FC Mariupol-AZ (do 8 aug, 20.00u (Oek) / 19.00u (Ned))

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Maxhuijp
Seizoenkaarthouder
Berichten: 457
Lid geworden op: 30 jul 2019, 09:09

Spoenk schreef: 08 aug 2019, 18:34 Wat een regelrechte aanfluiting. Ik erger me mateloos.
Ik vind het ook vervelend dat ze nog niet scoren maar om het nou een aanfluiting te noemen...
Het blijft lastig om tegen zo'n geparkeerde bus te spelen. 1 uitdoelpunt kan zo maar het verschil maken.
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Jordy 'balletje vooruit' Clasie
Gebruikersavatar
Alkmaar/Zaanstreek
Invaller
Berichten: 2360
Lid geworden op: 26 dec 2011, 09:38

Het spel is oké, die bal gaat er gewoon niet in. Aanfluiting is wel heel overdreven.
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Wat zou het lekker zijn om in de 93e minuut uit een counter de 0-1 te maken zeg.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Dan kijk ik naar de tussenstanden van de andere teams, bijna overal wordt er lekker gescoord en wij hebben weer zo'n saaie pot. pffffffff
Gebruikersavatar
Spoenk
Supporter
Berichten: 159
Lid geworden op: 22 jul 2005, 18:36
Locatie: Heerhugowaard

Maxhuijp schreef: 08 aug 2019, 18:39 Ik vind het ook vervelend dat ze nog niet scoren maar om het nou een aanfluiting te noemen...
Het blijft lastig om tegen zo'n geparkeerde bus te spelen. 1 uitdoelpunt kan zo maar het verschil maken.
Klein tandje erbij en je sloopt deze gasten. Er zit nul snelheid in ons spel. Die keeper van hun kan er ook niks van.
"Bij AZ is spel te zien zoals je dat zelden aanschouwt op de Nederlandse velden. Het voetbal is gelardeerd met doelpunten die voortkomen uit lange, gesponnen aanvallen."

私の中心があるところAZ のクラブ
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Waar is nou die grote sterke spits van ze?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

0-0. Belachelijk.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Smit260
Seizoenkaarthouder
Berichten: 361
Lid geworden op: 23 okt 2010, 11:07

Belachelijk dat je hier niet 1 of misschien zelfs wel 2 keer tegen scoort.
Ik vrees dat deze anti-voetbal er in Alkmaar via de counter wél 1 of 2 inschopt.
klotsen
Supporter
Berichten: 245
Lid geworden op: 17 jun 2019, 20:02

Jammer, met wat meer geluk win je hier 0-2
Geen reden om hier op het forum de dramaqueen uit te hangen.
Laatst gewijzigd door klotsen op 08 aug 2019, 18:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Weer zo'n wedstrijd waarin scoren niet lukken wil. Tegen Häcken thuis, eerste helft Fortuna thuis. Telkens veel sterker maar niemand krijgt 'm er in. En uitdoelpunten kunnen we niet meer maken in deze ronde.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Smit260 schreef: 08 aug 2019, 18:50 Belachelijk dat je hier niet 1 of misschien zelfs wel 2 keer tegen scoort.
Ik vrees dat deze anti-voetbal er in Alkmaar via de counter wél 1 of 2 inschopt.
Ze vliegen heel dat eind voor een voetbalwedstrijd, maar dan ga je terug met dit totaal nutteloze resultaat. Het hele team zet zichzelf voor lul. Knap hoor.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

AZ is net een fles ketchup
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Pfff wat een kansen hebben we gemist (best goede reddingen van hun keeper). Die 29 dolde meerdere keren onze verdediging aan het einde. Volgende week moet je ze maken en meer dan 1, ik verwacht dat ze volgende week eerder voor de uitgoal gaan dus er komt iets meer ruimte dan deze geparkeerde bus.
Ik vond AZ goed zakelijk de deur op slot houden, en niet met de Hollandse ziekte met 7 mensen voor de bal blind aanvallen, zoals tegen kairat. Jammer we verdienden meer.
pAuluZ
Invaller
Berichten: 2381
Lid geworden op: 19 jan 2005, 10:57
Locatie: Winkel

Missen simpelweg killers voorin.
Leuk al die talenten maar dat is te wisselvallig.
Helaas gaat van wolfswinkel naar feyenoord maar zoiets moeten wij ook voorin hebben.
mAgNaVoX oDySsEy
Gebruikersavatar
bk wcm
Fanatic
Berichten: 576
Lid geworden op: 06 apr 2005, 09:27
Locatie: west coast

Ouwejan, Idrissi, Koopmeiners, speelden matig tot slecht.
De overige spelers wel ok, maar ik denk niet dat dit Mariupol een wereldploeg is.
Gek dat Johnson niet ff naast Boadu mag spelen, de wissels die kwamen maakte het spel niet echt beter.
in Yuki zie ik wel een hele leuke speler, hopelijk kan hij ook samen met Svennson spelen aan de rechterkant.
Iedereen is voor AZ en AZ is voor iedereen.
En ik hef het glas op jouw gezondheid, want jij staat niet alleen.
Robin
Supporter
Berichten: 133
Lid geworden op: 24 feb 2017, 21:03

Genoten van Stengs, geërgerd aan alle gemiste kansen.
I did not choose myself, I was chosen.
1keerraken
Seizoenkaarthouder
Berichten: 282
Lid geworden op: 26 jul 2017, 18:59

Ik vond de commentator nog vele malen slechter dan onze ploeg. Jammer dat je het hier niet al meteen afmaakt , maar thuis zie ik het wel gebeuren. PSV was een stuk slechter en wint via een makkelijk gegeven pingel. Ons veldspel is zeer behoorlijk alleen tempo moet omhoog en de nauwkeurigheid is vooral bij Stengs met regelmaat ver te zoeken.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5360
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Ik heb te doen met Boadu. Heel de tijd die rotkeeper of een teen te kort.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Boadu was wel heel slecht vandaag. Verder een wedstrijd met overwicht maar weinig echt uitgespeelde kansen. Het treurige is dat we een betere ploeg hebben maar de kans er gewoon dik in zit dat we er volgende week uitvliegen. Dan moeten we ineens scoren en daar gaan die gasten natuurlijk van profiteren.

Gelukkig Feyenoord en PSV wel gewonnen, dus in de Europa League gaan er sowieso wel 2 van de 3 clubs door nu. :D
Plaats reactie