AZ-FC Mariupol (do 15 aug, 20.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
‘ 81
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 okt 2017, 08:15

Heeft iemand toevallig nog een parkeerkaart van AZ te leen alleen voor morgen ?
azfan_uit_dh
Teletext-supporter
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 aug 2019, 16:01

Ik zou graag nog een kaartje willen bemachtigen voor de wedstrijd van morgen in Den Haag. Ik heb helaas geen clubkaart oid. Wat zijn mijn opties om nog aan een kaartje te komen? En worden er kaartjes aan de poort/deur verkocht?

Gr.
Derk
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

azfan_uit_dh schreef: 14 aug 2019, 16:50 Ik zou graag nog een kaartje willen bemachtigen voor de wedstrijd van morgen in Den Haag. Ik heb helaas geen clubkaart oid. Wat zijn mijn opties om nog aan een kaartje te komen? En worden er kaartjes aan de poort/deur verkocht?

Gr.
Derk
De kaartverkoop stopt vanavond helaas.

Opties:

-Vraag een kennis met een AZ-CC om nog een kaart voor je te kopen.
-Probeer iemand te vinden die niet naar de wedstrijd kan en vraag om zijn e-ticket naar je op te sturen.
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Als iemand nog een kaartje voor vak K kwijt wil. Of gewoon 2 kaartjes voor een ander vak. Let me know!
Gebruikersavatar
Kass
Seizoenkaarthouder
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 feb 2005, 07:49
Locatie: Rotterdam

Kass schreef: 14 aug 2019, 18:33 Als iemand nog een kaartje voor vak K kwijt wil. Of gewoon 2 kaartjes voor een ander vak. Let me know!
Voor mij hoeft het niet meer. Via ticketswap staan er nog wat tickets te koop.
Gebruikersavatar
crnib
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2019, 13:42

wat zijn de mogelijke tegenstanders van AZ in de volgende ronde?
⚽⚽⚽, in de derde helft graag een wijntje
Danish Dynamite
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 feb 2018, 10:18
Locatie: Delft

crnib schreef: 14 aug 2019, 19:24 wat zijn de mogelijke tegenstanders van AZ in de volgende ronde?
Antwerp of Viktoria Plzen. De wedstrijd in België door Antwerp met 1-0 gewonnen.
Gebruikersavatar
crnib
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2019, 13:42

Plzen kan een taaie tegenstander zijn, dan hoop ik liever op Antwerpen
⚽⚽⚽, in de derde helft graag een wijntje
‘ 81
Steward
Berichten: 15
Lid geworden op: 17 okt 2017, 08:15

Heb nog twee kaarten over verder .
Gebruikersavatar
palaver
Ben-Sider
Berichten: 786
Lid geworden op: 30 mei 2019, 11:00

Weet toevallig iemand wat ongeveer de opkomst zal zijn?
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

palaver schreef: 14 aug 2019, 22:44 Weet toevallig iemand wat ongeveer de opkomst zal zijn?
Ik heb iets voorbij zien komen dat ze 9.000 man verwachten.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

De ervaring leert dat in een ritme van twee wedstrijden per week het slordige , slappe en onzorgvuldige spel meestal in het weekend plaats vindt tegen mindere tegenstanders en dat ze in een EL-wedstrijd waar een beslissing valt juist scherp, fel en agressief zijn.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

AZA'dam schreef: 15 aug 2019, 00:25 De ervaring leert dat in een ritme van twee wedstrijden per week het slordige , slappe en onzorgvuldige spel meestal in het weekend plaats vindt tegen mindere tegenstanders en dat ze in een EL-wedstrijd waar een beslissing valt juist scherp, fel en agressief zijn.
Lijkt me logisch. Voor de donderdag zitten drie hele rustdagen en voor de zondag maar twee.

Al lijkt me dat dat slordigheidsaspect in deze fase van het seizoen nog niet optreedt.
snake
Herry en/of Berry
Berichten: 55
Lid geworden op: 05 okt 2005, 14:38

Als er iemand mijn parkeerkaart voor P4 in Den Haag over willen nemen tegen kostprijs kan hij/zij een bericht sturen.
Voordeel bij een nadeel voor mij: Vanaf Pijnacker is de wedstrijd op fietsafstand :D

Edit: kaartje is weg
Laatst gewijzigd door snake op 15 aug 2019, 09:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

palaver schreef: 14 aug 2019, 22:44 Weet toevallig iemand wat ongeveer de opkomst zal zijn?
Dat wordt lastig inschatten. AZ heeft iedereen die een kaart had een nieuwe kaart toegestuurd, maar hoeveel er daarvan ook echt naar Den Haag gaan is afwachten.
AZ zal over 30 minuten alleen weten hoeveel er van de bussen gebruik maken. Hoeveel er daarnaast op eigen gelegenheid gaan blijft afwachten.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Dario Hubner schreef: 15 aug 2019, 06:33 Lijkt me logisch. Voor de donderdag zitten drie hele rustdagen en voor de zondag maar twee.

Al lijkt me dat dat slordigheidsaspect in deze fase van het seizoen nog niet optreedt.
Behalve dan zondag bij RKC.

Denk dat het niet in eerste instantie met rustdagen te maken heeft maar met de motivatie, het gebrand zijn op de mogelijkheid zich te laten zien op het europese podium. En niet alleen om de eer, maar ook vanwege andere aspecten zoals internationale bekendheid, leuke europese reisjes, enz. Verder biedt die EL natuurlijk ook de kans zich te ontwikkelen op een manier die niet mogelijk is wanneer je alleen nationaal speelt.
Die jongens zijn zich wel bewust hoeveel potentie er in die groep zit. Moet er alleen nog op de juiste momenten uit komen. Zoals vanavond dus.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

AZA'dam schreef: 15 aug 2019, 11:28 Behalve dan zondag bij RKC.
Ik betwijfel dat.
AZA'dam schreef: 15 aug 2019, 11:28 Denk dat het niet in eerste instantie met rustdagen te maken heeft maar met de motivatie, het gebrand zijn op de mogelijkheid zich te laten zien op het europese podium.
Vlak, zeker later in het seizoen, rustdagen niet uit. Zoals velen met mij vind ik Raymond Verheijen een flapdrol, maar hij heeft een aantal jaren terug wel een verhelderend onderzoek laten uitvoeren over het effect van het aantal rustdagen (https://www.vi.nl/nieuws/ajax-wordt-ook ... vervalsing) waaruit bleek dat je winstkansen afnamen bij slechts twee hele dagen rust.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3390
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Hop. Op naar Ado :D. Er is een inzamelpunt bij de hoofdingang voor knuffels. Mocht je dus nog wat hebben liggen, neem ze dan mee. =D>
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
Gebruikersavatar
Antti Opdam
Gewoon Dirk
Berichten: 10067
Lid geworden op: 30 dec 2003, 17:57

Nog mensen die zich willen wagen aan een prognose?

3-1.
Gebruikersavatar
G-Vak
Invaller
Berichten: 2333
Lid geworden op: 31 mei 2006, 11:55
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Volgens mij zend Veronica alleen Feyenoord uit rechtstreeks,en Ziggo PSV.
Ergens AZ nog te volgen?
Plaats reactie