AZ-Real Sociedad de Fútbol (do 26 nov, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Geen historie tussen AZ en Real Sociedad
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Tijd voor Revanche.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Ik teken voor een gelijkspel. Dit is echt een goede ploeg.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Slot heeft het klaar gekregen om het traditionele topdrie uit-complex overboord te gooien.
Nu moet hij laten zien om een tactiek te bedenken dat AZ weer niet geheel overlopen wordt door het spel van Real Sociedad, die continue druk zet
en AZ spelers geen moment bedenktijd gaven waar ze de bal naar toe wilde spelen.
Ik ben heel benieuwd of Arne hier een antwoord op heeft gevonden, want ik neem aan dat hij hier lering uit heeft getrokken om ook tegen dit soort tegenstanders een beetje overeind te blijven.
Weet AZ nu uit een ander vaatje te tappen tegen een tegenstander waar het onlangs nog door werd weggeblazen, dan kunnen we de verdienste van een goede trainer zien: het zijn immers dezelfde spelers die het weer moeten doen.
0-3. Geen schijn van kans.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

salmonyappi schreef: 24 nov 2020, 11:39 0-3. Geen schijn van kans.
Goh ik dacht dat ik de pessimist en jij de optimist was :mrgreen:
Maar ik ben het met je eens 0-3 is een te verwachten uitslag. Veel meer zal er niet in zitten.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZ hoeft donderdagavond in het Europa League-duel met Real Sociedad geen rekening te houden met David Silva. De 34-jarige spelmaker kampt met een dijbeenblessure.

Silva liep de spierblessure op in het competitieduel van afgelopen zondag met Cádiz (0-1). Sociedad doet zelf geen uitspraken over de periode van afwegzigheid van de technisch begaafde linkspoot, maar Spaanse media melden dat Sociedad ook in de eerstvolgende competitiewedstrijden tegen Villarreal en Alavés en het Europa League-duel van volgende week met HNK Rijeka geen beroep op hem kan doen.

Dat is een aderlating voor Sociedad, want sinds zijn komst bewees Silva ook op 34-jarige leeftijd nog steeds een aanwinst te zijn voor de Baskische club. De 125-voudig international stond de laatste elf officiële duels in de basis, zo ook in de thuiswedstrijd van drie weken geleden tegen AZ. Toen gingen de Alkmaarders met 1-0 ten onder tegen de huidige koploper van Spanje, die ook Jon Guridi moet missen.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

AlkmaarForever schreef: 24 nov 2020, 13:38 AZ hoeft donderdagavond in het Europa League-duel met Real Sociedad geen rekening te houden met David Silva....
Bron?
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ah, dan toch maar 3-0. 😉
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

AlkmaarForever schreef: 24 nov 2020, 13:38 AZ hoeft donderdagavond in het Europa League-duel met Real Sociedad geen rekening te houden met David Silva. De 34-jarige spelmaker kampt met een dijbeenblessure.

Silva liep de spierblessure op in het competitieduel van afgelopen zondag met Cádiz (0-1). Sociedad doet zelf geen uitspraken over de periode van afwegzigheid van de technisch begaafde linkspoot, maar Spaanse media melden dat Sociedad ook in de eerstvolgende competitiewedstrijden tegen Villarreal en Alavés en het Europa League-duel van volgende week met HNK Rijeka geen beroep op hem kan doen.

Dat is een aderlating voor Sociedad, want sinds zijn komst bewees Silva ook op 34-jarige leeftijd nog steeds een aanwinst te zijn voor de Baskische club. De 125-voudig international stond de laatste elf officiële duels in de basis, zo ook in de thuiswedstrijd van drie weken geleden tegen AZ. Toen gingen de Alkmaarders met 1-0 ten onder tegen de huidige koploper van Spanje, die ook Jon Guridi moet missen.
Januzaj schijnt daar nu in bloedvorm te zijn dus die zal hem wel vervangen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 25 nov 2020, 10:21 Januzaj schijnt daar nu in bloedvorm te zijn dus die zal hem wel vervangen.
Hoe zie je dat? Als hij in bloedvorm is dan betekent dat toch dat hij al met Silva samen speelde? Wie vervangt dan Januzaj?
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Kilkenny schreef: 25 nov 2020, 11:57 Hoe zie je dat? Als hij in bloedvorm is dan betekent dat toch dat hij al met Silva samen speelde? Wie vervangt dan Januzaj?
Volgens mij had hij tot een tijd terug geen basisplaats en is hij nu in de ploeg gekomen.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

kuifje schreef: 25 nov 2020, 12:03 Volgens mij had hij tot een tijd terug geen basisplaats en is hij nu in de ploeg gekomen.
Ja maar na 1 wedstrijd kan je nog niet zeggen dat hij in bloedvorm is toch? Kijk, dat hij goed is twijfel ik niet aan hoor. Het is een verzwakking, maar niet bijster veel.
_________________
"I don't know that!"
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ik verwacht een getergd AZ en drie punten, waarom niet. Absoluut goede ploeg maar of ze dat uit op een doordeweekse dag ook zijn?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Rjansen17 schreef: 25 nov 2020, 16:12 Absoluut goede ploeg maar of ze dat uit op een doordeweekse dag ook zijn?
AZ bedoel je?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

salmonyappi schreef: 25 nov 2020, 16:39 AZ bedoel je?
AZ speelt niet uit.
Gebruikersavatar
DeNepWestfries
Steward
Berichten: 18
Lid geworden op: 27 nov 2013, 15:37
Locatie: Westfriesland

Het pakt wel echt uit dat Silva niet speelt. Hij werd heel veel gezocht, buiten dat het ook nog eens een bizar lekkere spelertje is.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

DeNepWestfries schreef: 25 nov 2020, 20:32 Het pakt wel echt uit dat Silva niet speelt. Hij werd heel veel gezocht, buiten dat het ook nog eens een bizar lekkere spelertje is.
Reken je nou maar niet rijk, ze hebben er vast nog wel een paar lopen die kunnen voetballen......
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Forza AZ schreef: 25 nov 2020, 18:00 AZ speelt niet uit.
Je hebt gelijk. Ik wilde een grapje maken, maar had “uit” over het hoofd gezien ☺️
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Mooie bravourige uitspraak van Slot, hij waarschuwt Sociedad: “Zij weten niet hoe goed wij zijn”. 😎

Laat maar zien vanavond! Ik blijf bij mijn 0-3 voorspelling. Tegen Napoli voorspelde ik dat ook.........
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie