AZ-Manchester United FC (do 3 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

https://www.ziggosport.nl/nieuws/164399 ... pogba.html
Pogba op de weg terug. Het is nog even de vraag hoe Rashford herstelt van een liesblessure van afgelopen weekend.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Wandelgangen voetbalzone:
Mino Raiola zet hoog in tijdens de contractonderhandelingen voor Paul Pogba. Manchester United moet het salaris van de Fransman verdubbelen naar 35 miljoen euro per jaar om hem uit de handen van Real Madrid te houden. (OK Diario)
Zal ie zijn hoofd wel bij AZ hebben? :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Wedstrijd is op FOX. RTL zendt donderdag liever de nederlaag van Feyenoord uit.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

multatuli schreef: 29 sep 2019, 20:38 Komende wedstrijden van Manchester United:

Ik vraag mij af welke wedstrijd ze het meest serieus zullen nemen :mrgreen:
wel een beetje schreeuwerig. AZ moet gewoon tegen hun. Zonder dat gedoe.

Wat voorspelt Antti ?
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

Wedstrijd al uitverkocht? #-o
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

AZ Twello schreef: 01 okt 2019, 08:20 Wedstrijd al uitverkocht? #-o
Nog 300 kaarten. Gistermiddag 600.

Neem aan dat het gezellig druk gaat worden op het Plein in Den Haag vooraf?
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Toffee schreef: 01 okt 2019, 09:21 Nog 300 kaarten. Gistermiddag 600.

Neem aan dat het gezellig druk gaat worden op het Plein in Den Haag vooraf?
Ik ben al lang blij als ik op tijd ben voor de aftrap.
AZ fanatic 4-life
Fanatic
Berichten: 631
Lid geworden op: 28 feb 2004, 12:12
Locatie: alkmaar

Toffee schreef: 01 okt 2019, 09:21 Nog 300 kaarten. Gistermiddag 600.

Neem aan dat het gezellig druk gaat worden op het Plein in Den Haag vooraf?
Ga wel even een kijkje nemen. Iemand een idee waar je moet zijn in het centrum van Den Haag?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/89 ... ited-.html

Iets te hoog van de toren geblazen denk ik vooralsnog..
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Toffee
Supporter
Berichten: 234
Lid geworden op: 07 okt 2005, 14:34

AZ fanatic 4-life schreef: 01 okt 2019, 09:55 Ga wel even een kijkje nemen. Iemand een idee waar je moet zijn in het centrum van Den Haag?
Het Plein of de Grote Markt. Allebei locaties met meerdere kroegen/horecazaken.

Vanuit CS loop je er vrij snel tegenaan. Grote Markt is net iets dichterbij. Onder het Plein en bij de Grote Markt bevinden zich parkeergarages.

Wij gaan naar Grote Markt denk ik.
Everton: Pride of Merseyside
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Plaatjes van The Scum verwijderd. [-X
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Ik word wel een beetje onrustig van uitspraken dat we favoriet zouden zijn. Dat is niet waar denk ik. De enige overwinning tegen een sterker of gelijkwaardig team is tegen een kwakkelend Feyenoord, tegen Vitesse en Antwerp hadden we het heel moeilijk. Over Antwerp uit wordt nu opeens beweerd dat AZ een vechtmachine was die met sprankelend spel de Belgen professioneel versloeg, terwijl de realiteit is dat we met 11 tegen 11 helemaal niets te vertellen hadden, met 11 tegen 10 zelfs achter kwamen en met 11 tegen 9 in de allerlaatste minuut met veel pijn en moeite gelijk maakten. Partizan was netjes gezien de rode kaart maar ook niet gewonnen.

Net als veel mensen zie ik United vaak spelen en ben ik wel een beetje bang dat we volledig in het mes gaan lopen . Ook tegen Arsenal zie je dat ze bij balverlies vannde tegenpartij zo'n beetje 50 meter in 6 seconden naar voren sprinten met 4 man. Dan is een sprintje van Pogba of Rashford wel iets anders dan Diemers of Sierhuis.

Ik vrees een hele moeilijk en frustrerende wedstrijd. United zal zich echt niet schamen om te verdedigen en te counteren. Boadu zal het heel moeilijk krijgen tegen die lange van Leicester City en Vlaar en Wuytens zullen echt heel erg moeten letten op de ruimte in hun rug.

Toch moeten we geen concessies doen en gewoon ons eigen spel spelen, inzakken en counteren kunnen we namelijk niet. Ik zal mijn ogen uit mijn kop juichen als we winnen, maar een beetje realisme is op zijn plaats. Bij de toto is United ook gewoon favoriet.
Hup AZ.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden


Verwachte opstelling Manchester United:
Afbeelding


Als iemand nog een Romero spandoek heeft, steun ik die persoon heel erg die mee naar het stadion te nemen. Oude spelers eren die hier door de voordeur weggingen, is altijd een goed idee.
Gebruikersavatar
galblazer
Oude garde
Berichten: 1441
Lid geworden op: 15 mei 2007, 18:42

Al zou iedere speler van ons boven zichzelf uitstijgen, dan nog zou het een godswonder zijn als we drie punten pakken. Ik ben dik tevreden met een gelijkspel.Ondanks de vormdip blijft United een hele grote club. Hoop op een sfeertje zoals tegen Newcastle en Fenerbahce
Volgend jaar april weten we meer
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

Bob Ross schreef: 01 okt 2019, 18:05 Ik word wel een beetje onrustig van uitspraken dat we favoriet zouden zijn.
Als AZ maar reëel is. Dat de outsiders van Veronica offside ons nu ineens een goede kans toedichten, is niet reëel. Superblij met een punt. Normaal gesproken.
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik verwacht een professionele instelling van alle AZ spelers. Dit soort wedstrijden bieden kansen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Kilkenny schreef: 01 okt 2019, 19:25 Als AZ maar reëel is. Dat de outsiders van Veronica offside ons nu ineens een goede kans toedichten, is niet reëel. Superblij met een punt. Normaal gesproken.
Partypooper ! :gaap:
Gebruikersavatar
AZ Twello
Invaller
Berichten: 2152
Lid geworden op: 22 dec 2004, 10:01
Locatie: Twello
Contacteer:

pAZcal schreef: 01 okt 2019, 18:14
Als iemand nog een Romero spandoek heeft, steun ik die persoon heel erg die mee naar het stadion te nemen. Oude spelers eren die hier door de voordeur weggingen, is altijd een goed idee.
Ik kan niet wachten tot het Sergio Romero door het stadion schalt !
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Ik hoop dat Boadu vooral Lindelof opzoekt met zijn snelheid. Verder zijn Chong, Greenwood en Rashford super snel. Ben benieuwd hoe die worden opgevangen.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Zal Slot weer een extra verdediger inbrengen met Sugawara, net als tegen Feyenoord? Pérez beweert dat AZ favoriet is, maar dat lijkt me wat overdreven. Ik zou eerder zeggen dat ManU voor AZ normaal gesproken een kansloze zaak is, maar dat we nu gezien de vorm van de elftallen een kans-je hebben. En dat is eigenlijk al lang al leuk :)
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Plaats reactie