AZ-FC Mariupol (do 15 aug, 20.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Meteor
Oude garde
Berichten: 1064
Lid geworden op: 03 feb 2006, 12:09
Locatie: B.T. 9

Wellicht kan ik nog wel 2 kaarten gebruiken. Mocht iemand niet naar Den Haag willen en van 2 kaarten af willen, stuur me dan even een berichtje.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Het gaat tot nu toe steeds over 2 wedstrijden, dus ik vroeg me af waarom er niet direct afspraken zijn gemaakt over de eventuele thuiswedstrijd in de volgende ronde van de EL.

De Telegraaf meldt dat daar wel over gesproken is, maar dat lokale autoriteiten willen afwachten wie de tegenstander dan is. Veel steden zitten waarschijnlijk niet echt te wachten op duizenden supporters van Antwerp in hun stad.
Dat kan dus nog een probleem worden als het echt AZ-Antwerp wordt in de volgende ronde. :(
Danish Dynamite
Dagjesmens
Berichten: 30
Lid geworden op: 08 feb 2018, 10:18
Locatie: Delft

Forza AZ schreef: 13 aug 2019, 14:35 Het gaat tot nu toe steeds over 2 wedstrijden, dus ik vroeg me af waarom er niet direct afspraken zijn gemaakt over de eventuele thuiswedstrijd in de volgende ronde van de EL.

De Telegraaf meldt dat daar wel over gesproken is, maar dat lokale autoriteiten willen afwachten wie de tegenstander dan is. Veel steden zitten waarschijnlijk niet echt te wachten op duizenden supporters van Antwerp in hun stad.
Dat kan dus nog een probleem worden als het echt AZ-Antwerp wordt in de volgende ronde. :(
Op het forum van Antwerp verwachten ze zeker 2000 man, misschien wel 3000, die naar Tsjechie reizen voor hun wedstrijd ondanks een uitvak van ongeveer 500 man en ID-controle voor het binnenkomen van het stadion. Naar Den Haag zou het dus goed mogelijk zijn dat ze met zo'n 3000/4000 man komen...
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6495
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Dikke vette complimenten mij betreft voor AZ, Den Haag, gemeente DH en de hele veiligheidsdriehoek daar. Ik heb het niet uitgezocht maar het lijkt me aardig uniek dat een wedstrijd zo snel elders gespeeld kan worden, met publiek die ook nog eens op de door hen gewenste manier naar het stadion kunnen :bow:
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Als je buskaarten bestelt, vergeet dan niet voor welke bus je kaarten hebt besteld. Want op de kaart zelf staat geen busnummer.
Gebruikersavatar
sister of mercy
Oude garde
Berichten: 1419
Lid geworden op: 29 jan 2004, 17:24
Locatie: oudorp
Contacteer:

Waarom moet je 20 euro per persoon betalen voor de bus?
met de juiste balans tussen kwaliteit en strijd, kan je verder komen dan je eigen doelen
Gebruikersavatar
kamikAZe
Supporter
Berichten: 164
Lid geworden op: 27 okt 2005, 12:28

sister of mercy schreef: 13 aug 2019, 17:55 Waarom moet je 20 euro per persoon betalen voor de bus?
Waar staat dat?
Volgens mij zijn die bussen gewoon gratis...

Parkeren word wel een dingetje...
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Ik vind het vreemd dat er wel een “FAQ” bij de kaartverkoop staat en dat daar geen vraag (en antwoord) bij staat over teruggave van geld van gekochte kaarten. Zoals ik al eerder schreef er zijn voor mensen redenen waarom ze niet in een bus of auto naar Den Haag kunnen. AZ heeft de oplossing perfect, snel en keurig geregeld daar valt niets op aan te merken maar buiten dat zijn er nou eenmaal mensen die daar geen gebruik van willen maken.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jossiek schreef: 13 aug 2019, 19:32 Ik vind het vreemd dat er wel een “FAQ” bij de kaartverkoop staat en dat daar geen vraag (en antwoord) bij staat over teruggave van geld van gekochte kaarten. Zoals ik al eerder schreef er zijn voor mensen redenen waarom ze niet in een bus of auto naar Den Haag kunnen. AZ heeft de oplossing perfect, snel en keurig geregeld daar valt niets op aan te merken maar buiten dat zijn er nou eenmaal mensen die daar geen gebruik van willen maken.
Geef je kaartje aan je neefje of zie de volledige 10 euro als een gift voor je favoriete club. Zo nederlands dit.
Hup AZ.
Jossiek
Seizoenkaarthouder
Berichten: 254
Lid geworden op: 08 mei 2006, 16:45
Locatie: Broek op Langedijk

Bob Ross schreef: 13 aug 2019, 19:37 Geef je kaartje aan je neefje of zie de volledige 10 euro als een gift voor je favoriete club. Zo nederlands dit.
Je mag dat lekker Nederlands vinden, let op als straks blijkt dat er langere tijd niet in het stadion gevoetbald mag of kan worden, dan komt deze vraag vanzelf ook over de seizoenskaarten. De regeling kan nog zo goed zijn, als ik om de week naar een ander stadion moet heb ik simpelweg geen trek in. Dat heeft niets met clubliefde of wat dan ook te maken, dat heeft ook te maken met een drukke baan en een druk leven.
Meer dan 35 jaar hondstrouwe bezoeker.
Vakkie Q
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7731
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het is 47 minuten van het AFAS naar het Cars Jeans stadion. Je kunt ook overdrijven met je drukke leven. Waarschijnlijk ga je ook 10 minuten voor tijd weg vanwege je drukke leven?
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Bob Ross
Basisspeler
Berichten: 2598
Lid geworden op: 31 dec 2003, 12:28
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Jossiek schreef: 13 aug 2019, 20:05 Je mag dat lekker Nederlands vinden, let op als straks blijkt dat er langere tijd niet in het stadion gevoetbald mag of kan worden, dan komt deze vraag vanzelf ook over de seizoenskaarten. De regeling kan nog zo goed zijn, als ik om de week naar een ander stadion moet heb ik simpelweg geen trek in. Dat heeft niets met clubliefde of wat dan ook te maken, dat heeft ook te maken met een drukke baan en een druk leven.
Dat heeft alles met clubliefde te maken. Als je 3 kwartier rijden al te veel moeite vindt voor een belangrijke pot.. maar dan wel zo fanatiek om je 10 hele euro's terug te willen. Ieder zijn eigen keuzes hoor, maar de grootste fan ben je dan niet. Iedereen heeft een druk leven en toch zijn er tweewekelijks mensen die naar een uitwedstrijd gaan.Als we een half jaar in Den Haag moeten spelen zal er vast wel een redelijke regeling komen
Hup AZ.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1120
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

De grootste fans zitten in Amsterdam. Die komen uit heel Nederland vandaan :lol:

Of supporters wel of niet naar Den Haag afreizen moet iedereen toch lekker zelf weten zonder dat je dan meer of minder supporter bent? En of je wel of niet je geld terug kunt krijgen zal ook later wel duidelijk worden. AZ levert nu een aardige topprestatie om iedereen de gelegenheid te geven die wedstrijden van donderdag en zondag te zien. Een FAQ die nu op alle vragen antwoord geeft is niet heel realistisch op deze korte termijn.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

sister of mercy schreef: 13 aug 2019, 17:55 Waarom moet je 20 euro per persoon betalen voor de bus?
Met je couponcode gaat die 20 euro er weer af. Dit (willekeurige bedrag) is waarschijnlijk zodat alleen mensen met een couponcode een buskaart kunnen bestellen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6509
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Bob Ross schreef: 13 aug 2019, 10:47 Ik ben ook benieuwd, moet ook nog een kaartje kopen.
De kaartverkoop is weer opengesteld: https://tickets.AZ.nl/nl/saleflow/event ... 1564761524
Gebruikersavatar
Kilkenny
Moderatort
Berichten: 8330
Lid geworden op: 22 feb 2005, 21:24
Locatie: Alkmaar

dirkjan schreef: 13 aug 2019, 06:34Nee
Inderdaad. Het moet natuurlijk 'Kaas-kwartiertje' zijn. 8)
_________________
"I don't know that!"
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

AZ ticketing draait overuren. Maar verzetten uitstekend werk heb ik het idee. Goed bezig.
Ik heb zin in de wedstrijd.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
crnib
Dagjesmens
Berichten: 27
Lid geworden op: 02 aug 2019, 13:42

Ik zat te kijken wat de bookmakers allemaal voorspellen over deze wedstrijd. En AZ gaat de wedstrijd met gemak winnen =D>
⚽⚽⚽, in de derde helft graag een wijntje
DeZuivelDuivel
Algemeen directeur
Berichten: 9118
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Bob Ross schreef: 13 aug 2019, 20:33 Dat heeft alles met clubliefde te maken. Als je 3 kwartier rijden al te veel moeite vindt voor een belangrijke pot.. maar dan wel zo fanatiek om je 10 hele euro's terug te willen. Ieder zijn eigen keuzes hoor, maar de grootste fan ben je dan niet. Iedereen heeft een druk leven en toch zijn er tweewekelijks mensen die naar een uitwedstrijd gaan.Als we een half jaar in Den Haag moeten spelen zal er vast wel een redelijke regeling komen
Dit is dus de reden waarom er in Nederland/Belgie ook nooit een echt grotere competitie gaat komen of de stadions voller gaan raken, mensen vinden het minste of geringste al te veel werk.

Ik vind dat dit nog een hele redelijke oplossing is op korte termijn voor deze wedstrijd, we hadden blijkbaar ook in de Grolsche Veste gehuisvest kunnen worden, dan was je even wat langer onderweg geweest.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie