AZ-Manchester United FC (do 3 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DiepeMast schreef: 02 okt 2019, 06:44 Zal Slot weer een extra verdediger inbrengen met Sugawara, net als tegen Feyenoord? Pérez beweert dat AZ favoriet is, maar dat lijkt me wat overdreven. Ik zou eerder zeggen dat ManU voor AZ normaal gesproken een kansloze zaak is, maar dat we nu gezien de vorm van de elftallen een kans-je hebben. En dat is eigenlijk al lang al leuk :)
Sugawara zal sowieso wel spelen, aangezien Svensson geschorst is.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

DonnyDelano schreef: 02 okt 2019, 07:39 Sugawara zal sowieso wel spelen, aangezien Svensson geschorst is.
Oh ja, goed punt! Misschien dan Ouwejan er extra in?
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

pAZcal schreef: 01 okt 2019, 18:14 Als iemand nog een Romero spandoek heeft, steun ik die persoon heel erg die mee naar het stadion te nemen. Oude spelers eren die hier door de voordeur weggingen, is altijd een goed idee.
Ik zie geen knipoogje of andere indicaties dat jouw berichtje ironisch bedoeld is. Kennelijk herinner je je dus niet de manier waarop Romero bij AZ is weg gegaan. Dat was niet bepaald in goede harmonie door de voordeur.
Gebruikersavatar
AZ-073
Invaller
Berichten: 2187
Lid geworden op: 07 jan 2012, 17:53
Locatie: Den Bosch

AZA'dam schreef: 02 okt 2019, 11:04 Ik zie geen knipoogje of andere indicaties dat jouw berichtje ironisch bedoeld is. Kennelijk herinner je je dus niet de manier waarop Romero bij AZ is weg gegaan. Dat was niet bepaald in goede harmonie door de voordeur.
Ik denk heel dankbaar terug aan Sergio als de (soms) onpasseerbare keeper die ons mede aan de titel heeft geholpen, niet dat hij op een minder plezierige manier is weggegaan.
Dus laten we morgen onze kampioenskeeper eren. :bow: =D>
Kristen Nygaard: Wat een parel! https://www.youtube.com/watch?v=aOoIME2NSG0"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

ze hebben alleen maar slechte tegen AZ.. die pogba heeft zere voeten
Glory Hunter
DonnyDelano
Oude garde
Berichten: 1306
Lid geworden op: 16 jul 2018, 20:08

DiepeMast schreef: 02 okt 2019, 11:01 Oh ja, goed punt! Misschien dan Ouwejan er extra in?
Ik verwacht het niet, dat zou dan ten koste moeten gaan van De Wit? Die kunnen we wel gebruiken voor wat extra kopkracht lijkt me. Ik denk gewoon de vaste 11, met Yuki ipv Svensson
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

AZA'dam schreef: 01 okt 2019, 21:50 Partypooper ! :gaap:
:lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam


Voorzitter van Manchester United-fanclub vreest voor nederlaag tegen AZ

DEN HAAG - Het 'grote' Manchester United komt donderdag naar Den Haag. Dan speelt de beroemde Engelse ploeg in het ADO-stadion een Europa League-wedstrijd tegen AZ. Ron Snellen verheugt zich er nu al op. 'Apart dat United naar je eigen stad komt', zegt de voorzitter van Dutch Mancunians, de Nederlandse fanclub van 'Man U'.
https://www.omroepwest.nl/nieuws/394637 ... g-tegen-AZ
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

AZ-073 schreef: 02 okt 2019, 11:27 Ik denk heel dankbaar terug aan Sergio als de (soms) onpasseerbare keeper die ons mede aan de titel heeft geholpen, niet dat hij op een minder plezierige manier is weggegaan.
Dus laten we morgen onze kampioenskeeper eren. :bow: =D>
Hij creëerde een conflict met de leiding van AZ, ongetwijfeld onder invloed van Mino Raiola, waardoor ze van hem af wilden, maar niet meer de hoofdprijs konden vragen. Dat noem ik niet 'door de voordeur weg gaan'. Ook vind ik het een reden om hem niet te gaan eren, spandoeken mee te nemen of hem dankbaar toe te gaan zingen.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Als hij speelt ga ik hem zeker toezingen. Goeie keeper geweest voor ons.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Door de schorsing van Svensson kan Slot niet met de Feyenoord-uit variant gaan spelen tegen United. Nu vraag ik me ook af of United backs a la Haps heeft. Ik ben wel benieuwd hoe het gaat maar vrees ook wel een beetje met Sugawara op rechtsback. Het zal mij niet verbazen als Hatzidiakos op rechtsback wordt gezet. Dan zou Sugawara eventueel wel in de Feyenoord-uit rol kunnen gaan spelen.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

AZA'dam schreef: 02 okt 2019, 15:57 Hij creëerde een conflict met de leiding van AZ, ongetwijfeld onder invloed van Mino Raiola, waardoor ze van hem af wilden, maar niet meer de hoofdprijs konden vragen. Dat noem ik niet 'door de voordeur weg gaan'. Ook vind ik het een reden om hem niet te gaan eren, spandoeken mee te nemen of hem dankbaar toe te gaan zingen.
Ik vind het onzin om daar zoveel jaren later nog een punt van te maken.

Spandoeken vind ik overdreven, maar een applausje mag zeker wel. Het is de keeper van ons kampioenselftal.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

En maar even bij de juiste wedstrijd (had 'm per ongeluk bij de uitwedstrijd geplaatst)

"Let even op dat je de tickets uitprint. Zou toch zonde zijn: ga je naar Manchester United, krijg je gedoe omdat je het wedstrijdticket alleen op je telefoon hebt :|.

Op basis van het forum van ManU, schijnt ManU de volgende spelers mee te hebben:

David De Gea, Sergio Romero, Lee Grant; Diogo Dalot, Victor Lindelof, Harry Maguire, Axel Tuanzebe, Marcos Rojo, Brandon Williams; Scott McTominay, Nemanja Matic, Fred, James Garner, Andreas Pereira, Juan Mata, Jesse Lingard, Angel Gomes, Daniel James; Tahith Chong, Marcus Rashford, Mason Greenwood.

Opvallende afwezigen: Pogba, Jones, Martial
Twijfelgevallen: Dalot, Gomes, Rashford

Grappig dat de forummerts aldaar al blij zijn met een gelijkspel. Belangrijke puntjes:
+ ManU is totaal niet gewend om op kunstgras te spelen. Dat zal mogelijk z'n invloed nog wel hebben op het spel.
+ Afgelopen maandag heeft ManU nog gespeeld tegen Arsenal, waardoor sommige spelers waarschijnlijk rust zullen krijgen (Garner?).
+ Het team is totaal niet in vorm

Krijg er steeds meer zin in!"
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

DiepeMast schreef: 03 okt 2019, 09:30 En maar even bij de juiste wedstrijd (had 'm per ongeluk bij de uitwedstrijd geplaatst)

"Let even op dat je de tickets uitprint. Zou toch zonde zijn: ga je naar Manchester United, krijg je gedoe omdat je het wedstrijdticket alleen op je telefoon hebt :|.

Op basis van het forum van ManU, schijnt ManU de volgende spelers mee te hebben:

David De Gea, Sergio Romero, Lee Grant; Diogo Dalot, Victor Lindelof, Harry Maguire, Axel Tuanzebe, Marcos Rojo, Brandon Williams; Scott McTominay, Nemanja Matic, Fred, James Garner, Andreas Pereira, Juan Mata, Jesse Lingard, Angel Gomes, Daniel James; Tahith Chong, Marcus Rashford, Mason Greenwood.

Opvallende afwezigen: Pogba, Jones, Martial
Twijfelgevallen: Dalot, Gomes, Rashford

Grappig dat de forummerts aldaar al blij zijn met een gelijkspel. Belangrijke puntjes:
+ ManU is totaal niet gewend om op kunstgras te spelen. Dat zal mogelijk z'n invloed nog wel hebben op het spel.
+ Afgelopen maandag heeft ManU nog gespeeld tegen Arsenal, waardoor sommige spelers waarschijnlijk rust zullen krijgen (Garner?).
+ Het team is totaal niet in vorm

Krijg er steeds meer zin in!"
Ik ben al blij als het geen afstraffing wordt zoals tegen Olympique Lyon... verder reken ik nergens op
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Kilkenny schreef: 02 okt 2019, 16:08 Als hij speelt ga ik hem zeker toezingen. Goeie keeper geweest voor ons.
leuke vriendin ook wel.

https://www.youtube.com/watch?v=fhLzNpTMfmc

Een oud filmpje weet ik.Wel weer eens leuk!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

een speler van MU.png
een speler van MU.png (498.71 KiB) 4276 keer bekeken

haha. Wat een chagrijnig type.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Die kan niet spelen want die ziet niks vanwege zijn haar. Bovendien loopt hij met de handen in z'n zakken. Al die spelers van MU lopen met hun handen in de zakken. Wat is dat voor flut gedoe met die gasten.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

De Gea keept. Jammer.
Plaats reactie