AZ-Royal Antwerp (do 22 aug, 20.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Antwaaarp heeft trouwens een budget van 35 mio.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

bosuil schreef: 23 aug 2019, 12:42 Ons budget is om en bij de 25 miljoen.
Wikipedia vermeldt voor Antwerp een begroting van 35,5 miljoen voor het seizoen 2019/2020.

Die 25 miljoen zie ik alleen voor vorig seizoen. Transfersommen zijn irrelevant. De vraag is hoeveel netto salaris je kan betalen.
Gebruikersavatar
Lecompte
Reservespeler
Berichten: 1783
Lid geworden op: 16 aug 2011, 17:19

multatuli schreef: 23 aug 2019, 08:21
Uitblinkers Bizot en Midtsjo.
Stengs was voor rust beter dan ooit
Uit negativisme is nog nooit iets goeds geboren.
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

En Antwerp heeft waarschijnlijk nog een keer dezelfde begroting buiten de boeken om.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Dekleine1891
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2019, 12:40

Hallo,

Mijn naam is Mario Michiels.
Ik ben verzamelaar van voetbaltickets.

Is het misschien mogelijk me te helpen aan tickets van de wedstrijd AZ - R Antwerp FC (Europa League 22.08.2019) voor m’n verzameling aub?
Alle andere tickets zijn ook steeds welkom, dubbele kan ik gebruiken om te ruilen met andere verzamelaars.


Alvast bedankt op voorhand !

Sportieve groeten,

MARIO MICHIELS
ASTRIDLAAN 34
B - 2580 PUTTE
BELGIE

site: www.mariomichiels-voetbaltickets.be
é-mail: Michiels.Mario@telenet.be
facebook: @mariomichielsvoetbaltickets
instagram: @dekleine1891
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Antti Opdam schreef: 23 aug 2019, 16:07 Wikipedia vermeldt voor Antwerp een begroting van 35,5 miljoen voor het seizoen 2019/2020.

Die 25 miljoen zie ik alleen voor vorig seizoen. Transfersommen zijn irrelevant. De vraag is hoeveel netto salaris je kan betalen.
Mwah, de kwaliteit spelers die je voor geld kan krijgen is een combinatie van loon en transfersommen. Als zij voor max 1,5 miljoen spelers halen kunnen wij daar meer tegenover zetten. Als zij vervolgens substantieel meer salaris betalen dan vlakt dat elkaar uit en wat mij betreft hebben beide clubs dus min of meer dezelfde financiele slagkracht.
Hup AZ.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

Lecompte schreef: 23 aug 2019, 16:28 Stengs was voor rust beter dan ooit
Stengs en Idrissi vond ik ook heel sterk spelen en Boadu ook wel. Maar Bizot met een paar geweldige reddingen en Midtsjo met zijn energie en vechtlust staken er voor mij net iets bovenuit.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Bob Ross schreef: 23 aug 2019, 17:26 Mwah, de kwaliteit spelers die je voor geld kan krijgen is een combinatie van loon en transfersommen. Als zij voor max 1,5 miljoen spelers halen kunnen wij daar meer tegenover zetten. Als zij vervolgens substantieel meer salaris betalen dan vlakt dat elkaar uit en wat mij betreft hebben beide clubs dus min of meer dezelfde financiele slagkracht.
Er zitten heel serieuze investeerders achter de schermen die ook allerlei constructies verzinnen om spelers zware contracten te kunnen geven. Zowel qua salaris als transfersommen is AZ klein bier vergeleken met hen. Er gaan geruchten om Defour en Fellaini te halen. Die twee verdienen samen misschien wel zoveel als bijna de hele selectie van AZ.

Wat AZ doet is daarom ook dubbel zo knap. De transferwaarde van deze ploeg is veel waard dan die van hen en met matige uitgaven qua transfersom en de veel mindere salarissen staat er een selectie die beter is. Kopen en met veel geld smijten kan iedereen, wat AZ doet is bijna kunst.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
bosuil
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2019, 21:06

kuifje schreef: 23 aug 2019, 18:28 Er zitten heel serieuze investeerders achter de schermen die ook allerlei constructies verzinnen om spelers zware contracten te kunnen geven. Zowel qua salaris als transfersommen is AZ klein bier vergeleken met hen. Er gaan geruchten om Defour en Fellaini te halen. Die twee verdienen samen misschien wel zoveel als bijna de hele selectie van AZ.

Wat AZ doet is daarom ook dubbel zo knap. De transferwaarde van deze ploeg is veel waard dan die van hen en met matige uitgaven qua transfersom en de veel mindere salarissen staat er een selectie die beter is. Kopen en met veel geld smijten kan iedereen, wat AZ doet is bijna kunst.
Onze technische directeur is Luciano d'Onofrio, voormalig sterke man bij Standard en Porto, dus die vist graag in die vijver. Zo zijn ook Mbokani en Bolat hier bijvoorbeeld beland. Hij zou ook graag Defour halen maar die zijn looneisen liggen momenteel te hoog. Met geld wordt er hier zeker niet gesmeten, tenzij voor echte topspelers zoals Mbokani en Refaelov. Daar staat onze technische directeur ook om bekend, elke cent twee keer omdraaien en toeslaan op deadline day. Transfersommen zijn hier ook heel beperkt naar Belgische normen. Daarbuiten bestaat onze kern vooral uit spelers die waren afgeschreven in België (Bolat, Haroun, Hairemans) en nobele onbekenden uit buitenlandse competities.

Wat AZ doet, heb ik overigens enorm veel respect voor. Veel spelers uit eigen jeugd aangevuld met enkele ervaren mannen, en goed voetbal brengen en resultaten halen. Ik kan alleen maar hopen dat wij ook in deze richting evolueren maar dat zal alleszins nog een poos duren. We hebben 13 jaar lang in tweede klasse gezeten, elk jaar balancerend op de rand van de financiële afgrond, en pas sinds de overname in 2016 wordt er weer een professioneel beleid gevoerd.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Gheysels heeft dan ook een veel dikkere portemonnee dan Wouters. Maar gaan ze dan ook eens iets doen aan jeugdwerking want de laatste die ik me kan herinneren is de Cisse.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
bosuil
Teletext-supporter
Berichten: 8
Lid geworden op: 21 aug 2019, 21:06

kuifje schreef: 23 aug 2019, 21:30 Gheysels heeft dan ook een veel dikkere portemonnee dan Wouters. Maar gaan ze dan ook eens iets doen aan jeugdwerking want de laatste die ik me kan herinneren is de Cisse.
Ze hebben de visbokaal tribune bij ons een paar dagen geleden gesloopt, daar komt een nieuwe tribune en jeugdfaciliteiten. Qua jeugd is er serieus geinvesteerd en hopelijk zorgt dat beleid er ook voor dat de Antwerpse jeugd niet meer massaal richting Genk, Brussel of Brugge trekt. In onze huidige kern hebben we vier jeugdspelers rondlopen met Hairemans, De Laet, Quirijnen en Geeraerts. Quirijnen is 17-jarige linksback en jeugdinternational en maakte z'n debuut dit jaar in 1A. Ik hoop eigenlijk dat hij donderdag start want Juklerod ziet er niet al te best uit de laatste weken.

En Gheysens heeft serieus wat centen, ja. Ik zou liever niet afhankelijk zijn van een rijke messias maar als faillissement het alternatief is, dan heb je weinig keuze. Maar voorlopig niks aan te merken op het beleid.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

bosuil schreef: 23 aug 2019, 21:37 En Gheysens heeft serieus wat centen, ja. Ik zou liever niet afhankelijk zijn van een rijke messias maar als faillissement het alternatief is, dan heb je weinig keuze. Maar voorlopig niks aan te merken op het beleid.
AZ heeft ook 2 keer in die situatie gezeten en is toen 2x landskampioen geweest. Helaas ging het beide keren vlak erna fout, waardoor het weer minder ging met AZ. De 1e keer degradatie en jarenlang eerstedivisie spelen. De 2e keer zijn we er gelukkig weer goed uitgekomen, maar het had ook anders kunnen aflopen. Hopelijk lopen jullie niet tegen die problemen aan.
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

bosuil schreef: 23 aug 2019, 21:37Juklerod
Ik dacht even dat ie Jungle Rot heette. :lol:
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

bosuil schreef: 23 aug 2019, 21:37 Ik zou liever niet afhankelijk zijn van een rijke messias maar als faillissement het alternatief is, dan heb je weinig keuze. Maar voorlopig niks aan te merken op het beleid.
Tja, ze zijn in België allemaal afhankelijk van een externe geldschieter. Alleen Don Quichotte Beveren niet maar die zijn op sterven na dood.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Om de waarde van vorig in te schatten. Antwerp al na vijf speelrondes door naar de volgende ronde en ook in de groepsfase thuis gewonnen van Tottenham.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

kuifje schreef: 03 dec 2020, 19:44 Om de waarde van vorig in te schatten. Antwerp al na vijf speelrondes door naar de volgende ronde en ook in de groepsfase thuis gewonnen van Tottenham.
Antwerp was toen ook al een stuk sterker dan AZ. En een stuk dommer.
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 04 dec 2020, 13:35 Antwerp was toen ook al een stuk sterker dan AZ. En een stuk dommer.
Ze zijn nu wel zo slim geweest om die ene dommerik eruit te zetten.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

kuifje schreef: 04 dec 2020, 14:58 Ze zijn nu wel zo slim geweest om die ene dommerik eruit te zetten.
Hij steekt wel Balotelli naar de kroon :mrgreen:
https://www.vice.com/nl/article/z3b9my/didier-lamkel-ze

Schijt aan AZ, knokken en chaos: dit is het verhaal van Didier Lamkel Zé
Hij heeft meer kaarten gepakt dan doelpunten gemaakt
.
MD
Door Michel Doodeman
P
Foto's Door Proshots
3.4.20

Deel

Tweet

Snap
Als Didier Lamkel Zé Royal Antwerp met een kopbal op voorsprong zet tegen AZ, is zijn eerste impuls om aan een geïmproviseerde wereldrecordpoging op de 100 meter sprint te beginnen. Hij rent richting de tribune met gespreide armen en de vastberaden blik van iemand die besloten heeft iets heel doms te doen. ‘LZ7’ klautert de hekken in en juicht triomfantelijk met de supporters. Het levert hem zijn tweede gele kaart op, waardoor Antwerp met nog maar negen man op het veld komt te staan.

Deze Lamkel Zé-masterclass wordt vervolgens kenmerkend afgesloten: hij trekt zijn shirt uit en houdt deze provocerend omhoog richting de bank van AZ. Het is afgelopen zomer voor veel Nederlanders de kennismaking met Lamkel Zé: een fenomeen dat zijn genialiteit alleen tot uiting lijkt te kunnen brengen als het samengaat met een flinke dosis chaos.

1585904629686-Copyright-ProShots-2709283
LAMKEL ZÉ AFGELOPEN SEIZOEN. (FOTO: PROSHOTS)

Voordat Didier zijn combinatie van furore en chaos naar Royal Antwerp brengt, heeft hij er al een uitgebreid voetballeven op zitten. Hij speelt bij L’Académie Brasseries in Kameroen, gaat op proef bij Anderlecht, Bordeaux en Olympique Lyon, tekent bij Lille en vertrekt uiteindelijk naar Niort. Bij de Franse club maakt hij niet alleen naam als een talentvolle en behendige speler, maar ook als een onversneden enfant terrible: hij wordt twee keer uit de selectie gezet, onder meer vanwege een knokpartij op de training. Bovendien blijkt hij moeite te hebben om niet al z’n geld te verbrassen.

Lamkel Zé betreedt voor het eerst de spotlights als hij als invaller voor Royal Antwerp scoort tegen Standard Luik. De Kameroener trekt meteen z'n shirt uit, wat hem op een gele kaart komt te staan. Dat lijkt een incident, maar later blijkt het een essentieel onderdeel van de gehele Didier Lamkel Zé-experience te zijn. Sterker nog, volgens de cijferverzamelaars van Transfermarkt heeft hij in zijn carrière meer kaarten (28) gepakt dan doelpunten (21) gemaakt.

De incidentjes die er zijn, gaan hand in hand met goede prestaties. Ze zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden. Op het moment dat hij een vaste waarde bij Antwerp lijkt te worden, krijgt Lamkel Zé het op de training aan de stok met verdediger Jelle Van Damme – de oud-Ajacied wiens legacy vooral bestaat uit het feit dat hij ooit tijdens een warming-up de bal vol op de kneiter van een nietsvermoedende duif schoot. Lamkel Zé geeft Van Damme tijdens een trainingspartijtje een klap in het gezicht, wat hem een disciplinaire schorsing oplevert. Van Damme toont het resultaat, een blauw oog, op Instagram.


Lamkel Zé is als een relikwie uit een tijd toen er nog geen persvoorlichters in het voetbal waren. In de wandelgangen circuleren er allerlei gekke anekdotes over hem: over de keer dat hij de perszaal in zijn onderbroek trotseerde, of doodgemoedereerd met een winkelwagen vol Nike-spullen van het stadion naar zijn appartement liep. Interviews geeft hij bovendien bij voorkeur met de controller van z’n PlayStation stevig in z’n hand geklemd. Hij doet denken aan het prototype profvoetballer uit de jaren tachtig, dat in shampooflessen poept en met een motorhelm op z’n hoofd het spelershome binnenwandelt, maar dan getransporteerd naar 2020.

Lamkel Zé eindigt het afgelopen seizoen sterk, met vier doelpunten en vier assists (en tien kaarten, waaronder een rode). Terwijl zijn ploeggenoten zich na de zomerstop opmaken voor het nieuwe seizoen, ligt de buitenspeler nog aan het strand in Nice. De reden: hij is niet van plan zich te melden zolang hij geen verbeterd contract krijgt. “Ik heb niet meer dezelfde status als toen ik hier een jaar geleden arriveerde. Ze moeten ook begrijpen dat ik een familie heb, en zeven broers en zussen mee moet onderhouden,” aldus Lamkel Zé in de Gazet van Antwerpen.

Na een tijdelijke verbanning naar de 'B-kern', keert Lamkel Zé terug naar het eerste elftal. Kort daarna speelt hij een hoofdrol in de nu al legendarische wedstrijd Antwerp-AZ, een veldslag die eigenlijk een Netflix-documentaire verdient. De twee gezichten van de Kameroener worden in die wedstrijd weer duidelijk zichtbaar. Op het moment dat hij een oerdomme rode kaart pakt staat Royal Antwerp virtueel op het punt om zich te plaatsen voor de groepsfase van de Europa League. Als de stofwolken van De Slag om Antwerpen opgetrokken zijn, worden de gevolgen van zijn uitspatting duidelijk. AZ heeft na de rode kaart vier keer gescoord, Royal Antwerp ligt eruit.


Een paar dagen later zit Lamkel Zé op de tribune, vanwege wéér een nieuw incident: een knokpartij met keeper Sinan Bolat op de training. Elke andere speler zou vermoedelijk allang definitief weggestuurd zijn, maar Lamkel Zé is nu eenmaal te goed, te technisch en te creatief om op te geven. Hij heeft het temperament van een in de snackbar geprovoceerde Anthony Lurling en het talent van een Braziliaans international.

Na de laatste vechtpartij lijkt hij eindelijk geleerd te hebben van zijn fouten. Lamkel Zé scoort en gedraagt zich voorbeeldig (lees: hij veroorzaakt geen problemen). De enige frats die hij zich veroorloofd is een gele kaart nadat hij zijn shirt uittrekt. Op z’n ondershirt staat ironisch genoeg ‘Lamkel Zé Na Kalm’ (vrij vertaald uit het Vlaams: doe eens rustig). “Ik wist dat ik daar een gele kaart voor zou krijgen, maar bon, ik had een van mijn buren beloofd om dat shirt te tonen als ik zou scoren (…) Belofte maakt nu eenmaal schuld,” aldus Lamkel Zé. Het zal vast de eerste keer ooit zijn dat een speler een gele kaart pakt omdat hij sociaal ongemakkelijke situaties met z’n buren wil vermijden.

Goed, fast forward naar december 2019: Standard Luik-Antwerp. In de tussentijd heeft de buitenspeler zijn debuut gemaakt voor het Kameroense elftal en toonde hij – nadat hij een doelpunt scoorde – een door een supporter ontworpen sticker met daarop ‘LZ7’ en de beeltenis van de speler zelf die z’n shirt omhoog houdt. De sticker is een hit onder Antwerp-fans en hangt op menig raam, verkeersbord en urinoir, niet alleen in België, maar zelfs ook in Nederland. Zijn populariteit is niet moeilijk te verklaren: ondanks alles blijft Lamkel Zé een speler waarvoor je naar het stadion komt. Is het niet om te genieten, dan wel om je te ergeren.

1585904445131-lamkelze2
EEN LAMKEL ZÉ-STICKER.

Als Antwerp met nog 15 seconden op de klok met 1-3 leidt tegen Standard Luik, lijkt het chaosconnaisseur Lamkel Zé een goed idee om nog wat provocerende gebaren naar de supporters van Standard te maken. Al snel komen er tegenstanders op hem afgerend, gaat hij naar de grond, worden er bekers bier naar hem gegooid en ontstaat er een klein volksgevecht als de spelers naar de catacombe lopen. Als provoceren een kunst was, zou er vermoedelijk vandaag nog ergens een LZ7-museum verrijzen.

Daarna volgen de incidenten elkaar zo snel op, dat ze eigenlijk een liveblog op nu.nl verdienen. Tijdens het winterse trainingskamp in Spanje doet hij niet mee op een training vanwege “psychische problemen,” aldus zijn trainer Laszlo Bölöni. Ook wordt hem ongeïnteresseerd gedrag verweten – hij ziet een oefenwedstrijd als aanleiding om uitgebreid op de bank aan z’n Instagram-content te werken – en krijgt tijdens een ‘vriendschappelijke’ wedstrijd na een kwartier een rode kaart wegens natrappen. Als hij later zelfs weigert om samen met z’n ploeggenoten een paar rondjes rondom het veld te lopen, rijst de vraag hoe lang supporters en medespelers hem nog tolereren.

Een week later is het weer raak: tijdens een wedstrijd tegen Kortrijk voor de Croky Cup – het bekertoernooi waarvan de mascottes twee manisch uit hun ogen kijkende chipsvogels zijn – eist Lamkel Zé tegen alle afspraken een penalty op, en mist. Als hij later gewisseld wordt, stormt hij naar de kleedkamer.

Weer een week later vindt de grote kraker in België plaats: de nummer 2, Antwerp, tegen koploper Club Brugge. In de aanloop naar de beladen wedstrijd besluit Lamkel Zé een scheut olie op het vuur te gooien. Hij deelt op Instagram een foto van zichzelf waarin hij het account van Club Brugge tagt, met als bijschrift “Wankers”. Al snel heeft hij door dat hij een grote fout maakt, en vervangt hij het bericht voor een story waarin hij in het Frans over de rivaal schrijft: “Club Brugge: dat is familie”.

1585904351936-lamkelze3
De clubleiding probeert de bosbrand in allerijl te blussen met een persbericht. “Navraag leert dat Didier wordt beïnvloed door andere personen om dergelijke posts te plaatsen (…) Didier distantieert zichzelf ook van de manier waarop deze post is overgenomen. Hij is de Engelse taal niet machtig, laat staan dat hij de mogelijke impact correct kon inschatten,” schrijft de club. Het idee dat Lamkel Zé zelf geen Engels kan maar toch mensen vrolijk met “wankers” begroet, als een soort Mr. Bean op vakantie, blijft nog lang hangen.

Na wanker-gate wordt het verdacht rustig rondom de Kameroener, de incidentenstroom droogt even op en hij pakt zelfs geen gele kaarten meer. Tegelijkertijd scoort hij ook niet meer, wat trainer Bölöni tot de volgende conclusie brengt: “In de wedstrijd tegen Charleroi zag ik hem drie à vier keer een abnormale blijk van hoffelijkheid vertonen. Didier is te veel gentleman geworden.” Het is een wonderlijke conclusie: blijkbaar gedijt Lamkel Zé beter bij chaos en provocaties dan bij rust.

Met het vooruitzicht van een grootse wedstrijd in het verschiet, namelijk de finale van de Croky Cup tegen Club Brugge, is de plotselinge kalmte van LZ7 ergens ook wel te begrijpen. Als de stilte voor de onvermijdelijke storm, het moment waarop hij kan ontploffen, zowel in positieve als negatieve zin. De wedstrijd waar iedereen in Antwerpen zich op verheugd, komt er echter niet. Althans, voorlopig niet. De bekerfinale zou op 22 maart gespeeld worden, maar is uitgesteld vanwege het coronavirus.

Terwijl een pandemie door de wereld raast, plaatst Lamkel Zé af en toe oude filmpjes van zichzelf op Instagram, waarop te zien is hoe hij scoort, een panna geeft of een tegenstander gek maakt. Het is een herinnering aan wat we nu moeten missen, aan de explosie waarvan we weten dat ze ooit weer komt, al is het nog de vraag wanneer. Tot die tijd moeten we het doen met archiefbeelden van de wildste speler van de Benelux.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Wat een wedstrijd was dat. AZ bakte er geen pepernoot van over die 2 wedstrijden, maar hun kregen het voor elkaar om 3x rood te pakken. Veldslagen met 24 kaarten =D>, last minute gelijkmaker. En achteraf die foto waar alle AZ spelers hun shirtje omhoog hielden zoals die lamzak ze deed. Ik hoop stiekem op een rematch in de volgende ronde.
multatuli
Kristen
Berichten: 5895
Lid geworden op: 25 dec 2007, 22:50

SimonPoulsen schreef: 04 dec 2020, 19:20 Wat een wedstrijd was dat. AZ bakte er geen pepernoot van over die 2 wedstrijden, maar hun kregen het voor elkaar om 3x rood te pakken. Veldslagen met 24 kaarten =D>, last minute gelijkmaker. En achteraf die foto waar alle AZ spelers hun shirtje omhoog hielden zoals die lamzak ze deed. Ik hoop stiekem op een rematch in de volgende ronde.
Ze zullen dan wel revanche willen nemen, dus ik vrees dan een veldslag.

Ik zou de 1e rondes liever een zwakke tegenstander treffen en daarna tegen AC Milan loten met Ibra en Hauge.
Plaats reactie