HNK Rijeka-AZ (do 10 dec, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Langedijk schreef: 10 dec 2020, 20:21 Dat kun je niet bewijzen. Directie had een week moeten wachten en/of Jansen had 2 keer moeten winnen. Die overhaaste beslissing kost je nu het hele seizoen.
Bewijzen niet, maar ik weet het 100 procent zeker. Jansen copieert Slot. Ook slot had Boadu opgesteld. Ook onder slot hadden ze bang gevoetbald. Het is kiev all over again.
Gebruikersavatar
Pijnacker
Supporter
Berichten: 145
Lid geworden op: 23 dec 2019, 22:03

SimonPoulsen schreef: 10 dec 2020, 20:31 Het wordt tijd om die 2 verwende droeftoeters uit ons elftal te verwijderen. En weer een team te worden waar degene die goed speelt erin staat, en je bij een slechte wedstrijd wordt gewisseld. Waar je als wisselspeler een oprechte kans krijgt om je te laten zien. En waardoor je dus een elftal krijgt met een mentaliteit die weet dat je bij een wanprestatie wordt gewisseld.
Ik erger me al een jaar aan het wandelen van Boadu, het gezeik van Stengs op de scheidsrechter. En wat mis ik spelers als Idrissi en Jahanbakhsh, die wel echt bezeten waren om te willen winnen en het team op sleeptouw konden nemen. Ben alleen bang dat Patrick Janssen het niet aandurft om wijzigingen aan te brengen en net als Slot zal blijven herhalen dat het vanzelf wel weer goed zal komen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Pijnacker schreef: 10 dec 2020, 20:45 Ik erger me al een jaar aan het wandelen van Boadu, het gezeik van Stengs op de scheidsrechter. En wat mis ik spelers als Idrissi en Jahanbakhsh, die wel echt bezeten waren om te willen winnen en het team op sleeptouw konden nemen. Ben alleen bang dat Patrick Janssen het niet aandurft om wijzigingen aan te brengen en net als Slot zal blijven herhalen dat het vanzelf wel weer goed zal komen.
Prima commentaar! Hebben we meer nodig. Jij moet vaker gaan posten =D>
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

Inderdaad waar zijn de karakterspelers met winnaarsmentaliteit. Naast Koopmeiners Wijndal misschien, vooral voorin missen we spelers als Weghorst. Laat Druijf die handschoen maar oppakken.

Als Gudmundsson die mega kans wel had gemaakt, hadden ze ook niet gewonnen want dan was de handrem er al vijf minuten eerder op gegaan.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

En nu ? Een trainer van naam die er niet voor terugdeinst om
de bezem er door te halen? Die niet houd van labbekakkerig voetbal ?
Zal i.s.m. de leiding van AZ moeten gebeuren, terwijl de club niet bekend
staat (uuh stond!) om directe grote maatregelen. Of word de grote mantel
der liefde weer gebruikt om alles bedekken?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

De eerste helft was best ok. Zelfs Boadu was scherp en gretig. Er werd aardig gecombineerd en kansen afgedwongen. Tweede helft ging het in het begin ook nog redelijk en als je puur naar de kansenverhouding kijkt had het toen zeker 1-3 moeten hebben gestaan.

Maar dan wordt het veld weer lang en valt de ploeg uit elkaar in twee delen. Klassieke fout, voorin druk zetten en achterin niet meer vooruit verdedigen. Dat ziet er heel slecht uit want dan kom je overal te laat. Als je dan ook nog eens met tien komt te staan omdat een aantal spelers wederom het hoofd niet koel kunnen houden, schiet je jezelf in de voet.

Dat er dan niet gewisseld wordt is schrijnend. Stengs heeft al herhaaldelijk laten zien enkel goed te kunnen spelen indien de ploeg waarvoor ie speelt de controle heeft (dan maakt het niet uit of dat met of zonder balbezit is). Die was er niet meer en dan moet ie eruit. Zet dan maar Reijnders neer. Druijf had je nodig voor de kopkracht en de balvastheid, die had na 65-70 minuten erin gemoeten voor Boadu wiens band zienderogen leeg liep. Evjen had je dan voor Gudmundsson gebracht kunnen hebben.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Pijnacker schreef: 10 dec 2020, 20:45 Ik erger me al een jaar aan het wandelen van Boadu, het gezeik van Stengs op de scheidsrechter. En wat mis ik spelers als Idrissi en Jahanbakhsh, die wel echt bezeten waren om te willen winnen en het team op sleeptouw konden nemen. Ben alleen bang dat Patrick Janssen het niet aandurft om wijzigingen aan te brengen en net als Slot zal blijven herhalen dat het vanzelf wel weer goed zal komen.
Patrick Janssen mag ook geen besluiten nemen bij AZ, hij zal vast bestaan, maar trainer is ie niet :lol:
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Ik heb het even 2 uurtjes laten bezinken. Dan is de grootste emotie weg en kun je vaak rationeler analyseren.

Godverdomme, stelletje lamme klootzakken !!!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 10 dec 2020, 21:40 Ik heb het even 2 uurtjes laten bezinken. Dan is de grootste emotie weg en kun je vaak rationeler analyseren.

Godverdomme, stelletje lamme klootzakken !!!
:lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Bertje
Reservespeler
Berichten: 1591
Lid geworden op: 15 aug 2009, 16:35
Locatie: Sint Pancras

De corners waren wel goed vond ik
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jack schreef: 10 dec 2020, 19:59 haha. Dat is tegen Twente. Dat wil ik niet missen. De spelers kunnen goed uitrusten want het is pas zondagavond. Dus, dat wordt genieten.
Wil jij weer dat ze na 60 minuten achteruit gaan lopen?

Volgens mij is een belangrijk onderdeel van voetbal juist voorwaartse loopacties. Frank de Boer is daar sinds kort ook achter gekomen Jack!
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Elk nadeel heeft z'n voordeel om de boel hier wat op te vrolijken!

Dit bijzondere seizoen zijn wij nu Europees klaar en kunnen ons dus volledig op de competitie richten. Mans zat voor onze selectie. Geen nutteloze en energiesluipende trips meer naar Verweggistan! Focus op één wedstrijd in de week. Voor mij geen doordeweekse ergernis meer dat herhaald wordt in het weekend als onze jongens moe zijn.

Nog 4 wedstrijden dit jaar. Twente uit, Willem II thuis, Vitesse thuis en Utrecht uit. Twee ploegen die tot nu toe beter en twee ploegen die net als AZ ondermaats presteren. Gevaarlijk en lastig! Oei nu klink ik toch weer somber en dat was biet de bedoeling. Laten we zeggen na deze zeperd kan het alleen nog maar beter worden!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bertje schreef: 10 dec 2020, 21:49 De corners waren wel goed vond ik
Van de 360 graden die je om je heen hebt moet je maar net die 90 weten te raken waar het veld ligt. Dat valt nog niet mee zo te zien bij AZ. Ze besteden er wel veel aandacht aan schijnt het.

Er was ook een hoogtepunt met Gudmundson. De afstand tot het 7.35 meter brede doel bedroeg zo'n 4 meter las ik ergens. Om dan nog te missen is zelfs met de stelling van pythagoras niet uit te rekenen.
Laatst gewijzigd door Jack op 10 dec 2020, 22:15, 3 keer totaal gewijzigd.
Glory Hunter
ForzAZ
Barry
Berichten: 4605
Lid geworden op: 18 dec 2004, 20:46
Locatie: Uitgeest

Jack schreef: 10 dec 2020, 22:09 Van de 360 graden die je om je heen hebt moet je maar net die 90 weten te raken waar het veld ligt. Dat valt nog niet mee zo te zien bij AZ. Ze besteden er wel veel aandacht aan schijnt het.
Bij AZ besteden ze overal veel aandacht aan. Het jammerlijke is alleen dat je geen rendement in de wedstrijden er van terug ziet.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Het was al met al een lelijk Slot-akkoord.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

ForzAZ schreef: 10 dec 2020, 22:08
Dit bijzondere seizoen zijn wij nu Europees klaar en kunnen ons dus volledig op de competitie richten.
Met als doel? Bij de eerste vijf eindigen, misschien met hangen en wurgen EL halen en er weer vlot uitliggen?
Als je zo blijft voetballen en dit zootje ongeregeld laat staan speel je voor spek en bonen mee.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

ForzAZ schreef: 10 dec 2020, 22:08 Elk nadeel heeft z'n voordeel om de boel hier wat op te vrolijken!

Dit bijzondere seizoen zijn wij nu Europees klaar en kunnen ons dus volledig op de competitie richten. Mans zat voor onze selectie. Geen nutteloze en energiesluipende trips meer naar Verweggistan! Focus op één wedstrijd in de week. Voor mij geen doordeweekse ergernis meer dat herhaald wordt in het weekend als onze jongens moe zijn.
In januari staan er weer gewoon 3 midweekse wedstrijden achter elkaar op het programma, 2x Eredivisie en 1x KNVB-beker. :wink:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 10 dec 2020, 22:35 Met als doel? Bij de eerste vijf eindigen, misschien met hangen en wurgen EL halen en er weer vlot uitliggen?
Als je zo blijft voetballen en dit zootje ongeregeld laat staan speel je voor spek en bonen mee.
Voor EL halen zal je de beker moeten winnen. Hoogst haalbare lijkt anders de Conference League.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

multatuli schreef: 10 dec 2020, 19:53 De boosdoener is Slot. Die heeft bedacht dat Boadu altijd moet spelen. Die Jansen blijft de lijn Slot volgen. Hele seizoen naar de kloten.
jij bent zo irritant.
Gudmundsson mist een kans die Boadu met 2 vingers in zijn neus maakt.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

SimonPoulsen schreef: 10 dec 2020, 19:52 Aboukhlal OUT
Stengs OUT
Boadu OUT
Midstjo OUT
Sugawara OUT
Janssen OUT
hoeveel minuten voor tijd ga jij weg?
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Plaats reactie