AZ-LASK Linz (do 20 feb, 21.00u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Ze kunnen ook boodschappen gaan doen bij de Vomar om aan kaartjes te komen.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Dat zouden ze inderdaad kunnen doen
Iemand een idee wat de tussenstand is van de kaartverkoop?
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef: 01 feb 2020, 13:22 Dat zouden ze inderdaad kunnen doen
De actie loopt maar tot 8 februari. Dan zijn ze nog niet in Nederland neem ik aan.
schoorl schreef: 01 feb 2020, 13:22Iemand een idee wat de tussenstand is van de kaartverkoop?
Hier kun je per vak zien hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn: https://tickets.AZ.nl/nl/saleflow/event ... 1564761524
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Ik hoop echt dat het nog uitverkocht raakt deze wedstrijd
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

schoorl schreef: 11 feb 2020, 15:10 Ik hoop echt dat het nog uitverkocht raakt deze wedstrijd
Nee dus. Wintersport vakantie
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Voltreffer Vick schreef: 11 feb 2020, 17:56 Nee dus. Wintersport vakantie
Die had je een week later moeten plannen, dan had je direct de uitwedstrijd ook kunnen bezoeken. ;)
Gebruikersavatar
Voltreffer Vick
Reservespeler
Berichten: 1642
Lid geworden op: 14 jan 2006, 10:05
Locatie: kaasmarkt

Forza AZ schreef: 11 feb 2020, 18:32 Die had je een week later moeten plannen, dan had je direct de uitwedstrijd ook kunnen bezoeken. ;)
helaas. Schoolvakanties. Ze hadden eerst uit moeten spelen en daarna thuis. Zou ideaal geweest zijn en volgens mij geleid hebben tot een binnen een kwartier uitverkocht uitvak.
Op de zolder van zijn grootmoeder vindt Sjakie Meulemans op een goede dag een paar enorm oude voetbalschoenen, die van een vroegere topvoetballer zijn geweest: Voltreffer Vick, sinds die tijd kan ie voetballen als de beste
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Red bull Salzburg tegen lask was vanavond
Dat lask heeft red bull van het kastje naar de muur gestuurd 2-3
En staan nu 1e
ALKMAAR CITY OF DREAMS
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Het is duidelijk dat we met deze trainer en dit team volstrekt kansloos zijn tegen Lask Linz.
Ik stel voor om jong AZ te laten spelen, zodat we in ieder geval nog een leuke wedstrijd kunnen zien donderdag ipv ons weer 105 minuten te ergeren. Kan er iemand een online petitie aanmaken om door te sturen naar AZ?
AZpatriate
Steward
Berichten: 13
Lid geworden op: 16 feb 2020, 10:22

Als je graag een petitie wilt, kun je die dan niet zelf maken, Multatuli?

Kansloos ben je nooit.

Met Teun achterin beginnen naast die Leeuwin. En omdat je iets moet afdwingen zou je met Evjen kunnen starten voor het verrassings- en blufelement op zijn Co's. En misschien een stadswandeling inplannen met een koffiestop op de plattestenenbrug voor het juiste Europese gevoel en het kweken van wat misplaatst zelfvertrouwen.

Dan heb je meer kans op een redelijk goede afloop dan met Jong.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

AZpatriate schreef: 16 feb 2020, 11:31 Als je graag een petitie wilt, kun je die dan niet zelf maken, Multatuli?

Kansloos ben je nooit.

Met Teun achterin beginnen naast die Leeuwin. En omdat je iets moet afdwingen zou je met Evjen kunnen starten voor het verrassings- en blufelement op zijn Co's. En misschien een stadswandeling inplannen met een koffiestop op de plattestenenbrug voor het juiste Europese gevoel en het kweken van wat misplaatst zelfvertrouwen.

Dan heb je meer kans op een redelijk goede afloop dan met Jong.
Gelet op de wedstrijden jong AZ - nac, AZ - nac en Twente - AZ, heb ik op dit moment meer vertrouwen in jong AZ, dan in het 1e zonder Vlaar, Midtsjo en Wuytens. Maar OK, Beste is misschien wel Jong AZ met als aanvulling Bizot en Idrissi.

Weet dat het toch niet gebeurt dus ik voorspel
0 - 4.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16057
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

PSV heeft de gifbeker naar Alkmaar gestuurd; ik ben bang dat we pas een paar slokjes hebben gehad.......Ik verwacht niet dat donderdag opeens alles weer klopt, helemaal niet als Linz er op klettert. 😩
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Kom op hoor. Weer de fighting spirit oppakken van westrijden zoals tegen Antwerp en Partizan.

Als publiek moeten we donderdag een goede twaalfde man zijn. Dat kan toch echt een zetje in de rug geven.
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10070
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

AZpatriate schreef: 16 feb 2020, 11:31 En omdat je iets moet afdwingen zou je met Evjen kunnen starten voor het verrassings- en blufelement op zijn Co's.
Met Co zat je in een andere flow.

Nu kies je de tactiek als (twee keer) tegen ajax - thuis in 2019. Ingraven, snel schakelen en hopen een corner.

1-0 is voldoende.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Midtsjo was zaterdag toch ziek? Dan mogen we verwachten dat hij er donderdag gewoon weer bij is. Teun centraal met Leeuwin, Midtsjo en Clasie midden, verder gewoon de standaard opstelling houden. Wat mij betreft is die opstelling sowieso beter dan hoe we normaal spelen. Daarnaast vergaten Wijndal en Svensson veel over de vleugels door te komen en gaten te trekken, als we dat gewoon doen dan maken we een prima kans. We hadden tegen Manchester anderhalve wedstrijd zeer goed tegenstand geboden dus tegen LASK moet het ook kunnen. Ik verwacht dat de jongens zich herpakken
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

leszz schreef: 17 feb 2020, 14:53 Midtsjo was zaterdag toch ziek? Dan mogen we verwachten dat hij er donderdag gewoon weer bij is.
Midtsjø is geschorst nadat hij in Manchester z'n 3e gele kaart kreeg in de Europa League. Hij had daar eigenlijk helemaal niet opgesteld moeten worden omdat AZ al zeker was van de volgende ronde en hij op scherp stond. Nu zitten we dus met een onnodige schorsing in een wedstrijd die wel belangrijk is.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Ik voorspel een roemloze afgang.

Fan of geen fan, soms moet je realistisch zijn. LASK zit in een flow.

Er liggen louter kansen wanneer LASK voluit gaat en er daardoor nou net de juiste gaten blijken te vallen en onze aanvallers hun dag wel weer hebben.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

ALKMAAR CITY OF DREAMS
schoorl
Fanatic
Berichten: 523
Lid geworden op: 26 jul 2004, 17:39

Zal mij benieuwen of ze bij de Amstel hoek ook weten dat ze worden getipt als verzamel plek
ALKMAAR CITY OF DREAMS
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

schoorl schreef: 17 feb 2020, 18:17 Zal mij benieuwen of ze bij de Amstel hoek ook weten dat ze worden getipt als verzamel plek
Ik weet niet of de LASK-fans luisteren naar de aanbevolen verzamelplek? Bij uitwedstrijden van AZ was vaak niemand te vinden bij de verzamelplek, maar zat iedereen ergens anders. Met als voornaamste voorbeeld Augsburg-uit. :lol:
Plaats reactie