Royal Antwerp-AZ (do 29 aug, 19.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

bk wcm schreef: 29 aug 2019, 20:53 Ik verbaas me weleens over uitspraken, maar dit slaat werkelijk alles.
Die gast is 18, komt terug van 2 zware blessures, staat tegen 3 beulen, geeft alles, verdient een penalty, kwijlende europese topclubs.
En meneer Jansen vindt hem erg slecht vandaag.
Volgens mij maakt het niet uit wie hem volgt, dat doen ze bij Stengs ook, wees eens objectief. Hij was simpel weg niet goed. Enorm talent dat zeker
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

~AZ~ schreef: 30 aug 2019, 12:18 Ik vond hem wel grappig.
Inderdaad als je alle haat berichten van die Belgen leest is dit wel de grappigste :D
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Rjansen17 schreef: 30 aug 2019, 12:28 Volgens mij maakt het niet uit wie hem volgt, dat doen ze bij Stengs ook, wees eens objectief. Hij was simpel weg niet goed. Enorm talent dat zeker
Belangrijkste is dat hij keihard werkt en alles doet om te winnen. Als spits heb je ook nog de moeilijkste positie want je bent afhankelijk van de voorzetten die je krijgt. Hij was gisteren niet de beste speler op het veld, maar hij speelde niet slecht. Klein beetje meer geluk en hij was de held geweest.
Gebruikersavatar
D. Loggie
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 sep 2012, 07:48
Locatie: Utrecht

David Loggie! ... He is scoring everyday!
Gebruikersavatar
D. Loggie
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 sep 2012, 07:48
Locatie: Utrecht

Mooie beelden van Vlaar:
David Loggie! ... He is scoring everyday!
bosuil
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2019, 21:06

klotsen schreef: 30 aug 2019, 06:14 Toch wel karakter om hier nog mee na te analyseren bosuil. Ik zou er waarschijnlijk te ziek van de wedstrijd voor zijn.
Slot was na afloop ook reeel en vermoedde dat met 11 tegen 11 AZ het niet zou gaan redden tegen Antwerp.
Sterkte en een mooi seizoen toegewenst in het mooie Antwerpen.
Ja ik ben er nog niet goed van hoor maar ok, nog niet zo lang geleden zat ik op een ijskoude december avond in het stadion te kijken naar hoe we met 0-3 werden afgedroogd door een semi-prof ploeg in tweede klasse dus een beetje relativeren lukt nog wel :)

Jullie ook veel succes tegen Man Utd (dit typ ik met veel pijn in het hart :mrgreen: )
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Forza AZ schreef: 30 aug 2019, 07:37 Voor het behalen van de groepsfase zijn er geen bonuspunten.

...

Wel een minimum van 3 punten, zelfs als je minder punten haalt in de 6 wedstrijden.
Dus dan heb je toch al 3 punten in the pocket door het behalen van de groepsfase? Maar goed, links--of rechtsom is het sowieso lekker. En die extra miljoenen die AZ ontvangt aan behalen groepsfase, recettes, marktpool en tv-geld zijn ook mooi mee genomen. Als ik het goed begrepen heb gaat dat toch om bedragen tussen de 5 a 10+ M€.
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

multatuli schreef: 30 aug 2019, 12:38 Belangrijkste is dat hij keihard werkt en alles doet om te winnen. Als spits heb je ook nog de moeilijkste positie want je bent afhankelijk van de voorzetten die je krijgt. Hij was gisteren niet de beste speler op het veld, maar hij speelde niet slecht. Klein beetje meer geluk en hij was de held geweest.
Dat is absoluut waar, werklust valt hem bijna nooit te verwijten. Maar dat zou geen criterium moeten zijn. Een beetje geluk ook niet, met een beetje pech pakt hij een domme 2e gele kaart, gelukkig allemaal niet gebeurd.
Gebruikersavatar
D. Loggie
Dagjesmens
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 sep 2012, 07:48
Locatie: Utrecht

Afbeelding
David Loggie! ... He is scoring everyday!
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Die Lamkel Ze grappen zijn erg leuk. Van mij mogen er meer komen. :D
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Lamkel Zé scoorde tegen AZ, maar zijn status van held veranderde snel naar anti-held. Door zijn uitbundige viering kreeg hij een tweede gele kaart en moest Antwerp met 9 man verder.

Uiteindelijk trok AZ aan het langste eind en werd de 1-0 voorsprong van Antwerp uitgewist. De Nederlanders wonnen met 1-4. Lamkel Zé geeft tegenover Het Nieuwsblad uitleg over zijn reactie. “Ik had vooraf aan de ref gevraagd of ik met een masker kon vieren, maar hij zei me dat ik dan geel zou krijgen.”

Ook wist Lamkel Zé dat hij zijn shirt niet kon uittrekken. Hij dacht dat hij geen geel karton kon krijgen met een andere viering. “En ik wist: Als ik mijn shirt uittrek, krijg ik óók geel. Maar ik had geen idee dat je ook voor het vieren op de hekken bestraft zou worden. Echt stom.”

Voetbalprimeur.be
Veel dommer ga je ze niet vinden :lol:
Gebruikersavatar
MR Mayistic
Supporter
Berichten: 151
Lid geworden op: 31 aug 2006, 15:54
Locatie: Het tover bos

Er gaat nog meer gebeuren na de uitschakeling bij Royal Antwerpe!

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/89 ... ampaign=AZ
Grifo
Oude garde
Berichten: 1497
Lid geworden op: 19 sep 2005, 17:30
Contacteer:

MR Mayistic schreef: 01 sep 2019, 13:50 Er gaat nog meer gebeuren na de uitschakeling bij Royal Antwerpe!

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/89 ... ampaign=AZ
Snel halen, die Lamme Zé. Heeft zich afgelopen donderdag een loyaal AZ-speler getoond ;).

Het was een mooi feestje. Zo een welke je over een jaar of 10 nog met kippenvel op je armen kan herinneren. Zoveel van dat soort wedstrijden zijn er voor mij niet geweest, een 5-tal ongeveer. Heerlijk!
____________
Hoc est nihil
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Dit was toch wel een avond die nog lang zal heugen, soms op het scherpst van de snede, ik had al geaccepteerd dat we er niet doorkwamen en daar kwam dan toch die gelijkmaker en dan het doelpunt van Druijf in de verlenging, de jonge talenten doen het toch voor ons en ik geniet er van.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

De wedstrijd krijgt nog een staartje. De UEFA gaat een onderzoek doen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Jack schreef: 03 sep 2019, 12:15 De wedstrijd krijgt nog een staartje. De UEFA gaat een onderzoek doen.
Omwille van wat precies gaan ze nu nog onderzoek doen? Ze kunnen hooguit bepalen hoe hoog de boete voor Antwerp wordt of welke straf andere eventuele straf zij krijgen vanwege misdragingen toch?
kohen
Herry en/of Berry
Berichten: 52
Lid geworden op: 17 jan 2008, 20:55

Blij dat wij geen enkele sanctie krijgen van de UEFA! Mag ook wel eens gezegd worden. Zelfs geen klassieke "op de trappen staan" boete. Jammer dat de antwerp supporters er voor zorgde dat we 3 uur later dan gepland thuis waren, maar was het meer dan waard.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Royal Antwerp krijgt een fikse boete: Antwerp bestraft voor rellen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Daar zullen ze van wakker liggen...
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Bolat 3 wedstrijden geschorst. Nou ja, boeien.
Glory Hunter
Plaats reactie