HNK Rijeka-AZ (do 10 dec, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 10 dec 2020, 19:53 Ik vond de landing van Starship SN8 zelfs nog beter.
Jack zullen we afspreken, komende wedstrijd NIET te kijken? Dat zal ze leren.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

multatuli schreef: 10 dec 2020, 19:56 Jack zullen we afspreken, komende wedstrijd NIET te kijken? Dat zal ze leren.
haha. Dat is tegen Twente. Dat wil ik niet missen. De spelers kunnen goed uitrusten want het is pas zondagavond. Dus, dat wordt genieten.
Laatst gewijzigd door Jack op 10 dec 2020, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1412
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

90 minuten lang tikie breed gezien met een tempo dat zelfs mijn oma kan bijhouden. Weer geen strijd geleverd.....
Stengs en Boadu verkopen en snel voordat je moet bijbetalen om ze te laten gaan.

Wat is mijn club diep gezakt... #-o
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Keihard actie ondernemen.

Ik had een belangrijke vergadering dus heb ook gewoon niet gekeken dit was te verwachten.

De rot zit diep.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Het seizoen zit er nu definitief op.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

ForzAZ schreef: 10 dec 2020, 19:56 Pamperboys! Slappe zakken Stengs en Boadu.
Ik heb het al eerder gezegd: verkoop die Stengs en Boadu toch. Haal Zinckernagel.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

nou. ik ga de kerstboom maar eens opzetten..
Glory Hunter
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 10 dec 2020, 19:59 haha. Dat is tegen Twente. Dat wil ik niet missen. De spelers kunnen goed uitrusten want het is pas zondagavond. Dus, dat wordt genieten.
Wordt gewoon weer Boadu in de basis en verliezen hoor.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Geen dynamiek, zeer lage intensiteit, technisch foutenfestival, vrijwel niemand haalde een voldoende.
Toch één lichtpuntje: inworpen gingen beter dan vorige week.
(zet zondag mijn geld niet op AZ )
Laatst gewijzigd door AZA'dam op 10 dec 2020, 20:12, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 10 dec 2020, 19:56 Jack zullen we afspreken, komende wedstrijd NIET te kijken? Dat zal ze leren.
Ik ga zeker niet kijken. Dat wordt een zeperd tegen Twente in vorm.

Dit seizoen vergeten, de “talenten” verkopen, uithuilen en opnieuw beginnen.
Misschien dat we in ‘22-‘23 weer mee kunnen doen voor een top 5 plaats.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

G-Vak schreef: 10 dec 2020, 19:56 Het meest schokkend is, dat je deze ellende gewoon verwacht.
Zover is AZ al gezakt.
Ja klopt ! Daarom ben ik ook niet zo teleurgesteld en zag ik het wel aankomen. Je verdient het gewoon niet. En als er dan zo slap en schlemielig gespeeld wordt, met een paar spelers er bij die gewoon een 3 verdienen, dan weet je al wat je verwachten mag.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het was wel legendarisch slecht. hehe.. die bal van Gudmundsson.. hihi.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Jack schreef: 10 dec 2020, 19:19 hahaha. De corner van Midtsjo.
en even later neemt Stengs hem op identieke wijze.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZA'dam schreef: 10 dec 2020, 20:08 Ja klopt ! Daarom ben ik ook niet zo teleurgesteld en zag ik het wel aankomen. Je verdient het gewoon niet. En als er dan zo slap en schlemielig gespeeld wordt, met een paar spelers er bij die gewoon een 3 verdienen, dan weet je al wat je verwachten mag.
Ik wist ook al dat dit ging gebeuren. Jansen is een kloon van Slot.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

En dan verwacht ik de reactie's als:
"Ja, de tweede helft begonnen we te slap misschien."
Nou, doe er dan wat aan, aanvoerder/trainer !
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

De boel is nog veel meer verrot dan ik dacht.
Als je ziet hoe slecht ze spelen: corners, ingooien, van A naar B passen, op doel schieten, een mannetje passeren, maar vooral de mentale weerbaarheid en voetbalslimheid......alles gaat fout.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

multatuli schreef: 10 dec 2020, 19:55 Met Slot had je ook verloren.
Dat kun je niet bewijzen. Directie had een week moeten wachten en/of Jansen had 2 keer moeten winnen. Die overhaaste beslissing kost je nu het hele seizoen.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

De vloek van dit seizoen leuke, best wel goede 60 minuten maar daarna zie je dat spelers echt minder worden wat mij toch verdacht veel lijkt op vermoeidheid. Maar blijkbaar vindt de staff (ik schrijf staff omdat dit precies hetzelfde is wat onder Slot ook gebeurde) dat je de oorlog moet winnen met dezelfde spelers en dat wisselen iets is wat je pas mag doen bij een blessure of heel laat. Wederom de verkeerde speler eruit gehaald, de statische Boadu laat je staan (hij speelde trouwens best wel goed de eerste 60)en de allrounder die overal te vinden is haal je eruit, ik snap het echt niet meer. Aboukhlal kan je volgens mij alleen maar wisselen voor Boadu anders ga je er gewoon op achteruit omdat dan de balans weg is uit het team.

Slechtste man was Sugawara, net alsof hij dronken was, wat heel veel onrust gaf.

Rode kaart was wederom belachelijk [-X

Het ontslag van Slot heeft hier niks mee te maken, dit hebben we al heel veel wedstrijden gezien dit seizoen.

Helemaal klaar mee...
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Ga gewoon 1 op 1 spelen met 10 man en blijf druk houden op t middenveld. Je zou na al die zeperds toch wel een keer iets anders verzinnen dan achteruit lopen met z’n tienen.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Overigens hebben we niets te klagen. Tegen Partizan, Antwerp (2x) en Plzen was het minstens zo slecht. Alle geluk van de wereld gehad dat wij de laatste 2 seizoenen europees voetbal hebben mogen spelen.

Het wordt tijd om die 2 verwende droeftoeters uit ons elftal te verwijderen. En weer een team te worden waar degene die goed speelt erin staat, en je bij een slechte wedstrijd wordt gewisseld. Waar je als wisselspeler een oprechte kans krijgt om je te laten zien. En waardoor je dus een elftal krijgt met een mentaliteit die weet dat je bij een wanprestatie wordt gewisseld.
Plaats reactie