SSC Napoli-AZ (do 22 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 22 okt 2020, 21:18 En dan ook weer met je gebruikelijke, inhoudsloze oneliner.
Inhoudsloos? Raak genoeg om jou op de kast te krijgen. Beter raak in 3 woorden, dan niets zeggen in 100 woorden.
Laatst gewijzigd door Voltreffer Vick op 23 okt 2020, 06:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Ongelooflijk, ik heb bizot hier gedurende het hele wedstrijd verslag niet gelezen. Zijn uittrappen misschien, maar naar wie hadden zij moeten gaan? Hij was top, ramde elke voorzet weg, had ballen klem wanneer dat moest en was hoofdverantwoordelijke. Voor de 0
Prima pot en heel belangrijke rol.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Voltreffer Vick schreef: 23 okt 2020, 06:18 Inhoudsloos? Raak genoeg om jou op de kast te krijgen. Beter raak in 3 woorden, dan niets zeggen in 100 woorden.
Het enige dat jij hier doet is achteraf je gelijk halen. Wanneer was je laatste voetbalinhoudelijke bijdrage of voorbeschouwing van meer dan 2 zinnen?

Beetje makkelijk om mensen af te rekenen op posts tijdens de wedstrijd. Bovendien zijn dat gewoon persoonlijke constateringen waar je het niet mee eens hoeft te zijn. Maar als je zelf nooit een mening hebt...
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Rjansen17 schreef: 23 okt 2020, 06:24 Hij was top, ramde elke voorzet weg, had ballen klem wanneer dat moest en was hoofdverantwoordelijke. Voor de 0
Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Het was inderdaad een prima wedstrijd van Bizot maar hoeveel bijzondere reddingen heeft hij verricht? En zijn spelhervattingen waren dramatisch. Als je dan een Bijlow ziet meevoetballen dan gaat Bizot echt verdrongen worden bij Oranje.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Rjansen17 schreef: 23 okt 2020, 06:24 Ongelooflijk, ik heb bizot hier gedurende het hele wedstrijd verslag niet gelezen. Zijn uittrappen misschien, maar naar wie hadden zij moeten gaan? Hij was top, ramde elke voorzet weg, had ballen klem wanneer dat moest en was hoofdverantwoordelijke. Voor de 0
Prima pot en heel belangrijke rol.
Ik heb hem vorig seizoen nog beter gezien, maar hij heeft inderdaad een puike wedstrijd gespeeld en zich weer goed herpakt na zijn slechte periode. Hopelijk krijgt hij binnenkort zijn vorm van vorig seizoen weer helemaal terug.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Langedijk schreef: 23 okt 2020, 07:11 Je kunt ook overdrijven natuurlijk. Het was inderdaad een prima wedstrijd van Bizot maar hoeveel bijzondere reddingen heeft hij verricht? En zijn spelhervattingen waren dramatisch. Als je dan een Bijlow ziet meevoetballen dan gaat Bizot echt verdrongen worden bij Oranje.
Bijlow wordt opeens wel heel erg Oranje in gepraat. Het super seizoen dat Bizot vorig jaar had, heeft Bijlow nog niet gehad. Laat hem het ook eerst maar over een langere periode laten zien.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Echt een heel knap resultaat. Napoli speelde het grootste gedeelte van de wedstrijd met hun sterkste opstelling. De manier waarop is niet hoe iedereen het graag ziet, maar wel realistisch. Maakt mij niet uit hoe de overwinning tegen dit soort tegenstanders wordt behaald, als de punten maar binnen zijn.

Op naar zondag!
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Langedijk schreef: 23 okt 2020, 06:42 Het enige dat jij hier doet is achteraf je gelijk halen. Wanneer was je laatste voetbalinhoudelijke bijdrage of voorbeschouwing van meer dan 2 zinnen?

Beetje makkelijk om mensen af te rekenen op posts tijdens de wedstrijd. Bovendien zijn dat gewoon persoonlijke constateringen waar je het niet mee eens hoeft te zijn. Maar als je zelf nooit een mening hebt...

Achteraf mijn gelijk halen? Maak je niet zo druk man. Het laatste waar ik behoefte aan heb is al dan niet een gelijk halen........ Je neemt het allemaal iets te serieus.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Analyse Perez over doorspelen van Stengs waaruit het doelpunt kwam, dat was een ander hoogtepunt, perfect!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

multatuli schreef: 23 okt 2020, 07:36 Bijlow wordt opeens wel heel erg Oranje in gepraat. Het super seizoen dat Bizot vorig jaar had, heeft Bijlow nog niet gehad. Laat hem het ook eerst maar over een langere periode laten zien.
Dit gaat off topic, maar Bijlow is gewoon al een goede en betrouwbare keeper. Iets wat Bizot nooit gaat worden, omdat die teveel structurele defecten heeft. Vorig seizoen zat er veel mee, maar bijvoorbeeld hoge ballen zullen bij Bizot altijd billenknijpen blijven. En de uittrappen van Bizot tegen Napoli waren overwegend niet eens in de goede richting, laat staan dat ze ergens aankwamen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

MO7 schreef: 23 okt 2020, 21:42 Dit gaat off topic, maar Bijlow is gewoon al een goede en betrouwbare keeper. Iets wat Bizot nooit gaat worden, omdat die teveel structurele defecten heeft. Vorig seizoen zat er veel mee, maar bijvoorbeeld hoge ballen zullen bij Bizot altijd billenknijpen blijven. En de uittrappen van Bizot tegen Napoli waren overwegend niet eens in de goede richting, laat staan dat ze ergens aankwamen.
Ik heb er gisteren speciaal op gelet, juist omdat Verhulst een prima trap liet zien in de wedstrijd waarin Bizot geschorst was en ik het wilde vergelijken, maar bijna alle “gedwongen” trappen (onder druk) gingen standaard over de zijlijn. Het was meer “rammen” (wat soms ook moet) dan geplaatst spelen.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Ook niet onbelangrijk in deze tijden: 570.000 euro verdiend met de overwinning.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6364
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

MO7 schreef: 23 okt 2020, 21:42 Vorig seizoen zat er veel mee, maar bijvoorbeeld hoge ballen zullen bij Bizot altijd billenknijpen blijven.
Ik verbaas me daar inderdaad over. Hoe kan je zo onrustig zijn bij een hoge bal vanaf de zijkant. Je bent de enige die zijn armen mag gebruiken. Je zou denken dat je dat gedurende die jaren wel onder de knie krijgt.
Gebruikersavatar
AlkmaarForever
Reservespeler
Berichten: 1791
Lid geworden op: 10 dec 2006, 09:22
Locatie: Alkmaar

Niet met die keeperstrainer die we momenteel hebben. :lol:
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6403
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

AZuid-Scharwoude schreef: 24 okt 2020, 06:21 Ook niet onbelangrijk in deze tijden: 570.000 euro verdiend met de overwinning.
Zeker. En nog 5miljoen extra in toekomstige transfers. De Wit, Wijndal, Karlsson, Sugawara, Stengs(die ene dribbel voor de goal staat in de samenvatting) en Koopmeiners maken een goeie beurt. Dit zijn de wedstrijden waar je serieus op wordt beoordeelt. En waar je Europese interesse wekt, je kans op een plek in de EK selectie verhoogt en dus je transferwaards verhoogt.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

salmonyappi schreef: 22 okt 2020, 21:03 Deze quote gaat nog wel eens terug komen...../😉😬
Nou ja, het is in ieder geval wel meer mijn houding die ik op dit forum aan ga nemen. Ik kan me zo ergeren aan dat overdreven pessimisme hier en dat moet ik gewoon niet doen. Er maar de lol van inzien, da's een stuk beter. En het soms gewoon negeren. In ieder geval, deze overwinning was zeker episch en geeft heel duidelijk aan dat de druiven niet zo zuur zijn als sommigen graag geloven. Den Haag was dan teleurstellend uiteraard maar aan deze wedstrijd is in Europa weer een prima vervolg gegeven.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kilkenny schreef: 30 okt 2020, 07:43 Nou ja, het is in ieder geval wel meer mijn houding die ik op dit forum aan ga nemen. Ik kan me zo ergeren aan dat overdreven pessimisme hier en dat moet ik gewoon niet doen. Er maar de lol van inzien, da's een stuk beter. En het soms gewoon negeren. In ieder geval, deze overwinning was zeker episch en geeft heel duidelijk aan dat de druiven niet zo zuur zijn als sommigen graag geloven. Den Haag was dan teleurstellend uiteraard maar aan deze wedstrijd is in Europa weer een prima vervolg gegeven.
Ik ben het met je eens hoor ! Alleen wordt het ons niet makkelijk gemaakt altijd te blijven glimlachen 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Kilkenny schreef: 30 okt 2020, 07:43 Nou ja, het is in ieder geval wel meer mijn houding die ik op dit forum aan ga nemen. Ik kan me zo ergeren aan dat overdreven pessimisme hier en dat moet ik gewoon niet doen. Er maar de lol van inzien, da's een stuk beter. En het soms gewoon negeren. In ieder geval, deze overwinning was zeker episch en geeft heel duidelijk aan dat de druiven niet zo zuur zijn als sommigen graag geloven. Den Haag was dan teleurstellend uiteraard maar aan deze wedstrijd is in Europa weer een prima vervolg gegeven.
Sorry :oops:

Maar AZ is dit seizoen zo slecht begonnen, en nu al het 5e dramatische gelijkspel tegen een club die eigenlijk een divisie lager hoort te spelen. Ik wordt daar moedeloos van. Tevens kan ik niet tegen de onrechtvaardigheid van Slot dat hij bepaalde spelers die niet presteren altijd voortrekt en daarmee andere talenten die ook recht hebben op speeltijd, geen kans geeft. Daar word ik inderdaad negatief van.

Van de wedstrijden tegen Napoli en Rijeka heb ik wel erg genoten hoor :D
Plaats reactie