AZ-FK Partizan (do 28 nov, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jack schreef: 28 nov 2019, 19:47 ik durf niet meer te kijken..


Kolere gek werd ik er van!!!
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6402
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat een seizoen is dit zeg hee. Ongelofelijk hoe slecht. Maar oh wat lekker tegen deze ploeg met ongelooflijke engnekken. En die scheids wat n griezel. DRUIF salarisverdubbeling
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Waar zien we nu de nabeschouwing?
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Wat kan voetbal heerlijk oneerlijk zijn 😱😁
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Partizan is mijn favoriete tegenstander.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ heeft behoorlijk wat schade opgelopen.
Glory Hunter
loekf2
Steward
Berichten: 14
Lid geworden op: 16 aug 2019, 10:59

adrie1979 schreef: 28 nov 2019, 19:56 Waar zien we nu de nabeschouwing?
RTL7 heeft nog een samenvatting na PSV. Beetje drama dat ze dan voor Feyenoord om 19:00 kiezen. Volgens mij nog geen wedstrijd in de poule fase rechtstreeks uitgezonden.

Na de winterstop wordt dat anders :D
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Jack schreef: 28 nov 2019, 20:00 AZ heeft behoorlijk wat schade opgelopen.
Worden de kaarten na de groepsfase kwijtgescholden?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Maxhuijp schreef: 28 nov 2019, 20:02 Worden de kaarten na de groepsfase kwijtgescholden?
geen idee. Ik ben blij dat ik nog ademhaal..
Glory Hunter
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

loekf2 schreef: 28 nov 2019, 20:02 RTL7 heeft nog een samenvatting na PSV. Beetje drama dat ze dan voor Feyenoord om 19:00 kiezen. Volgens mij nog geen wedstrijd in de poule fase rechtstreeks uitgezonden.

Na de winterstop wordt dat anders :D
Inderdaad, voorheen werd dat toch een beetje verdeeld, erg jammer nu...
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

psv speelt nu tegen sporting. Een verschrikkelijke tegenstander. Liedson was verschrikkelijk. alles eigenlijk. klote sporting.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Martens1986
Supporter
Berichten: 158
Lid geworden op: 12 jul 2008, 09:22
Locatie: Praag

Mijn hartslagmeter zou kapot gesprongen zijn de laatste 5 minuten. Die was sowieso al aan de hoge kant vanwege die draak van een scheids. AZ was zeer en zeer matig, misschien wel het slechts als ik de afgelopen paar seizoenen heb gezien. Van Boadu, tot Koopmeiners en van Hatzidiakos tot Bizot. We mogen van geluk spreken dat Partizan de 2e helft niet 0-3 en 0-4 maakt. Toen Idrissi de lat raakte wist ik zeker dat het niet zo mocht zijn, tot die verschrikkelijke keeper, die je dat haarbandje het liefst om de nek wilde draaien, een nog dommere fout maakte dan Bizot bij de 0-2. Ja, dat was compleet Bizot zijn fout, Koopmeiners stond tussen 3 spelers van Partizan in, die moet gewoon naar voren gerost worden. Zeker als je al niet in de wedstrijd zit. Leuk voor Druijf, denk de enige met een voldoende.

Ik begin me overigens steeds meer te ergeren aan Svensson. Die man beweegt zich nog moeilijker rond dan Vlaar. Heeft een behoorlijke body, maar wordt ontzettend vaak makkelijk weggezet door zijn tegenstanders. Zet Suga daar maar eens een paar potjes neer.

Panta zal er lang uitliggen vrees ik, opmerkelijk dat net als Slot er over begint zoiets ook gebeurd. In de winter zeker ergens een CV vandaan halen (nee, niet voor de kou!)

Voor de rest leek het af en toe wel een comedy club met die scheids. Fijn, volgende ronde. Nu kun je lekker vrijuit spelen tegen United, die ook geen sterke opstelling zullen neerzetten als ze weten dat ze al door zijn.

Proost mensen, en laat de hartslag maar even goed dalen.
adrie1979
Oude garde
Berichten: 1134
Lid geworden op: 24 feb 2013, 13:16

Idrissi en Midtsjo de beste, wat levert dit op overigens?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Wat een ontsnapping, ik ben zelden zo aan vloeken geweest en toen was er opeens Druijf :-({|= \:D/

Nog even over de scheidsrechter, ik kan me niet voorstellen dat hij veel anders fluit als anders, AZ had van tevoren kunnen weten dat je niet moet protesteren. In die scheidsrechter zijn ogen is alles wat zijn autoriteit aantast gewoon geel. En gelijk heeft hij, Stengs heeft het duidelijk flink in de bol gekregen (raakte trouwens geen pepernoot) om zo gefrustreerd tegen hem te keer te gaan.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Wat maken we het toch weer spannend, bizar slechte wedstrijd maar een tegenstander did ik het ook totaal niet gun. Voor Europa is het veel leuker als een leuk voetballende sportieve ploeg door gaat, dat partizan trok een zwart witte muur op vanaf halverwege de eigen helft en heeft dan wel de kwaliteit op een aantal posities om AZ pijn te doen.

De verdediging en Bizot zijn na lang stabiel te zijn geweest vandaag weer snoeihard door de mand gevallen. Vervelend voor Hatzidiakos, net nu het beter gaat. Stengs en Boadu hebben het zwaar laten afweten nu alle ogen op ze gericht zijn waarbij Stengs de slechtere van de twee was. Inmiddels speelt Stengs al geruime tijd beroerd. Boadu mag wel even bij Druijf in de leer wat betreft gretigheid in de 16. Druijf is veel fanatieker en weer daarmee veel te forceren, zijn echt twee totale andere spitsen. Van mij mag bij dit soort tegenstanders een Druijf al vroegtijdig Boadu komen aflossen als we zien dat het niet werkt.

Wederom gewoon met 10 man het punt gepakt.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

FugAZi schreef: 28 nov 2019, 20:46 Wat een ontsnapping, ik ben zelden zo aan vloeken geweest en toen was er opeens Druijf :-({|= \:D/

Nog even over de scheidsrechter, ik kan me niet voorstellen dat hij veel anders fluit als anders, AZ had van tevoren kunnen weten dat je niet moet protesteren. In die scheidsrechter zijn ogen is alles wat zijn autoriteit aantast gewoon geel. En gelijk heeft hij, Stengs heeft het duidelijk flink in de bol gekregen (raakte trouwens geen pepernoot) om zo gefrustreerd tegen hem te keer te gaan.
Raakte weer geen pepernoot. Eigenlijk kun je niet steeds hopen en wachten op
een geniaal momentje.Al dat balverlies en foute voorzetten en korte passjes!
En de scheids was natuurlijk drama ,maar zoiets hoor je professioneel te benaderen
en je niet gek laten maken.Allemaal weer met de poten in de blubber in ieder geval.
Zeker Boadu.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Kutwedstrijd tot Druijff scoorde, toen ineens toch een briljante wedstrijd. Einde analyse.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Nog even over de scheidsrechter, ik kan me niet voorstellen dat hij veel anders fluit als anders, AZ had van tevoren kunnen weten dat je niet moet protesteren. In die scheidsrechter zijn ogen is alles wat zijn autoriteit aantast gewoon geel. En gelijk heeft hij, Stengs heeft het duidelijk flink in de bol gekregen (raakte trouwens geen pepernoot) om zo gefrustreerd tegen hem te keer te gaan.
Ja, maar die kop die hij trok bij de 1e gele kaart sprak wel boekdelen. Als speler reageer je af en toe vanuit je emotie. Zeker als er tegen je gefloten wordt. Dus dan lok je het als scheids ook wel een beetje uit.

Zeker als je een jong team als AZ fluit lijkt het mij beter om spelers eerst mondeling te waarschuwen in plaats van met een arrogante bek geel te geven omdat een speler (terecht) verontwaardigd is vanwege een overtreding. Tuurlijk, het is een leerproces. Maar nu werkte hij het allemaal zelf in de hand.

Lekker dat die Joego's uiteindelijk aan het kortste eind trokken. Anti-voetbal. Al speelde AZ ook flink onder zijn niveau.
Cetero censeo birrum bibendum esse
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

kuifje schreef: 28 nov 2019, 19:57 Wat kan voetbal heerlijk oneerlijk zijn 😱😁
Ik vond het juist wel rechtvaardig. 😀
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Zullen de mensen die in de 85e minuut het stadion verlieten het nu dan eindelijk eens een keer geleerd hebben? 😂
Plaats reactie