AZ-Real Sociedad de Fútbol (do 26 nov, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Knap gedaan. Niet het beste spel, maar wel de beste kansen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Wie is die mooie dame die met Teun het veld afliep?
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Gelijkspel tegen de koploper is natuurlijk gewoon ontzettend goed. Jammer dat die bal van Koopmeiners er niet in gaat, maar ja... Goed gedaan 👍.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hopelijk tegen Heracles beter.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

salmonyappi schreef: 26 nov 2020, 21:55 Wie is die mooie dame die met Teun het veld afliep?
Perschef
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

salmonyappi schreef: 26 nov 2020, 21:55 Wie is die mooie dame die met Teun het veld afliep?
Deze dame? Geen idee.
.
IMG_20201126_225952.jpg
IMG_20201126_225952.jpg (46.71 KiB) 4172 keer bekeken
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dit... is beter dan verliezen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

DiepeMast schreef: 26 nov 2020, 22:00 Deze dame? Geen idee.
.
IMG_20201126_225952.jpg
Lisanne Nooter.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Boadu had wel een mooie actie. Maar ja, dan moet Aboukhlal 'm inkoppen.
Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

multatuli schreef: 26 nov 2020, 20:52 De 1e helft is vermakelijk en spannend met zelfs kansen voor AZ. Zo moeten Europese wedstrijden altijd zijn. Nu maar hopen dat ze het de 2e helft kunnen volhouden en dan mazzel hebben dat er een bal binnen valt.
Ja, dat beetje mazzel was er helaas net niet. Prima wedstrijd van AZ tegen de koploper van Spanje.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Sinds lange tijd echt een goede pot gezien. Kopbal van De Wit had er wel in gemogen maar ze hadden hem ook zomaar nog kunnen verliezen in de slotfase. Helaas ontbreekt de VAR om een zuivere strafschop toe te kennen en Boadu had zich eigenlijk moeten laten vallen bij zijn enige goede actie. Slecht kaatsen en mekkeren tegen de scheidsrechter, dat gaat hen beter af. Aboukhlal voor Karlsson maakt het elftal ook puur zwakker en vanaf dat moment kwam er aanvallend niets meer uit. Waar ik me nog wel aan kan ergeren zijn die ontelbare terugspeelballen op Bizot die steevast in balverlies resulteren na zijn voortzettingen. Kappen daarmee!
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 26 nov 2020, 22:15 Waar ik me nog wel aan kan ergeren zijn die ontelbare terugspeelballen op Bizot die steevast in balverlies resulteren na zijn voortzettingen. Kappen daarmee!
Het is ook wel lastig voor Bizot in dit soort wedstrijden. De korte passes worden vakkundig vastgezet door sociedad. Een lange bal op Stengs, Karlsson of Gudmundsson is altijd balverlies. Ze proberen de Wit wel te zoeken maar dat is ook geen wereldkopper. Verder zijn er weinig opties. Die keeper van sociedad schiet alles over de zijlijn, daar heb je ook weinig aan.
Gebruikersavatar
Sanctify
Supporter
Berichten: 239
Lid geworden op: 26 feb 2007, 22:14
Locatie: Koog aan de Zaan

DiepeMast schreef: 26 nov 2020, 22:00 Deze dame? Geen idee.
.
IMG_20201126_225952.jpg
Dat is al een jaar of 2 de perschef
Vakkie P
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

SimonPoulsen schreef: 26 nov 2020, 22:21 Het is ook wel lastig voor Bizot in dit soort wedstrijden.
Dat verwijt ik Bizot niet eens. Ik heb dan nog liever dat onze backs die bal ver over de zijlijn rossen want na die voortzettingen staan ze vaak meteen onder druk.

Weet iemand trouwens wat we gebeurt als ze volgende week een puntje pakken en er uiteindelijk 3 clubs met 11 punten eindigen? Doelsaldo onderling?
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Langedijk schreef: 26 nov 2020, 22:28 Dat verwijt ik Bizot niet eens. Ik heb dan nog liever dat onze backs die bal ver over de zijlijn rossen want na die voortzettingen staan ze vaak meteen onder druk.

Weet iemand trouwens wat we gebeurt als ze volgende week een puntje pakken en er uiteindelijk 3 clubs met 11 punten eindigen? Doelsaldo onderling?
Naar het CAS? En eisen dat het op alfabetische volgorde gaat. Moet er toch niet aan denken dat je met 10 of 11 punten niet doorgaat. Die late treffer van sociedad tegen Rijeka is nu erg waardevol voor die Spanjolen.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Wereld wedstrijd van AZ. Helaas geen overwinning maar dat zou wel terecht zijn geweest. Vandaag kon je echt zien dat AZ als team sterker is dan vorig jaar. Gudmundsson is daarin wel echt de versterking
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Langedijk schreef: 26 nov 2020, 22:28 Weet iemand trouwens wat we gebeurt als ze volgende week een puntje pakken en er uiteindelijk 3 clubs met 11 punten eindigen? Doelsaldo onderling?
Doelsaldo onderling is dan ook allemaal 0, dus dan komt het aan op gescoorde doelpunten in onderlinge wedstrijden, en als dat gelijk is gescoorde uitdoelpunten in onderlinge wedstrijden.

Het is dus zaak om dan tegen Napoli een hoog gelijkspel neer te zetten om te voorkomen dat Napoli en Real Sociedad in de laatste wedstrijd een salonremise kunnen spelen. Want als AZ-Napoli 0-0 of 1-1 wordt, dan zijn Napoli en Real Sociedad beide door als ze onderling 1-1 spelen (uitgaande van winst voor Real Sociedad tegen Rijeka volgende week).
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Martens1986 schreef: 26 nov 2020, 21:02 Goede eerste helft, matige scheids. Door zijn toedoen krijgt Svensson geel, want er ging een overtreding op Karlsson aan vooraf. Fluit ook echt voor elk klein tikje, dus waarom daar dan niet?

Ik begin me wel een beetje te ergeren aan Svensson, waar is die aanvalsdrift gebleven? Hij draait heel vaak terug (staat al niet opengedraaid) en dan wordt AZ vaak onder druk gezet. Moet ook erg oppassen met geel. Ik zou Sugawara brengen.

Come on AZ!
Gozer Sugawara is zwaar ongeschikt. Die loopt bij Jong AZ zwaar te flateren en is daar telkens enorm matig. Echt geen volwaardige eerste speler
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Stengs liet hele mooie dingen zien vandaag, alleen jammer dat er dan geen doelpunten uitrollen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 26 nov 2020, 22:48 Doelsaldo onderling is dan ook allemaal 0, dus dan komt het aan op gescoorde doelpunten in onderlinge wedstrijden, en als dat gelijk is gescoorde uitdoelpunten in onderlinge wedstrijden.

Het is dus zaak om dan tegen Napoli een hoog gelijkspel neer te zetten om te voorkomen dat Napoli en Real Sociedad in de laatste wedstrijd een salonremise kunnen spelen. Want als AZ-Napoli 0-0 of 1-1 wordt, dan zijn Napoli en Real Sociedad beide door als ze onderling 1-1 spelen (uitgaande van winst voor Real Sociedad tegen Rijeka volgende week).
Jammer dat de laatste wedstrijd niet tegen Napoli is.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie