AZ-Royal Antwerp (do 22 aug, 20.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ moet zien te winnen van die Belgen. Maar ze spelen alsof ze de bal voorzichtig in het doel moeten leggen.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

kuifje schreef: 22 aug 2019, 19:25 Het leek wel zoals Jong AZ deze week. Stel smurfen en lichtgewichten tegen normale jongens. AZ combineert bij tijd en wijlen wel aardig en had ook wat mogelijkheden maar je weet gewoon dat zij loeren op het moment dat ze hun surplus aan fysiek en lengte in de strijd kunnen gooien. Heb ook de indruk dat Slot totaal verrast is door Boloni en niet had verwacht dat Antwerp zo veel druk ging zetten. AZ wist er totaal geen raad mee. Ik verwacht dat in de competitie meer teams dit gaan doen of zou alleen Willem II zo slim zijn?
AZ was misschien even verrast maar voetbalde zich daarna tot een paar dotten van kansen door gebruik te maken van de ruimte achter de verdediging. Het probleem is gewoon dat je het aflegt bij standaard situaties en wij een amateur centraal in de verdediging hebben staan die dat probleem twee keer zo erg maakt.
Gebruikersavatar
Metalingus
Oude garde
Berichten: 1350
Lid geworden op: 10 aug 2005, 13:22
Locatie: Heemskerk

salmonyappi schreef: 22 aug 2019, 19:26 Dank voor het meedenken. Ik heb alleen iPhone en iPad mee....... Maar zo te lezen mis ik niks.
Ik heb een account aangemaakt op kijk.nl en heb de 1e helft prima kunnen zien op de IPhone in Duitsland
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

~AZ~ schreef: 22 aug 2019, 19:29 Het probleem is gewoon dat je het aflegt bij standaard situaties en wij een amateur centraal in de verdediging hebben staan die dat probleem twee keer zo erg maakt.
Dat was helemaal geen kopduel aangaan wat hij deed. Hij sprong een klein beetje als verplichting.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Kom op AZ!
Straks alleen weer de “top” 3 in Europa; wil je financiëel bij blijven moet je deze tweeluik verdomme winnen; AZ moet er bij willen horen!
Het is geen hom, het is geen kuit, 't is voetbalkaviaar !!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Is het gek als ik zeg dat ik Til mis? Zie nu al een paar keer een voorzet binnen de 16 waar niemand staat. Heel vaak stond Til daar wel.. de diepgaande middenvelder. Al proberen ze het wel.
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Mis Guus nu toch wel.
Ow, typte dit net toen jouw bericht er tussendoor kwam.
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

klotsen schreef: 22 aug 2019, 19:45 Mis Guus nu toch wel.
Ow, typte dit net toen jouw bericht er tussendoor kwam.
Ben ik gelukkig niet de enige die het dacht..
Gebruikersavatar
kuifje
Kristen
Berichten: 5555
Lid geworden op: 30 dec 2003, 15:10
Locatie: Zaandijk
Contacteer:

~AZ~ schreef: 22 aug 2019, 19:29 AZ was misschien even verrast maar voetbalde zich daarna tot een paar dotten van kansen door gebruik te maken van de ruimte achter de verdediging. Het probleem is gewoon dat je het aflegt bij standaard situaties en wij een amateur centraal in de verdediging hebben staan die dat probleem twee keer zo erg maakt.
Probleem is dat de rest ook klein is; Wijndal, Svensson, en Midstjo. Ouwejan is ook geen kopper en onze aanvallers zijn op dat gebied ook zwak. Wuytens is trouwens in de lucht ook geen held.
Religieuzen, wappies en rechtsen zijn het afval van de maatschappij.

Ondernemers zijn een noodzakelijk kwaad.

Een goede concurrent is een failliete concurrent!
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Weet niet of ik Guus mis, maar op dezelfde voet doorgaan met Ouwejan in de rol van Til, gaat hem (deze wedstrijd althans) niet worden.
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Ragazzi alcoholisti

Yuki moet nog even afstemmen op de ijlere lucht in Twente.
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Nou tegen 10 man dan maar.... Twents kwartiertje!
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

10 10 10 10!

Op één moment na, keept Bizot erg goed!
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

YESSS! Bizot houdt ons in de race. En de eerste goede voorzet van de zijkant levert een doelpunt op. Nu doordrukken, want 1-1 gaat niet genoeg zijn.
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Pompen op johnsen nu!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hatzidiakos heeft het wel verbruid lijkt me.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ikkyu-San
Supporter
Berichten: 229
Lid geworden op: 06 okt 2013, 13:14
Locatie: Pn'Cras

Nou ja, we liggen er nog niet helemaal uit. Erg matig allemaal. Wel een verhit einde. Hopelijk is de thuiswedstrijd met ons eigen publiek erachter beter.... Oh, wacht :roll:
Kwaliteit voor minder geld, wie is daar niet op gesteld?
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Oohh wat een frustrerende wedstrijd!!! Maar toch een prima resultaat. Het blijft toch een soort van uitwedstrijd.. AZ moet kunnen winnen van Antwerp, vandaag waren we ook beter.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

kuifje schreef: 22 aug 2019, 19:49 Probleem is dat de rest ook klein is; Wijndal, Svensson, en Midstjo. Ouwejan is ook geen kopper en onze aanvallers zijn op dat gebied ook zwak. Wuytens is trouwens in de lucht ook geen held.
Wuytens scoorde laatst nog uit een corner. Koppend.
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

AZRickGrimesAZ schreef: 22 aug 2019, 20:25 Oohh wat een frustrerende wedstrijd!!! Maar toch een prima resultaat. Het blijft toch een soort van uitwedstrijd.. AZ moet kunnen winnen van Antwerp, vandaag waren we ook beter.
De goal van Antwerp wordt toch aangemerkt als uitgoal en ik betwijfel of AZ beter was. We zijn goed weggekomen, bal tegen de paal en een aantal superreddingen van Bizot.
Plaats reactie