AZ-Manchester United FC (do 3 okt, 18.55u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

pAZcal schreef: 03 okt 2019, 16:03 De Gea keept. Jammer.
Is dat ook zo'n chagrijnige niksnut ?

Ik ben benieuwd naar AZ's 'verdedigende organisatie'. Volgens Slot uitstekend. En in de eredivisie maar 3 goals tegen.
En hopelijk een fel en fanatiek AZ !!!!

AZ heeft een reputatie 'Europees thuis' hoog te houden.
Glory Hunter
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Nog 9 kilometer te gaan met de bus.... 😟
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Nog 4....
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nou Slot. Er mogen nog wel een paar aanvallers van AZ bij. Nog nul doelpunten.
Glory Hunter
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Rustig aan, als het goed is schiet Dani zo alle twijfels van zich af met de 1-0 :)
I did not choose myself, I was chosen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Het vele balverlies van AZ t.o.v. MU valt wel op. Precies waar Van Gaal altijd zo op hamerde. Van Gaal naast Adriaanse op de tribune :) AZ is superclub !!

Ik ben benieuwd of de tweede helft beter zal gaan.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

AZ zit als team echt goed in elkaar. Nog een beetje de schroom eraf gooien en dan kan je hier gewoon winnen.

Het is jammer dat Svensson geschorst is want dat scheelt wel wat tov Sugawara op dit niveau.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Nog 20 minuten. AZ speelt goed georganiseerd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3392
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Ongekend dat ManU aan het tijdrekken is tegen AZ!!! Wel lekker sfeertje verder =D> =D> =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Jammer. Geen goal gemaakt. Maar goed van AZ. TROTS !!!
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Zelfs enigszins onbevredigend dat het 0-0 is geworden. United ging zelfs tijd rekken met hun sterren voorin. Pluim voor AZ, dit gaat een leuk seizoen worden.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Genoten van AZ, maar ik heb voornamelijk een zuur gevoel bij dit gelijkspel, er zat toch echt meer in.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ sprokkelt nog niet veel punten op deze manier. Dat wordt een klote groepsfase als AZ niet gaat winnen. De voorhoede is ondermaats qua afwerking. Boadu zit er vaak net naast, creeert zelf moeizaam. Passjes van Stengs mislukken nogal vaak. Idrissi die toch de neiging heeft moeilijk te lopen doen met een tegenstander 1 meter voor 'm. Het viel deze wedstrijd eigenlijk nog allemaal wel mee, maar toch zie je dit telkens terug.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Een volwassen wedstrijd waarin met name Idrissi beter had moeten mikken. Toch enigszins onbevredigend want ze waren te pakken vandaag en de zege van Partizan is ook niet gunstig. Aan beide kanten een strafschop niet gegeven door het ontbreken van de VAR. De verdediging staat goed, het middenveld gaat voorop in de strijd maar de laatste pass van de aanvallers moet beter. En Til was wat doelgerichter dan De Wit.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10989
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

~AZ~ schreef: 03 okt 2019, 17:56
Het is jammer dat Svensson geschorst is want dat scheelt wel wat tov Sugawara op dit niveau.
Dat vond ik voetballend de zwakste schakel eigenlijk. Svensson voegt veel meer toe.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

~AZ~ schreef: 03 okt 2019, 17:56 AZ zit als team echt goed in elkaar. Nog een beetje de schroom eraf gooien en dan kan je hier gewoon winnen.

Het is jammer dat Svensson geschorst is want dat scheelt wel wat tov Sugawara op dit niveau.
Misschien ben ik de enige maar ik vond Sugawara echt prima spelen. Zo veel beter vind ik Svensson in zijn huidige vorm niet.

Hebben met Sugawara een goede vervanger vooor de toekomst, is nog maar 19 en heeft nog veel groei in zich.
Gebruikersavatar
Alkmaar Zaanstreek
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 18 dec 2004, 12:48
Locatie: Spanbroek

~AZ~ schreef: 03 okt 2019, 17:56 AZ zit als team echt goed in elkaar. Nog een beetje de schroom eraf gooien en dan kan je hier gewoon winnen. EENS

Het is jammer dat Svensson geschorst is want dat scheelt wel wat tov Sugawara op dit niveau.

Svensson ruimt veel op, maar is tot de 16 gevaarlijk, daarna kun je hem laten lopen.
In Sugawara zie ik nog meer ontwikkeling voor de komende jaren. Svensson is wat je nu ziet, dat wordt niet beter.
Waar denk ik aan, waar droom ik van, daar 's avonds in mijn bed.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16056
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Na twee uur file rijden op A5 en A4 heb ik alleen de laatste 3 minuten van de 1e helft gezien, en gelukkig de gehele 2e helft!
AZ was beter, gevaarlijker en ManU geen schim meer van de ploeg onder Ferguson. Jammer dat we niet hebben gescoord. De 2e helft heeft Bizot 0 reddingen hoeven verrichten. Niet voor niets dat we zo weinig tegengoals krijgen momenteel. Ondanks dat ik maar een halve wedstrijd heb gezien, toch tevreden met het resultaat. Maar: met deze kut-aanvangstijden niet meer op donderdag met de auto naar Den Haag! Ik ging 16.30u van huis en was 22.50u thuis, met 3 uur file in totaal. Volgende keer maar “treinen” denk ik.
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Gebruikersavatar
dirkjan
Goalscorer
Berichten: 3134
Lid geworden op: 09 mar 2006, 18:25
Locatie: Kolhorn
Contacteer:

Door omstandigheden was ik gisteravond het voor het eerst in Den Haag een wedstrijd kijken. De eerste keer dat ik er was kwam ik niet verder dan de bussluis van het uitvak, maar dat is wat off topic :lol:

Over Kolhorn-Den Haag bijna 3 uur gedaan, wat een kutfile op die A4. Normaal is het anderhalf uur (via A7). Iets te laat in het stadion, maar wel genoten van de sfeer, en de wedstrijd zelf was ook prima te doen. Ik vond het vooral jammer dat AZ niet scoorde, want het kon prima. Maar ook United had een goal kunnen maken.

Terugweg ging prima, en met tussenstops op de A4 (Burger King in verbouwing :evil: ) A7 bij Zaandam (Burger King alweer dicht) en Hoorn (Mac :roll: nog open) om 23:15 weer thuis.
Tegen Astana en Partizan gaan we met de trein, zoveel is duidelijk.
Wie zijn vrijheden wil opgeven voor veiligheid, zal uiteindelijk geen van beide hebben.
Plaats reactie