FC Astana-AZ (do 7 nov, 21.50u (Kaz) / 16.50u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

MO7 schreef: 30 okt 2019, 16:13 Ja. Ook dat samenvattingenprogramma bij RTL7 is te tenenkrommend voor woorden, dus het kijkadvies is sowieso Fox (zolang het commentaar maar niet van Leo Driessen is).
Helemaal eens, wat betreft Driessen. Wat is die man altijd negatief over AZ. Ook off-topic zeker? Sorry
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Forza AZ schreef: 30 okt 2019, 18:16 Ik heb geen abonnement op FOX Sports, want ik kijk bijna nooit live voetbal op TV.
Livetv.sx dan maar?
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Of nu in de auto springen, dan ben je misschien net op tijd.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

MO7 schreef: 31 okt 2019, 11:58 Of nu in de auto springen, dan ben je misschien net op tijd.
Ik ga wel op de fiets naar de kroeg volgende week om de wedstrijd te kijken. Scheelt een hoop tijd, en dan kan ik de wedstrijden tegen Twente en Emmen ook nog zien. :wink:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 30 okt 2019, 15:27 RTL heeft toch slechts de rechten voor 2 wedstrijden per avond?
Ik had RTL7 nog even een mail gestuurd, en ze hebben inderdaad niet de rechten om Astana-AZ live uit te zenden.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

pAZcal schreef: 30 okt 2019, 21:51 Livetv.sx dan maar?
Ken deze site niet, maar je raadt hem aan?
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZ-073 schreef: 01 nov 2019, 08:53 Ken deze site niet, maar je raadt hem aan?
Je hebt wel adblocker nodig en dan nog moet je heel veel kruisjes wegklikken voordat je je stream kunt zien, maar dan uiteindelijk heb je altijd wel beeld.
Ik gebruikte dit vroeger toen voorronde EL niet werd uitgezonden.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Astana is zojuist landskampioen geworden, voor de zesde keer. Jammer, nu kan hun volledige focus op donderdag.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

En? Gaan we nu verliezen? Dat lijkt me niet.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

pAZcal schreef: 03 nov 2019, 11:58 En? Gaan we nu verliezen? Dat lijkt me niet.
Nou, mijn voorspellingen zijn niet in beton gegoten. Feit is alleen wel dat we tegen een B-ploeg speelden thuis. Flinke kans dat dat nu niet het geval is. Daarnaast is voor Astana de EL na vandaag het enige waar ze zich nog op hoeven te richten, al is hun situatie natuurlijk nogal penibel.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Dario Hubner schreef: 03 nov 2019, 11:02 Astana is zojuist landskampioen geworden, voor de zesde keer. Jammer, nu kan hun volledige focus op donderdag.
Ze hebben al duidelijk laten zien dat ze de Europa League niet zo interessant (meer) vonden, en ze zijn qua punten vrij kansloos. Ik denk dat de focus het meest op het kampioensfeest ligt.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 03 nov 2019, 13:34 Nou, mijn voorspellingen zijn niet in beton gegoten. Feit is alleen wel dat we tegen een B-ploeg speelden thuis. Flinke kans dat dat nu niet het geval is. Daarnaast is voor Astana de EL na vandaag het enige waar ze zich nog op hoeven te richten, al is hun situatie natuurlijk nogal penibel.
Kansloos toch? Nul punten, maximaal kom je er op 6 door van AZ en Partizan te winnen; winnen van United is niet reeël. Daarnaast ook niet meer in eigen hand; als AZ van Partizan wint is het over voor die gasten. Die gasten zijn uitgeschakeld.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZ Twello schreef: 04 nov 2019, 13:13 Kansloos toch? Nul punten, maximaal kom je er op 6 door van AZ en Partizan te winnen; winnen van United is niet reeël. Daarnaast ook niet meer in eigen hand; als AZ van Partizan wint is het over voor die gasten. Die gasten zijn uitgeschakeld.
of ze gaan naar de 6-0 op zoek naar eerherstel om te laten zien dat ze niet zo slecht zijn. En ook niet onbelangrijk ook voor Astana levert een overwinning euri's op....
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ Twello schreef: 04 nov 2019, 13:13 Kansloos toch? Nul punten, maximaal kom je er op 6 door van AZ en Partizan te winnen; winnen van United is niet reeël. Daarnaast ook niet meer in eigen hand; als AZ van Partizan wint is het over voor die gasten. Die gasten zijn uitgeschakeld.
Waarom zouden ze de rest van de Europa League laten lopen? Het nationale seizoen is beslist, de laatste competitiewedstrijd van a.s. zondag van geen belang meer omdat ze al kampioen zijn.
Ja, de kans dat ze nog 2e worden in de groep is nagenoeg nihil. Maar er is nog wel geld, punten voor de UEFA-ranking (kan belangrijk zijn in de CL-voorronde volgend seizoen qua plaatsing) en prestige te halen.
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Dit gaat gewoon een hele lastige wedstrijd worden. Ik denk wel een nipte overwinning: 1-2.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik denk dat wij de nul weer houden. Ze gaan hooguit met 2 andere vleugelaanvallers spelen, namelijk Tomasov (rechtsbuiten, 32 jaar, hun meest scorende speler) en Murtazaev (linksbuiten). Janga lijkt hun vaste spits.

Tomasov staat tegenover Wijndal, die erg in vorm lijkt, dus die kan aan de bak.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

pAZcal schreef: 04 nov 2019, 16:43 Ik denk dat wij de nul weer houden. Ze gaan hooguit met 2 andere vleugelaanvallers spelen, namelijk Tomasov (rechtsbuiten, 32 jaar, hun meest scorende speler) en Murtazaev (linksbuiten). Janga lijkt hun vaste spits.

Tomasov staat tegenover Wijndal, die erg in vorm lijkt, dus die kan aan de bak.
Wijndal is snel, en ik gok dat iemand van 32 niet de snelheid heeft van Wijndal. Mocht hij misstappen kan hij het dus redelijk goed maken met snelheid. Kortom, ik heb er vertrouwen in dat Wijndal hem onschadelijk maakt. Mits hij geen onnodige kaart pakt.

Hopelijk krijgt AZ weer voldoende ruimte om snel op voorsprong te komen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZ-073 schreef: 04 nov 2019, 14:23 of ze gaan naar de 6-0 op zoek naar eerherstel om te laten zien dat ze niet zo slecht zijn. En ook niet onbelangrijk ook voor Astana levert een overwinning euri's op....
Geld is daar geen probleem.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Jammer dat Vlaar er niet bij zit. Is iemand die van veel waarde kan zijn in bijzondere omstandigheden zoals donderdag.
Ben verder benieuwd hoe lang dat deze keer weer gaat duren voordat Vlaar weer fit genoeg is om een wedstrijd te spelen.
Panta is toch nog wat onervaren en jeugdig. Dat zag je bijvoorbeeld aan hoe hij doordraafde in een discussie met Dumfries tijdens de wedstrijd 1½ week geleden terwijl hij zich al lang weer op de volgende wedstrijdsituatie had moeten focussen.
Voor de balans oud-jong / routine-jeugdig talent is het een slechte zaak als Vlaar er langere tijd niet bij is, met name tijdens de grotere wedstrijden.
En met een Astana op volle oorlogsterkte dat vrijuit en ongedwongen spelen kan om de vernedering van 2 weken eerder te vergelden zou het best nog wel eens een zware dobber kunnen worden.
Paul
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 sep 2017, 16:33

Gelukkig heeft AZ wel een Transavia toestelletje afgehuurd zodat de selectie rechtstreeks kan vliegen. Alsnog 5u15m, maar scheelt een hoop.
Plaats reactie