AZ-Real Sociedad de Fútbol (do 26 nov, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Martens1986
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 jul 2008, 09:22
Locatie: Praag

leszz schreef: 26 nov 2020, 23:02 Gozer Sugawara is zwaar ongeschikt. Die loopt bij Jong AZ zwaar te flateren en is daar telkens enorm matig. Echt geen volwaardige eerste speler
Het ging meer om het feit dat Svensson de 1e helft ook overal achteraan moest en met een gele kaart op zak dus een moeilijke tweede helft zou kunnen krijgen, net als Midsjo overigens. Maar beiden herpakten zich overigens prima de 2e helft.

Het is ergens zonde dat AZ niet de laatste wedstrijd tegen Napoli speelt. Nu moet je inderdaad minimaal een gelijkspel pakken tegen Napoli, en dan uit bij Rijeka winnen. Als ze zulk spel als vandaag kunnen brengen, dan is dat overigens zeker niet onmogelijk.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 26 nov 2020, 21:55 Wie is die mooie dame die met Teun het veld afliep?
Dat zij je nu pas is opgevallen is wel schokkend. Ze is de afgelopen jaren al zo vaak in beeld geweest :D
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Jack schreef: 26 nov 2020, 20:51 AZ speelt verdedigender. Slot vond AZ in de uitwedstrijd te aanvallend. AZ lijdt veel te gemakkelijk balverlies. Het is precies hetzelfde als in de uitwedstrijd.

Bruggink zit te genieten. Nou, dan weet je het wel. Een kwestie van tijd.

Zoveel balverlies als AZ lijdt zou onder Van Gaal nooit voorkomen.
Volgens mij heeft iedereen genoten van deze fantastische wedstrijd, behalve Jack :D :D

Je peptalk heeft overigens wel goed gewerkt, mag je vaker doen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Forza AZ schreef: 26 nov 2020, 22:48 Doelsaldo onderling is dan ook allemaal 0, dus dan komt het aan op gescoorde doelpunten in onderlinge wedstrijden, en als dat gelijk is gescoorde uitdoelpunten in onderlinge wedstrijden.

Het is dus zaak om dan tegen Napoli een hoog gelijkspel neer te zetten om te voorkomen dat Napoli en Real Sociedad in de laatste wedstrijd een salonremise kunnen spelen. Want als AZ-Napoli 0-0 of 1-1 wordt, dan zijn Napoli en Real Sociedad beide door als ze onderling 1-1 spelen (uitgaande van winst voor Real Sociedad tegen Rijeka volgende week).
Hartelijk dank. Maar eigenlijk moet je dus gewoon winnen, want bij elke remise bij AZ-Napoli, kunnen de tegenstanders in de laatste wedstrijd een hogere remise simuleren.

(Zie bijvoorbeeld: Denemarken - Zweden 2-2.)

https://www.standaard.be/cnt/dmf23062004_019
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Martens1986 schreef: 27 nov 2020, 06:49
Het is ergens zonde dat AZ niet de laatste wedstrijd tegen Napoli speelt. Nu moet je inderdaad minimaal een gelijkspel pakken tegen Napoli, en dan uit bij Rijeka winnen. Als ze zulk spel als vandaag kunnen brengen, dan is dat overigens zeker niet onmogelijk.
Ja en nee. Als je nu verliest volgende week dan weet je dat het over is en stuur je een jeugdteam naar Kroatië. En bij een puntje wordt het een spannende ontknoping.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Jack schreef: 26 nov 2020, 21:56 Hopelijk tegen Heracles beter.
Drink jij 's ochtends een fles azijn op ofzo? Man man man.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

DeZuivelDuivel schreef: 26 nov 2020, 23:18 Stengs liet hele mooie dingen zien vandaag, alleen jammer dat er dan geen doelpunten uitrollen.
Was wel jammer dat bij zijn schat zijn standbeen beetje weggleed. What IF....
Valt me sowieso op; de vele uitglijpartijen, is dat het veld alleen of ook keuze qua noppen?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

De kleur van de schoenen is voor velen belangrijker dan de functie. Overigens spelen veel voetballers blind op het schoeisel dat de van hun sponsor moeten dragen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

multatuli schreef: 27 nov 2020, 10:06 Dat zij je nu pas is opgevallen is wel schokkend. Ze is de afgelopen jaren al zo vaak in beeld geweest :D
Ze had een 😷 voor dus herkende ik haar niet direct. Het is nu ook niet dat ik haar dagelijks zie. Na haar gegoogeld te hebben wist ik het weer....☺️
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 27 nov 2020, 12:29 Ze had een 😷 voor dus herkende ik haar niet direct. Het is nu ook niet dat ik haar dagelijks zie. Na haar gegoogeld te hebben wist ik het weer....☺️
Effe half uurtje terug getrokken op de wc?
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

kuifje schreef: 27 nov 2020, 13:41 Effe half uurtje terug getrokken op de wc?
Als je daar een half uur voor nodig hebt mankeert er iets aan je :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Langedijk schreef: 27 nov 2020, 16:44 Als je daar een half uur voor nodig hebt mankeert er iets aan je :wink:
Ach, de leeftijd gaat een rol spelen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

kuifje schreef: 27 nov 2020, 13:41 Effe half uurtje terug getrokken op de wc?
🤗
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

"Ik ben ff weg" was hier vroeger een gevleugelde uitspraak.
_________________
"I don't know that!"
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Er komt een knappe dame ter sprake en meteen gaat het niveau weer omlaag. Jullie lijken wel een stel voetbalsupporters :shock:
Plaats reactie