AZ-FC Astana (do 24 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 24 okt 2019, 21:28 Hij heeft prima gefloten!
Ja, er zitten dus ook goede Albaniërs tussen. ;) ;)
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Prima wedstrijd gezien waarbij de drive, bezieling van het team het grootste pluspunt was. Continu direct druk zetten en dat bijna 90 minuten lang onder aanvoering van de Wit en Midstjo die inderdaad man of the match was. Astana werd er helemaal gek van waarbij duidelijk te zien was dat ze het combinatiespel niet beheersen. Stengs, Idrissi ongelukkig in hun acties maar lekker laten staan. Clasie en Hatzidiakos vielen goed in waarbij Pantelis nog een mooi technisch hoogstandje liet zien in duel met hun spits. Overwinteren komt dichtbij in Europa!

Lekker sfeertje in het stadion!
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZ Twello schreef: 25 okt 2019, 06:02 Prima wedstrijd gezien waarbij de drive, bezieling van het team het grootste pluspunt was. Continu direct druk zetten en dat bijna 90 minuten lang onder aanvoering van de Wit en Midstjo die inderdaad man of the match was. Astana werd er helemaal gek van waarbij duidelijk te zien was dat ze het combinatiespel niet beheersen. Stengs, Idrissi ongelukkig in hun acties maar lekker laten staan. Clasie en Hatzidiakos vielen goed in waarbij Pantelis nog een mooi technisch hoogstandje liet zien in duel met hun spits. Overwinteren komt dichtbij in Europa!

Lekker sfeertje in het stadion!
Clasie viel goed in? Volgens mij heeft hij geen bal goed geraakt.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

salmonyappi schreef: 24 okt 2019, 21:32 Inmiddels met de trein geweest. Je zit relaxed, rustig, je weet vrijwel zeker dat je op tijd bent.
Maar: ik ging met de trein van 16.25 heen en ben net (23.10) thuis. Dus 7 (!) uur weg voor een wedstrijd van 90 minuten. En 15 euro armer. Met mazzel is de auto de beste optie, maar zeker niet op donderdag met een wedstrijd om 19.00u.
Ik ga volgende keer weer met de bus. Is gezellig en gratis 😉
Je kan ook heen met de trein en terug met de AZ bussen mee. Scheelt je een hoop tijd op de terugweg!
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Wel hilarisch:Ron Vlaar die een omhaal probeert te maken i.p.v. koppen.
Het duurde even voordat hij zijn niet al te slanke lichaam omhoog wist te krijgen,waarna de
bal al lang al weer weg was! Niet meer doen Ron,voor de rest gaat het wel weer. :)
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

"Ronnie, breek je heup niet!" :lol:
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZ fanatic 4-life schreef: 25 okt 2019, 07:57 Je kan ook heen met de trein en terug met de AZ bussen mee. Scheelt je een hoop tijd op de terugweg!
Dat is waar! Maar ik had geen buskaart besteld noch uitgeprint..... Stel dat ze er om vragen...... Maar bovendien stond mijn fiets op station Heiloo. 😉
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Plaats reactie