BK Häcken-AZ (do 1 aug, 18.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Bombaman
Oude garde
Berichten: 1293
Lid geworden op: 14 jan 2005, 21:57

Max Huiberts schreef: 01 aug 2019, 18:28 Weet je wie ik goed vond? Hatzidiakos! Soeverein op rechts, en een prima duo met Vlaar.
Eens. Heeft ook goed aan zijn voorkomen gewerkt. Oogt een stuk volwassener en straalt meer zelfvertrouwen uit. Als we nou gewoon eens massaal kappen met hem uitfluiten, kappen met Gyrosvreter en Hatseflats en niet gelijk beginnen te zeiken als hij een keer een mindere wedstrijd speelt, zie ik hem echt nog wel verder ontwikkelen.

Is overigens ook gewoon een jongen die de club trouw is, zich nog nooit negatief heeft uitgelaten over wat dan ook en begaan is met de jeugd van AZ.
Cetero censeo birrum bibendum esse
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Bombaman schreef: 01 aug 2019, 20:05 Eens. Heeft ook goed aan zijn voorkomen gewerkt. Oogt een stuk volwassener en straalt meer zelfvertrouwen uit. Als we nou gewoon eens massaal kappen met hem uitfluiten, kappen met Gyrosvreter en Hatseflats en niet gelijk beginnen te zeiken als hij een keer een mindere wedstrijd speelt, zie ik hem echt nog wel verder ontwikkelen.

Is overigens ook gewoon een jongen die de club trouw is, zich nog nooit negatief heeft uitgelaten over wat dan ook en begaan is met de jeugd van AZ.
Precies dit, je kan gewoon derde met hem worden dat heeft hij 2 seizoenen geleden al bewezen.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Een beetje extra ruimte en zie het resultaat, goed gedaan.
Gebruikersavatar
salmonyappi
Harde Kern
Berichten: 16052
Lid geworden op: 14 jan 2005, 09:28
Locatie: Heiloo

[quote=pAZcal post_id=679153 time=1564687856 user_id=1931]
Wat doe jij nou weer hier?
[/quote]

Hetzelfde als jij.
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10988
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

FugAZi schreef: 01 aug 2019, 20:16 Precies dit, je kan gewoon derde met hem worden dat heeft hij 2 seizoenen geleden al bewezen.
Zullen we hem weer beoordelen na de eerste serieuze tegenstander die ons onder druk zet? Ik denk dat de rechtsback van Katwijk 3 vanavond ook overeind was gebleven.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
MO7
Beheerder
Berichten: 7728
Lid geworden op: 30 dec 2003, 19:14
Locatie: Alkmaar

Het blijft een onnodig risico om hem op te stellen. Het ontbreekt gewoon aan alles. Dat het waarschijnlijk best een aardige jongen is staat daar helemaal los van. Uitvak was trouwens goed te horen en er leek zelfs iets van wisselwerking te ontstaan tussen spelers en fans.
Waar is Altijd Zichzelf gebleven?
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Langedijk schreef: 01 aug 2019, 20:50 Zullen we hem weer beoordelen na de eerste serieuze tegenstander die ons onder druk zet? Ik denk dat de rechtsback van Katwijk 3 vanavond ook overeind was gebleven.
Ik geloof dat hij door heel veel hier nooit meer een eerlijke en open beoordeling zal kunnen krijgen. Hij zal ook na 1000 goede ballen / acties na 1 fout weer totaal afgebrand worden. Dat is al jaren zo bij hem, ik ben blij dat ze bij AZ wel realistisch kijken en hem weldegelijk op waarde kunnen schatten. Janssen verprutst het vanavond ook voor Utrecht, het gebeurt verdedigers gewoon.
Gebruikersavatar
FugAZi
Basisspeler
Berichten: 2875
Lid geworden op: 25 jul 2007, 11:42
Locatie: Alkmaar

Ja uitvak gaf een goed sfeertje, zelfs met kijken op mijn telefoon👍
Gebruikersavatar
AZA'dam
Invaller
Berichten: 2225
Lid geworden op: 09 dec 2010, 08:45

Geweldig om zoveel jongens van het kampioensteam 2016-2017 samen op het veld te zien. Geloof niet dat er eerder zo veel in één wedstrijd in het eerste in actie kwamen.
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Er zijn gister dan ook maar liefst 9(!) zelf opgeleide jongens in actie gekomen.
Rjansen17
Oude garde
Berichten: 1227
Lid geworden op: 21 aug 2017, 15:41

Een charmeoffensief? Aardige gast maar heeft niet de kwaliteiten. Staat veel te vaak verkeerd, zelfs gisteren weer, einde tweede helft scherpe voorzet van rechts en wie was weer te laat. Geen basisspeler en wordt dat niet.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Rjansen17 schreef: 02 aug 2019, 09:36 Een charmeoffensief? Aardige gast maar heeft niet de kwaliteiten. Staat veel te vaak verkeerd, zelfs gisteren weer, einde tweede helft scherpe voorzet van rechts en wie was weer te laat. Geen basisspeler en wordt dat niet.
Mwah hij was niet zo slecht als iedereen voorspeld had. Het is geen verkeerde jongen dus als het een keer geen shitstorm is die hij over zich heen krijgt is dat ook wel eens fijn.

Hij zal waarschijnlijk nooit het gewenste niveau halen, maar hem uitfluiten is natuurlijk kansloos. Zeker omdat hij in tegenstelling tot Ricardo wel zijn best doet en zich nooit negatief zou uitlaten over AZ en haar supporters. Het is fijn voor hem en zijn vertrouwen dat hij deel uit kon maken van dit succes.
Gebruikersavatar
~AZ~
Kristen
Berichten: 5606
Lid geworden op: 20 jul 2013, 13:00

Tim schreef: 02 aug 2019, 09:40 Mwah hij was niet zo slecht als iedereen voorspeld had. Het is geen verkeerde jongen dus als het een keer geen shitstorm is die hij over zich heen krijgt is dat ook wel eens fijn.

Hij zal waarschijnlijk nooit het gewenste niveau halen, maar hem uitfluiten is natuurlijk kansloos. Zeker omdat hij in tegenstelling tot Ricardo wel zijn best doet en zich nooit negatief zou uitlaten over AZ en haar supporters. Het is fijn voor hem en zijn vertrouwen dat hij deel uit kon maken van dit succes.
Dit is allemaal waar. Sympathieke gast, leuk dat hij een bijdrage kon leveren, laten we hopen dat zijn speelminuten zo veel mogelijk beperkt blijven en er zsm iemand komt waarbij het niet wachten is op problemen.
Gebruikersavatar
Johan
Oude garde
Berichten: 1422
Lid geworden op: 31 jul 2006, 16:31
Locatie: Nuenen

Na vorige week, heeft dit AZ mij toch wel verrast in positief opzicht.
Goede wedstrijd gezien, natuurlijk kan je genoeg commentaart hebben op deze wedstrijd.....
AZ zal bloeien en nooit vergaan!
Plaats reactie