reactie