AZ-FK Partizan (do 28 nov, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Afbeelding Afbeelding

Historie AZ-Partizan

2015/16: 1-2

26 november 2015
48.Dos Santos 1-0
65.Oumarou 1-1
89.Živkovic 1-2

Kaartverkoop

Informatie volgt later.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik kwam er net achter dat je bij het bestellen voor gratis buskaarten geen code meer krijgt toegestuurd, maar via je account direct buskaarten kunt bestellen. Dat geldt ook al voor de wedstrijden tegen Heerenveen, Twente, Emmen en Astana.

En AZ heeft geleerd van AZ-Manchester United en laat de bussen 30 minuten eerder vertrekken.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Aan een puntje genoeg om te overwinteren. Wat een heerlijk gevoel om dat ná de 5e speelronde al te mogen zeggen... Want eerlijk is eerlijk, toen de loting net bekend was, zouden we niet 'zo makkelijk' even tweede worden.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Smit260 schreef: 07 nov 2019, 22:11 Aan een puntje genoeg om te overwinteren. Wat een heerlijk gevoel om dat ná de 5e speelronde al te mogen zeggen... Want eerlijk is eerlijk, toen de loting net bekend was, zouden we niet 'zo makkelijk' even tweede worden.
Maar dat punt moet nog wel "even" gehaald worden, want bij een nederlaag wordt het heel moeilijk om de 2e plaats nog vast te houden.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Forza AZ schreef: 07 nov 2019, 22:14 Maar dat punt moet nog wel "even" gehaald worden, want bij een nederlaag wordt het heel moeilijk om de 2e plaats nog vast te houden.
Inderdaad want anders moet je winnen bij United en dat kan best lastig worden. Gaat een mooie pot worden dit; Partizan zal vol op de aanval moeten spelen want er moet gewonnen worden met de steun van een denk ik vol uitvak erachter.... Dat geeft natuurlijk ruimte voor onze aanvallers en kan het zomaar een doelpuntrijk duel worden. Hopelijk krijgen wij het stadion ook behoorlijk vol en kunnen we na afloop toch een feestje vieren
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Als we 2x winnen worden we eerste in de poule
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Joostess schreef: 08 nov 2019, 09:52 Als we 2x winnen worden we eerste in de poule
En als we daarna nog 9x winnen hebben we de Europa League gewonnen.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Forza AZ schreef: 08 nov 2019, 11:19 En als we daarna nog 9x winnen hebben we de Europa League gewonnen.
Dat hoeft niet eens. 1 keer winnen en 8 keer gelijk kan ook genoeg zijn. Of 5 keer winnen en 4 keer verliezen :wink:
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Ik zie dat je voor de hoekvakken in het stadion geen kaarten kan kopen. Is dit al uitverkocht of zijn deze vakken uit de verkoop gehaald? Normaal zijn dit toch de plekken die het langst open blijven
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

galblazer schreef: 13 nov 2019, 17:02 Ik zie dat je voor de hoekvakken in het stadion geen kaarten kan kopen. Is dit al uitverkocht of zijn deze vakken uit de verkoop gehaald? Normaal zijn dit toch de plekken die het langst open blijven
Waarschijnlijk willen ze eerst de andere vakken verkopen voordat ze de hoekvakken in de verkoop gooien. Het lijkt me inderdaad sterk dat die al uitverkocht zijn.
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Hoe is de publieke belangstelling voor dit duel? Ik mag aannemen dat meer mensen dan tegen Astana de wedstrijd komen bezoeken?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ Twello schreef: 25 nov 2019, 10:09 Hoe is de publieke belangstelling voor dit duel? Ik mag aannemen dat meer mensen dan tegen Astana de wedstrijd komen bezoeken?
Hier (https://tickets.AZ.nl/nl/saleflow/event ... 1565260914) kun je per vak zien hoeveel kaarten er nog beschikbaar zijn.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Na het oogstrelende voetbal van de laatste weken hoop ik dat ze deze wedstrijd niet gaan onderschatten. Partizan vecht voor zijn laatste kans en heeft niet echt een slecht elftal. Toch wel spannend of ben ik weer eens te pessimistisch.
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Inderdaad spannend, maar een gelijkspel moet echt wel te doen zijn. Ik denk ook niet dat AZ deze wedstrijd zal onderschatten.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Partizan
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:10

Hallo allemaal
Helaas, zonder uit supporters.
De vraag naar was wel groot, maar clubleiding heeft besloten om geen “grobari” mee te nemen naar Den Haag.
Redenen zijn min of meer bekend...hooligans, of beter gezegd 3 fracties van hooligans die elkaar willen uitmoorden.
Er zullen wel 150-200 “grobari” in de buurt van stadion zijn om poging te wagen om toch naar binnen te komen.
Ik heb via via kaartje geregeld, maar wel tussen supporters van AZ moet ik zitten donderdag.
Hopelijk kom ik levend terug:)

Partizan is voorin best goed, maar achterin is het heel zwak. Als ik kijk naar aanvallers van AZ, AZ zal minumaal 1 keer scoren.
Of Partizan 2 keer kan scoren? Denk ik wel...

11 van Patizan

Stojkovic (keepde afgelopen zomer voor Servie in Rusland
LinkS bek is een jonge speler die onverwacht plaats overgenomen heeft van Brezancic(als ik me niet vergies, hij heeft ooit voor jullie gespeeld)
Recht bek is lid van nationale elfral
Centrale verdedigers zijn een ultra jonge speler die zo te zien aan Rome zal verkocht worden voor 13.000.000(hij is pas 18) en een bejaarde speler van 35 jaar

Ik verwacht dat Partizan speelt 4-2-3-1

Twee centrale middeveldwrs zullen zijn:

Natho, aanvoerder van nationale tram van Israel en beste speler van partizan
Tweede centrale zal ex Olympiacos Zdjelar zijn.

Links zal japaanse speler(speler van nationale 11-tal van Japan), recht Tosic(ex Man United en CSKA Moscow). Vleugel aanvallers zijn ook de sterkste deel van het team. Vooral Japanner die heel snel is.
Schaduwspits zal kleine Soumah zijn. Hij is niet eens 1.60cm, duurste aankoop ooit van Partizan, maar hij speelt heel wisselvallig.
In de spits is Sadiq, hij scoorde al 18-19 keer maar...heeft ook heel veel 100% kansen gemist.
Spits is ook zwakste plek in het team. Hij ia ook enige spits:(

Partizan zal zeker aanvallend spelen.
Reeel, niprw overwinning van AZ of gelijkspel.
Maar 3-0 voor AZ of nipte overwinning voor partizan zou ik niet uitsluiten.

Hoe dan ook, het wordt leuke game en hopelijk zal niemand bij AZ supporters merken dak ik zwart wit bloed heb:).
Al verwachtig veel incigniti grobari tussen supporters van AZ die via via aan kaartjes zijn gekomen.
En om te sluoten met liedje...”gde god ti da igras”...
Vertaling, waar je ook speelt, daar zullen we zijn, jou trouwe grobari ;)

https://youtu.be/SZAV2bo5DA4
Laatst gewijzigd door Partizan op 25 nov 2019, 22:59, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

MO7 schreef: 25 nov 2019, 21:13 Inderdaad spannend, maar een gelijkspel moet echt wel te doen zijn. Ik denk ook niet dat AZ deze wedstrijd zal onderschatten.
AZ onderschat geen enkele wedstrijd. Daar is deze ploeg te volwassen voor geworden. AZ neemt ook bijna nooit meer genoegen met een 2 0 voorsprong, om risico's uit te sluiten. Daarbij, dit is de wedstrijd waar we ons moeten plaatsen voor de volgende ronde. Daar zullen de spelers zich zeer bewust van zijn.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZ is zich er zeker bewust van dat dit de beslissende wedstrijd is. Het wordt al weken de finale van deze groepsfase genoemd, eigenlijk al sinds vóór het tweeluik tegen Astana. Of er een situatie ontstaat waarin AZ 'met 2-0 geen genoegen neemt' zal afhangen van het niveau van tegenstand. Dat kan best hoog zijn omdat het voor Partizan ook een finale van de groepsfase is en ze natuurlijk best een team hebben wat ook in Nederland bovenin mee zou kunnen doen voor de EL-plaatsen. Na Utrecht dus weer een heel interessante krachtmeting. Van de laatste 5 wedstrijden won Partizan er 4, net als AZ. In hun eerste 14 wedstrijden haalden ze, net als AZ, 32 punten.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Gelukkig hebben we aan een gelijkspel ook genoeg, dankzij het bonuspunt tegen Manchester United thuis :).

Inderdaad zal het normaal gezien, een gelijk opgaande wedstrijd worden, ik zeg 3-2.
Partizan
Steward
Berichten: 11
Lid geworden op: 25 nov 2019, 22:10

Is er bekend hoeveel toeschouwers aanwezig zullen zijn?
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3132
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Ik hoop veel!
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie