BK Häcken-AZ (do 1 aug, 18.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Lekker dit, als het loopt dan is het leuk om te zien.

Maar we moeten niet vergeten dat dit eigenlijk minimaal was wat we moeten eisen tegen een ploeg als deze.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Met Adriaanse had je die openingsgoal altijd al in het eerste kwartier.
Glory Hunter
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

salmonyappi schreef: 01 aug 2019, 17:43 Scoren!
Comeback?
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tim schreef: 01 aug 2019, 17:43 Boadu is toch echt wel een betere voetballer dan Druijf.
Wat is dit nou weer voor een kutopmerking? waar is dit precies voor nodig?
Dit soort onzin is net zo hachelijk als je eigen spelers uitfluiten als je het mij vraagt.

Sjors van groep 6 kan het ook niet Tim, die staat ook niet in het veld, maar blijkbaar moeten we dat er even bij halen.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

AZRickGrimesAZ schreef: 01 aug 2019, 17:36 Zoals?
Gozer hou lekker op, als je die dingen niet ziet moet je gewoon lekker handbal gaan kijken of iets.
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 17:44 Wat is dit nou weer voor een kutopmerking? waar is dit precies voor nodig?
Dit soort onzin is net zo hachelijk als je eigen spelers uitfluiten als je het mij vraagt.

Sjors van groep 6 kan het ook niet Tim, die staat ook niet in het veld, maar blijkbaar moeten we dat er even bij halen.
Boadu heeft vrij veel kritiek gehad na vorige week, ik heb niks tegen Druijf. Alleen Druijf is meer een doelpuntenmaker, had misschien het doelpunt in eerste instantie wel gemaakt. Druijf heeft andere speicifieke kwaliteiten dan Boadu. Daar is niks mis mee, Druijf gaat zijn waarde nog wel hebben voor AZ. Puur voetballend is Boadu alleen wel gewoon beter, dat is ook wat waard, zeker in deze wedstrijd.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Wat is Til nou weer allemaal aan het doen?
Ik vind het al lang niet meer erg als Spartak hier 10+ miljoen voor neerlegt en we halen iemand terug die wel steekballen kan geven vanuit die positie dan staan we er een stuk beter voor met Boadu voorin.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 17:44 Wat is dit nou weer voor een kutopmerking? waar is dit precies voor nodig?
Dit soort onzin is net zo hachelijk als je eigen spelers uitfluiten als je het mij vraagt.

Sjors van groep 6 kan het ook niet Tim, die staat ook niet in het veld, maar blijkbaar moeten we dat er even bij halen.
Omdat die discussie heel relevant is in deze voorbereiding.

Dit zijn beide profvoetballers die beide strijden om dezelfde plaats, die vergelijking mag zeer zeker gemaakt worden in deze situatie.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

Ik wil niet te veel herhalen, maar AZ heeft een betere 10 nodig, Til valt gewoon uit de maat bij deze voorste twee linies
Gebruikersavatar
AZRickGrimesAZ
Oude garde
Berichten: 1271
Lid geworden op: 05 jan 2014, 16:24

leszz schreef: 01 aug 2019, 17:46 Gozer hou lekker op, als je die dingen niet ziet moet je gewoon lekker handbal gaan kijken of iets.
Waarom zit je op een forum als je geen gesprek wil aangaan over kwaliteiten van spelers? :P
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tim schreef: 01 aug 2019, 17:47 Boadu heeft vrij veel kritiek gehad na vorige week, ik heb niks tegen Druijf. Alleen Druijf is meer een doelpuntenmaker, had misschien het doelpunt in eerste instantie wel gemaakt. Druijf heeft andere speicifieke kwaliteiten dan Boadu. Daar is niks mis mee, Druijf gaat zijn waarde nog wel hebben voor AZ. Puur voetballend is Boadu alleen wel gewoon beter, dat is ook wat waard, zeker in deze wedstrijd.
Ik ga niet beweren dat Boadu het slecht doet, hij doet het juist goed (er mag nog wat worden geschaafd aan dat buitenspel lopen en die hoge ballen waren misschien misdirection, maar ik weet het niet, dat is toch iets dat 110 minuten gepoogd is..).

Maar Druijf is momenteel helemaal geen factor, die zit op de bank, daar kun je je helemaal niet over uitspreken.
Misschien had Druijf de duels die Boadu in kansrijke positie verloor wel gewonnen (grote kans) en dan hadden we misschien andere doelpunten gezien.

Maar dat zijn allemaal mitsen en maar'en want hij zit op de bank.
leszz schreef: 01 aug 2019, 17:48 Omdat die discussie heel relevant is in deze voorbereiding.

Dit zijn beide profvoetballers die beide strijden om dezelfde plaats, die vergelijking mag zeer zeker gemaakt worden in deze situatie.
Het is bullshit om een talentvolle speler die geen minuut gemaakt heeft in deze twee wedstrijden gelijk af te branden omdat de ander presteert.
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat jij niet weet hoe hij tegen Hacken gespeeld had, want dat weet niemand van ons, hij zit op de bank.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

Boadu weer scherp
Gebruikersavatar
The Friar
Invaller
Berichten: 2292
Lid geworden op: 24 jan 2008, 20:17
Locatie: Alkmaar

0-3 idrissi.
Bij het voetbal heb je doelen nodig.
Op het veld en daarbuiten.
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6363
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Wereldcoach die Slot!
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

AZRickGrimesAZ schreef: 01 aug 2019, 17:49 Waarom zit je op een forum als je geen gesprek wil aangaan over kwaliteiten van spelers? :P
Ik wil gesprekken aan gaan met mensen die er enige kijk op hebben, hoeft niet eens veel te zijn.
Gebruikersavatar
Jack
Fanpage-junk
Berichten: 11459
Lid geworden op: 26 feb 2005, 12:07

Lekker om weer trots op AZ te kunnen zijn.
Glory Hunter
Tim
Ben-Sider
Berichten: 779
Lid geworden op: 08 apr 2015, 13:08

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 17:50 Ik ga niet beweren dat Boadu het slecht doet, hij doet het juist goed (er mag nog wat worden geschaafd aan dat buitenspel lopen en die hoge ballen waren misschien misdirection, maar ik weet het niet, dat is toch iets dat 110 minuten gepoogd is..).

Maar Druijf is momenteel helemaal geen factor, die zit op de bank, daar kun je je helemaal niet over uitspreken.
Misschien had Druijf de duels die Boadu in kansrijke positie verloor wel gewonnen (grote kans) en dan hadden we misschien andere doelpunten gezien.

Maar dat zijn allemaal mitsen en maar'en want hij zit op de bank.



Het is bullshit om een talentvolle speler die geen minuut gemaakt heeft in deze twee wedstrijden gelijk af te branden omdat de ander presteert.
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat jij niet weet hoe hij tegen Hacken gespeeld had, want dat weet niemand van ons, hij zit op de bank.
Laten we niet vergeten dat dit nog niet eens de vijftiende wedstrijd is van Boadu in het betaald voetbal. Twee assists en een goal in een extreem belangrijke wedstrijd is gewoon heel goed.

Ik schrijf Druijf helemaal niet af, maar qua techniek en snelheid is het gewoon een heel andere voetballer dan Boadu. Druijf zal het vooral moeten hebben van de voorzet, waar Boadu met zijn acties en snelheid zelf een kans kan creëeren. Ik denk dat AZ die kwaliteiten momenteel meer nodig heeft.
Gebruikersavatar
leszz
Reservespeler
Berichten: 1707
Lid geworden op: 10 aug 2015, 09:28

DeZuivelDuivel schreef: 01 aug 2019, 17:50 Ik ga niet beweren dat Boadu het slecht doet, hij doet het juist goed (er mag nog wat worden geschaafd aan dat buitenspel lopen en die hoge ballen waren misschien misdirection, maar ik weet het niet, dat is toch iets dat 110 minuten gepoogd is..).

Maar Druijf is momenteel helemaal geen factor, die zit op de bank, daar kun je je helemaal niet over uitspreken.
Misschien had Druijf de duels die Boadu in kansrijke positie verloor wel gewonnen (grote kans) en dan hadden we misschien andere doelpunten gezien.

Maar dat zijn allemaal mitsen en maar'en want hij zit op de bank.



Het is bullshit om een talentvolle speler die geen minuut gemaakt heeft in deze twee wedstrijden gelijk af te branden omdat de ander presteert.
Ik kan met 100% zekerheid zeggen dat jij niet weet hoe hij tegen Hacken gespeeld had, want dat weet niemand van ons, hij zit op de bank.
Hij is ook een factor als hij op de bank zit. Kijk toen hij bij NEC zat was hij geen factor maar nu hij concurrent van Boadu is mag dit gesprek prima gevoerd worden. Boadu laat gewoon zien dat hij nu al een van de betere spitsen in de eredivisie gaat zijn. We zien Druijf niet spelen, maar laten we reeel zijn, hij is echt niet beter dan dit. Kan je gewoon kort over zijn, dat is niet lullig tegenover Druijff maar gewoon de waarheid. Druijf hebben we al heel wat vaker zien spelen dan Boadu maar nooit kwam het ook maar in de buurt van dit.
Gebruikersavatar
Joostess
Oude garde
Berichten: 1114
Lid geworden op: 11 jul 2007, 05:17
Locatie: Oud Beijerland

Til is weg. Dat is nu na die wissel wel duidelijk :D
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8984
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Tim schreef: 01 aug 2019, 17:58 Laten we niet vergeten dat dit nog niet eens de vijftiende wedstrijd is van Boadu in het betaald voetbal. Twee assists en een goal in een extreem belangrijke wedstrijd is gewoon heel goed.

Ik schrijf Druijf helemaal niet af, maar qua techniek en snelheid is het gewoon een heel andere voetballer dan Boadu. Druijf zal het vooral moeten hebben van de voorzet, waar Boadu met zijn acties en snelheid zelf een kans kan creëeren. Ik denk dat AZ die kwaliteiten momenteel meer nodig heeft.
Je valt mij aan op iets waar ik geen uitspraak over doe, namelijk het niveau van Boadu.
Maar je blijft maar lullen over Druijf die geen minuut gemaakt heeft in deze wedstrijden. het is onzinnig om Druijf af te branden om Boadu daarmee op te hemelen.
Beoordeel Boadu als Boadu en Druijf als Druijf wanneer Druijf minuten maakt.
Druijf heeft voorlopig nog niet de kans gekregen om wel of geen doelpunten te maken, dus daar kun je niets over zeggen.
leszz schreef: 01 aug 2019, 17:59 Hij is ook een factor als hij op de bank zit. Kijk toen hij bij NEC zat was hij geen factor maar nu hij concurrent van Boadu is mag dit gesprek prima gevoerd worden. Boadu laat gewoon zien dat hij nu al een van de betere spitsen in de eredivisie gaat zijn. We zien Druijf niet spelen, maar laten we reeel zijn, hij is echt niet beter dan dit. Kan je gewoon kort over zijn, dat is niet lullig tegenover Druijff maar gewoon de waarheid. Druijf hebben we al heel wat vaker zien spelen dan Boadu maar nooit kwam het ook maar in de buurt van dit.
Onzin, totale onzin echt.
Is Sugawara nu opeens mentaal labiel dan omdat Hatzidiakos in het veld staat? roept u maar! ik zeg: natuurlijk niet!
Dat Boadu ging starten kon iedereen van mijlenver zien aankomen, dat zegt helemaal niets over wat Druijf kan buiten dat Boadu nu eerst de kans heeft gekregen en hem heeft gegrepen en dus mag blijven staan.


Vergelijk Boadu dan met Johnsen of Seuntjens die vorig seizoen zat minuten gemaakt hebben.
Is hij beter dan die spelers? dat ga je met de minuten en met de doelpunten steeds duidelijker kunnen zeggen.
Laatst gewijzigd door DeZuivelDuivel op 01 aug 2019, 18:03, 2 keer totaal gewijzigd.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Plaats reactie