Loting groepsfase Conference League (vr 1 sep, 14.30u)

Alles over het Europees voetbal van onze trots!
Gebruikersavatar
Perry
Reservespeler
Berichten: 1999
Lid geworden op: 25 nov 2006, 19:49

Dario Hubner schreef: 30 sep 2020, 19:53 Wie niet kan wachten tot vrijdag kan alvast de loting simuleren, zo vaak je wilt.

https://draw.inker.one/#/el/gs/2020
Bij mij kwam ie uit op CSKA - Ludogorets - AZ - Omonia

Qua afstanden is het voor AZ een realistische loting.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

Pot 2 en 3 zit niet zoveel verschil tussen zo op het eerste oog. Ac Milan, leicester, sociedad, Paok allemaal gezellig bij ons in pot 3. Doe mij Plzen maar uit pot 2(als ze winnen vandaag). En we kunnen ook weer antwerp treffen uit pot 4. Dat zouden twee pittige potjes worden zelfs zo zonder publiek.
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

SimonPoulsen schreef: 01 okt 2020, 10:29 Pot 2 en 3 zit niet zoveel verschil tussen zo op het eerste oog. Ac Milan, leicester, sociedad, Paok allemaal gezellig bij ons in pot 3. Doe mij Plzen maar uit pot 2(als ze winnen vandaag). En we kunnen ook weer antwerp treffen uit pot 4. Dat zouden twee pittige potjes worden zelfs zo zonder publiek.
Doe mij maar zo min mogelijk pittige potjes. Liever met minimale moeite zoveel mogelijk Europese punten binnanharken.
Gebruikersavatar
DiepeMast
Goalscorer
Berichten: 3391
Lid geworden op: 04 aug 2015, 08:21
Locatie: Heerhugowaard

Viktoria Plzen staat momenteel 1-0 achter. Zuur voor ze als het zo blijft...
"Ik zie genoeg aanknopingspunten om verder op te kunnen bouwen." :help:
AZuid-Scharwoude
Invaller
Berichten: 2245
Lid geworden op: 19 okt 2009, 15:00

Psv staat 0-2 voor. Zuur voor ons dat AZ straks weer als laatste uitgezonden wordt op tv waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
pAZcal
Kristen
Berichten: 5359
Lid geworden op: 17 mei 2006, 18:52
Locatie: Leiden

AZuid-Scharwoude schreef: 01 okt 2020, 18:47 Psv staat 0-2 voor. Zuur voor ons dat AZ straks weer als laatste uitgezonden wordt op tv waarschijnlijk.
Er zijn maximaal 2 wedstrijden tegelijk denk ik. RTL/veronica/SBS zal wat uitzenden en dan komen wij als we tegelijk spelen op fox sports. Komt wel goed hoor.
SimonPoulsen
Co
Berichten: 6401
Lid geworden op: 12 aug 2017, 17:47

pAZcal schreef: 01 okt 2020, 19:43 Er zijn maximaal 2 wedstrijden tegelijk denk ik. RTL/veronica/SBS zal wat uitzenden en dan komen wij als we tegelijk spelen op fox sports. Komt wel goed hoor.
Ja ze zenden het sowieso op Fox uit. Je moet ook helemaal niet op rtl7 uitgezonden willen worden met dat gelul van Koert Westerman. Vorig jaar koos sbs/rtl ook iedere keer voor Psv en Feyenoord, en wie ging er toen als enige door?
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

pAZcal schreef: 01 okt 2020, 19:43 Er zijn maximaal 2 wedstrijden tegelijk denk ik. RTL/veronica/SBS zal wat uitzenden en dan komen wij als we tegelijk spelen op fox sports. Komt wel goed hoor.
De rechten van de EL zitten bij RTL7. Die zenden een 18.55 en 21.00 wedstrijd uit. Bij de loting zullen PSV en Feyenoord wel over die 2 tijdstippen verdeeld worden, vanwege commerciëel meest interessante clubs. AZ zal dan op FOX uitgezonden worden. Dat is dit seizoen niet zo'n punt, want FOX 1 is toch gratis voor iedereen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Forza AZ schreef: 30 sep 2020, 21:25 Na afloop van de CL-voorrondes staat AZ nu als 34e geplaatst, en daarmee dus onderin Pot 3 (25e-36e). Theoretisch zou AZ nog wel naar Pot 2 kunnen, maar dan moeten morgen minimaal 10 van de volgende clubs 17 uitgeschakeld worden:

Young Boys (tegen Tirana)
Dinamo Zagreb (tegen Flora Tallinn)
Crvena zvezda (tegen Ararat)
Ludogorets (tegen Dinamo Brest)
Celtic (tegen Sarajevo)
Qarabag (tegen Legia Warschau)
Viktoria Plzen (tegen Hapoel Beer Sheva)
Basel (tegen CSKA Sofia)
AC Milan (tegen Rio Ave)
PSV (tegen Rosenborg)
Sporting Portugal (tegen LASK)
København (tegen Rijeka)
Wolfsburg (tegen AEK Athene)
Tottenham (tegen Maccabi Haifa)
APOEL (tegen Slovan Liberec)
Standard Luik (tegen Fehervar)
Galatasaray (tegen Rangers)
Er zijn toch nog 7 van deze clubs uitgeschakeld, en mogelijk zelfs 8, want AC Milan staat achter in de verlenging nu. Maar dat is dus net niet genoeg voor AZ om nog in Pot 2 te belanden.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

AZ dus in Pot 3.

Dit zijn de mogelijke tegenstanders uit de andere Potten:

Pot 1
Arsenal
Tottenham
AS Roma
Napoli
Benfica
Bayer Leverkusen
Villarreal
CSKA Moskou
Braga
AA Gent
Celtic

Pot 2
Dinamo Zagreb
Sparta Praag
Slavia Praag
Ludogorets
Young Boys
Crvena zvezda
Rapid Wien
Leicester City
Qarabag
PAOK
Standard Luik
Real Sociedad

Pot 4
Zorya Luhansk / Rio Ave *
Nice
Lille
Rijeka
Dundalk
Slovan Liberec
Antwerp
Lech Poznan
Sivasspor
Wolfsberger AC
Omonia Nicosia
CSKA Sofia

*: Als Rio Ave wint van AC Milan, dan zitten zij in Pot 4 en schuift Zorya door naar Pot 3
DSBBANK
Dagjesmens
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 okt 2018, 12:46

Napoli, Leicester & Lille, toch een "CL" loting :D
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DSBBANK schreef: 01 okt 2020, 21:19 Napoli, Leicester & Lille, toch een "CL" loting :D
Doe mij maar AA Gent, Rapid Wien en Dundalk. Dan kan AZ nog wat punten halen.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Je ontloopt nu in ieder geval AC Milan, LASK, Hoffenheim en ja ook Rangers.

Uit Pot 1 wil je AA Gent of Braga
Uit Pot 2 maakt het niet bijzonder veel uit iedereen is een goede keuze zo lang het niet Leicester City (zeker niet nu je er niet zomaar naartoe kan) of Real Sociedad is.
Pot 3 ben je zelf
Pot 4 iedereen weer fair game behalve Antwerp, Nice en Lille.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

DeZuivelDuivel schreef: 01 okt 2020, 21:42 Je ontloopt nu in ieder geval AC Milan, LASK, Hoffenheim en ja ook Rangers.

Uit Pot 1 wil je AA Gent of Braga
Uit Pot 2 maakt het niet bijzonder veel uit iedereen is een goede keuze zo lang het niet Leicester City (zeker niet nu je er niet zomaar naartoe kan) of Real Sociedad is.
Pot 3 ben je zelf
Pot 4 iedereen weer fair game behalve Antwerp, Nice en Lille.
Of je er nu naar toe kan reizen of niet maakt niet uit, want alle wedstrijden in de groepsfase worden zonder uitsupporters gespeeld.
DeZuivelDuivel
Technisch directeur
Berichten: 8982
Lid geworden op: 28 feb 2019, 21:40

Forza AZ schreef: 01 okt 2020, 22:00 Of je er nu naar toe kan reizen of niet maakt niet uit, want alle wedstrijden in de groepsfase worden zonder uitsupporters gespeeld.
Dat was het punt ja.
Een underdog heeft altijd strijdlust nodig.
Tijd voor een terugkeer van de cupfighter mentaliteit!
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

SimonPoulsen schreef: 01 okt 2020, 20:11 Ja ze zenden het sowieso op Fox uit. Je moet ook helemaal niet op rtl7 uitgezonden willen worden met dat gelul van Koert Westerman. Vorig jaar koos sbs/rtl ook iedere keer voor Psv en Feyenoord, en wie ging er toen als enige door?
Heel terecht punt dit. Ik word bijna nog liever uitgesloten van Europees voetbal dan dat ik naar het commentaar van Koert Westerman moet luisteren. Wist Wilem II-Rangers vorige week ook weer vakkundig te vergallen.
Gebruikersavatar
Forza AZ
Beheerder
Berichten: 6493
Lid geworden op: 27 dec 2003, 11:20
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Dario Hubner schreef: 02 okt 2020, 07:18 Heel terecht punt dit. Ik word bijna nog liever uitgesloten van Europees voetbal dan dat ik naar het commentaar van Koert Westerman moet luisteren. Wist Wilem II-Rangers vorige week ook weer vakkundig te vergallen.
Je kunt het geluid van je TV ook uit zetten. ;)
Gebruikersavatar
Langedijk
Gewoon Dirk
Berichten: 10987
Lid geworden op: 04 sep 2007, 10:12
Locatie: Langedijk

Normaal hoop je op een topclub, 2 zwakke broeders en een leuke uitwedstrijd. Nu maakt het geen reet uit dus het liefst 3 zwakke broeders. Maar ook in pot 4 zitten behoorlijke tegenstanders.
Stuk in m'n kraag, stuk in m'n bed
Gebruikersavatar
Ferry
Co
Berichten: 6361
Lid geworden op: 02 jan 2004, 13:43
Locatie: nieuw vennep

Forza AZ schreef: 02 okt 2020, 07:41 Je kunt het geluid van je TV ook uit zetten. ;)
Live ook hier te volgen:

https://www.uefa.com/uefaeuropaleague/d ... 1/2001240/
Gebruikersavatar
Dario Hubner
Oude garde
Berichten: 1136
Lid geworden op: 24 feb 2017, 14:40
Locatie: Amsterdam

Rijeka, Real Sociedad en Napoli
Plaats reactie