BK Häcken-AZ (do 1 aug, 18.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Joostess schreef: 01 aug 2019, 17:59 Til is weg. Dat is nu na die wissel wel duidelijk :D
Was wel te verwachten. Als je > 10 miljoen kunt vangen, dan moet je het hem niet weigeren.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 18:00 Je valt mij aan op iets waar ik geen uitspraak over doe, namelijk het niveau van Boadu.
Maar je blijft maar lullen over Druijf die geen minuut gemaakt heeft in deze wedstrijden. het is onzinnig om Druijf af te branden om Boadu daarmee op te hemelen.
Beoordeel Boadu als Boadu en Druijf als Druijf wanneer Druijf minuten maakt.
Druijf heeft voorlopig nog niet de kans gekregen om wel of geen doelpunten te maken, dus daar kun je niets over zeggen.
Ik brand Druijf totaal niet af... mijn constatering is dat Boadu beter is. In potentie is Boadu zeker de beste voetballer van AZ, Druijf zou een prima spits kunnen worden. Die dingen staan compleet los van elkaar.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Jongens we staan 0-3 voor en het is leuk om naar te kijken. Dan mag het best gezellig zijn op dit forum :D
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tempo is er een beetje uit, er wordt echt rustig aan gedaan voorin dus bij voorbaat ga ik op deze 15 minuten Druijf ook echt niet uitgebreid kunnen beoordelen buiten dat hij iig al aardig wat afjaagt en werk verzet.

We zijn door, het is lekker weer, AZ kan zich opmaken voor Oekraine, wederom ;)
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

Afbeelding
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 18:12 Tempo is er een beetje uit, er wordt echt rustig aan gedaan voorin dus bij voorbaat ga ik op deze 15 minuten Druijf ook echt niet uitgebreid kunnen beoordelen buiten dat hij iig al aardig wat afjaagt en werk verzet.

We zijn door, het is lekker weer, AZ kan zich opmaken voor Oekraine, wederom ;)
Niemand gaat Druijf beoordelen op een kwartiertje, ik weet wat hij kan en ik weet dat hij van waarde zal zijn voor AZ. Geen zorgen hoor.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Passjes van Clasie zijn lekker op tempo vooralsnog.

We hebben in ieder geval bewezen waarom wij wel direct op TV worden uitgezonden :lol:
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 01 aug 2019, 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

Een uitermate getalenteerd ploegje, ook zónder Til! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven dit seizoen.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Goed gedaan van AZ. Een overwinning waar niets op af te dingen valt.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Met aardig veldspel - moet gezegd. En gewoon een goede overwinning! Mooie avond boys!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 18:00 Je valt mij aan op iets waar ik geen uitspraak over doe, namelijk het niveau van Boadu.
Maar je blijft maar lullen over Druijf die geen minuut gemaakt heeft in deze wedstrijden. het is onzinnig om Druijf af te branden om Boadu daarmee op te hemelen.
Beoordeel Boadu als Boadu en Druijf als Druijf wanneer Druijf minuten maakt.
Druijf heeft voorlopig nog niet de kans gekregen om wel of geen doelpunten te maken, dus daar kun je niets over zeggen.


Onzin, totale onzin echt.
Is Sugawara nu opeens mentaal labiel dan omdat Hatzidiakos in het veld staat? roept u maar! ik zeg: natuurlijk niet!
Dat Boadu ging starten kon iedereen van mijlenver zien aankomen, dat zegt helemaal niets over wat Druijf kan buiten dat Boadu nu eerst de kans heeft gekregen en hem heeft gegrepen en dus mag blijven staan.


Vergelijk Boadu dan met Johnsen of Seuntjens die vorig seizoen zat minuten gemaakt hebben.
Is hij beter dan die spelers? dat ga je met de minuten en met de doelpunten steeds duidelijker kunnen zeggen.
Het is allang bekend dat het een spannende strijd is tussen Boadu en Druijff.. vorig jaar was de discussie Seuntjens en Johnsen ook relevant. Dat geldt overal voor alle posities die nog niet definitief uitgemaakt zijn.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

salmonyappi schreef: 01 aug 2019, 18:22 Een uitermate getalenteerd ploegje, ook zónder Til! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven dit seizoen.
Ook zonder Til? Ha ha, goede grap. Hij heeft weer een paar grote verprutst
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Hulde aan Slot!! Een verademing. Durft zich aan te passen ipv altijd maar vasthouden aan dezelfde speelstijl omdat je niet anders weet.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

salmonyappi schreef: 01 aug 2019, 18:22 Een uitermate getalenteerd ploegje, ook zónder Til! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven dit seizoen.
Wie hebben we daar
Max Huiberts
Steward
Berichten: 21
Lid geworden op: 28 dec 2007, 21:46

Weet je wie ik goed vond? Hatzidiakos! Soeverein op rechts, en een prima duo met Vlaar.
Ok, Boadu en Stengs speelden ook wel leuk.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Max Huiberts schreef: 01 aug 2019, 18:28 Weet je wie ik goed vond? Hatzidiakos! Soeverein op rechts, en een prima duo met Vlaar.
Ok, Boadu en Stengs speelden ook wel leuk.
Hij was niet heel storend aanwezig, voor zijn doen is dat uitzonderlijk ja.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Hey Salmonyappi !!.. . welkom terug. Je brengt geluk !
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

salmonyappi schreef: 01 aug 2019, 18:22 Een uitermate getalenteerd ploegje, ook zónder Til! Daar gaan we nog veel plezier aan beleven dit seizoen.
Wat doe jij nou weer hier?
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Ik denk dat AZ de beste technische staf van de eredivisie heeft.
Glory Hunter
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

Dit was toch wel leuk vanaf de 0-1. Hopelijk heel veel meer van dit gedurende het seizoen.
Plaats reactie